Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

menjél apriliával ilyen sxv szeméttel...ahol elbújkálsz fák között a tiéddel még pont ott az áprilisnak leszakad a hűtője vagy 20 centivel szét kell rakni a fákat az erdőbe mert elakadnak a hűtőszárnyak....
az micsoda egy köpedelem egy motor...de nemcsak széles hanem egy nagy halom szar ...
ha figyeltél volna ,értetted volna amit irtam....

én nem a blokkon belüli váktoztatásokrol beszéltem, hanem a radikális kűlső változtatásokrol, pl egy lejjebb ültetett tank, és jobban a vázba beforgatott hűtök mondjuk oldalanként 6-8 centivel kevésbé kiállo...
vagy a hasonlo műanyag váznyulványos technologia, ami eséstöl egy bizonyos szintig rugalmas, meg a hasonlo elforgatott lapos légszürő megoldások mint ezen az újj Gasgas-on is van....

vannak lehetőségek, csak nyilván ezt a legegyszerübb és legolcsobb megcsinálni, és persze vegyük hozzá az nekik nem olyan nagy baj hogy pl a hűtő ugy kiáll pár motoron mint valami sas szárny, és olyan sérülékeny mint az atom ,arrol már nem is beszélve olyan vékony mint a papir, legalább több fogy, miért estél el vele ugy jártál....
morgenny.....

(hogy egy ötlet mennyire jó beválik -e ....meg mit áldozunk ...érdemes -e nagyon változni a" jótól a kiforrottól a beválttól ....esetleges visszatérés a régimegoldásra.....kérdéskör feszegetése...)ezeket nagyon figyelgetjük melóba mindenmodellnél kollégámmal hosszan elemezgetve mit miért és örömmel szokott eltölteni hogy már jött be pár saccunk amit egy évmúlva visszaváltoztattak ...vagy megoldottak....akár blokkszinten belül....úgyhogy erről végre tudnék írni sokat ...főleg ktm-ről....de foglalkozási ártalomként azért figyelek másfelé is .......

azthinné ember micsoda ötlet fönt így jó meg hűdefasza.....elsőre el is ájultam tőle bevallom én is hajdanánt....
engem a cross nem érdekel mindíg leginkább enduró aspektusból írom ide amiket írok....(ezt azért írom ide hogy átmenjen mindenkinek zarándolnak is ) ....ha van kivétel odaírom ,hogy a crossról bugyborékolok....

na enduróban husa emelte a légszopót ...ötletalap a magas gázlómagasság......asszem 90-95cm-wasserba elméletileg még nem iszik bele....persze elméletileg...ötlet hogy jó -e a gyakorlatban...?
szerelőként aztmondom siralom, mert köcsögül van megoldva és tisztítása a szűrőnek ill. a cserefolyamatnál megy a szívócsonkba a szemét folyik be a víz a sár ....a motort szerelni gyorsan ettől lehetetlen,sok időveszteség .....és a motor mosása is borzalommá vált ez hatványozottan igaz az újabbik 4Tbergre....

motorosként ........az ötlet olyanként is szar , persze hogy ez kiderüljön veretni kell vele ez nem derül ki a színes mókusvakító prospektusokból hogy nagyon idegesítő sőt borzalmas itt is inkább az injektoros modellekre gondolok.....mi is a baj ? a borzalmas szívászaja......hát inkább nem megy vele az ember kategória lett.........szörnyű....

amúgy motor nem lenne rossz ...


a yami beburkolta a légszűrőjét de cseréltetek már yamiban ? ott halál a csere .....az anyádat is szét kell szedned kiveszel egy marék csavart ...crossnál ahol ezt kéne cserélni a legtöbbet a motoron......lemegy a fél verseny mire utánukindulhatsz egy futamközbeni csere esetén....mondjuk ezt a cserét lyjamaha eljáccotta....


na oda lett a mai nap.......ma be kell menjek iskolába ..mert agyvérzés van itt esztergomba .....megpróbáljuk szülők elintézni .....meglett a mai programom....nem is írom le de hihetetlen dolgok vannak ...aztán annyit ugattam , hogy fel kellene állni...hát most felállunk ....ja meg végre összefutok egy pedagógussal is azt a szálat is ma varrom el örökre........
amugy Drábik nem mond hülyeségeket, még ha az elején ilyen üres rizsával is kezdi a mondandoját...
1 igencsak iskolázott emberröl van szo, sokan figyelnek már rá mit is mond...

sajnos nem elegen... az össztársadalmi összefogás hiányzik alapjaiban, mindenki csak a saját kis napi bajával van elfoglalva....
valahogy kinevelték belőlünk a lázadás eszméjét a jogainkért fogalmat, összemosták az ezt nem szabad fujj, az csak rossz lehet nekünk ésatöbbi-vel...

ez van.. és ezt a hatalmasok ki is használják.... szerintem a magyar simán el fog tünni a kárpát medencéböl, és szétszorodik a világban...

nyilván a helyünket majd átveszik erősebb magukat és az érdekeiket jobban megvédő népek, zsidok, hollandok, németek, mit tudom én kik, de parlagon nem fog heverni a kárpát medence, ahoz tul jo helyen fekszik, és igen jo adottságokal bir,
de hogy 100 éven belül nem lesz benne magyar, vagy aki lesz az is le fogja tagadni hogy ugy tudjon beilleszkedni, az biztos!......

röviden és tömören összefoglalva ez a véleményem a mai és a jövőbeni magyar viszonyokrol....
vedd ki a hengertalp alol a sok tömitést, legyen 0,5...
utána már csak be kell karburálni, egy rövid végdob rá, és egy másik motort fogsz megismerni...
megent nem jött át amit írni akartam..

varia kell..az a fejlődés útja ..de nem minden út rómába vezet!
pl lásd, elkerülő körgyűrű
az viszont jó lenne ha a benzintank lekerülne a légszűrőház helyére a légszűrő meg fel legfölűre.
ez egy egyszerű áséokos dolog súlypont itt nagyon jól változna.
de az innyektor előtt ez nem kivitelezhető mert felfelékbe nhogy folyok a tankból a benya a karbiba?addig marad a felső tank.
bálint.
hát nem látod a ...lyamaha ipszilonzé 4ötven effet?
nem látod?
ott már a kipufogó nem égeti meg az ember lábát!
teljessen normális hogy elül sziv hátul kipufog.
hát a raketta is ilyen hátul kipufog nem csavargatja a gázt a belsejében.
+a légszűrő magassan van..mer minek lenne alacsonyan.
az új berg is hasonló kissé szerintem szarabb de akkor is.
egyébként meg sajnos tudomásul kell venne. az a mostani koccmotor formáció...naggyon bevált dolog..mert nézd meg a két madarat(husaberg fe 450, yzf 450)...a többi még sem marad le egy picivel sem(crf kxf rmz..)
a bömös meg a huski is(bmw g 450, húzkvarna te 449) ezek már régebb óta próbálkoznka..mármint a bömös...
lánckereket a forgástengelyre rakták...mer állat ,Qúplungot a főtengely végére
bejött?
volt itt két csákó... az egyiknek még bmx 450je volt a másik csak a ruhán mutatta hogy ö is nemrég még nem a bejáratós 2011 exc 300al ment...szóval... mondta a srác hogy az exc 300sokkal jobb kezessebb...mint a bömös.
nem telt el fél év és a másik is megszabadult tőle...
ugyhogya nagy varia nem vezet feltétlen lyaúra...hajrá kétté
dont wörri bálint ha gazdag lennék nekem is 2011 ec 300asom lenne..de igy csórón az olcsóbb négyté is megteszi azt mondá a krisz akinek nemrég került a segge alá a 300ec hogy kiba jó motor lett. a blokkja alul nagyon nyomatékos folyatható középen normális de mikor odatépi a gázt...úgymegindul mint barom.
összegyúrták a az uj ec 300ba a ktm teljesitményét a gasgas felhasználóbarát alsó régióival

és hát nézd meg... 22 éve azzal a 2tvel mennek...ami lesz még varia az a innnyektor belép oda is kissebb fogyasztás és akkor a 4t elmehet felszívni az arcot, mert extrémben meg utazgatóson meg a benzinkúton!sem lesz ellenél.
amúgy pályára meg szigorúan 4t
csóróknak extrém meg páyla meg olcsó karbantartás hosszú futás teljesitmény olcsó tankolásos..kivánalmainak meg egy megbízható 4t kell.
only megbizható T modell kell.
Ló reggelt!
joccakát hölgyek urak szasztok
mesélek nektek vmit.hmm 80évek vége volt egy haverom aki egomba szopatta a rendöröket rajtam kivül de ö utcán,söt néhány vagánynak volt 750.meg1000mocija.emberünk mz tehát mz szopatta öket de nem kicsit.hmmm ki is az?
Csak az a baj,hogy ritka köztük ki halad is
hát papa szokj hozzá a gondolathoz hogy kis inas legyaláz,el kell fogadni ennyi ök nem cz tek stb éc fiatalok bátrak ügyesek ennyi
Oké,meglesem
ment egy mél ide csika@lmsport.hu
Nade nade nade,ménem,bár mán lehet én sem
nyélen?hmmm sztem it sokan nem tudnának nyélen menni 125,2tvel se köztük én sem,,nem 1körröl beszélek henem foj tempo stb,szeret és imád motorozni itt mindenki az a lényeg meg hülyülni más nem számit
Azannya,sírna a srác,hogy mikor száll már le róla ez az idióta
Háde ezt csinálják
rábasztál 95méter majd én kinyirom 420le 90km jo vagyok
Ínnye ,én azt se tudom mikor kezdtem már,arra sem emlékszem mim nem volt sérülve ,de má nem nyávogok ,nincs rá idő
1 körig jó vagyok Ha nem hosszabb 100 méternél
Egyébként a moci jó!
És való igaz erős is!
És azt is megnézném ki az aki nyélen tud vele menni!
És nem az autópályán!