150- 180 órát simán elmegy ahogy ti motoroztok ! Nem a kalimpáló dugó koptatja a hengert hanem a gyűrű... Tehát te 3 dugót cserélsz amígcsak egyet kéne és nekem a másodiknál már 6-ot ezért a hengert lespórolod de több dugót veszel mint egy henger ára.
Szevasztok!
Tudnátok egy átfogó leírást adni a GAS GAS EC 200-ról?
Nézegetem egy ideje és lehet hogy vennék is egyet,(2000-2003asig gondolkodok)de sehol nem találok róla tesztet vagy komolyabb leírást.
Mint mondjuk:fogyasztás,méretek,gyári felszereltség,(gondolok itt karbi méret,kipufogó és még amit lecserélnek tuning célból)esetleges hibák amire figyeljek vásárláskor vagy később használatkor,súly,szervíz igény,üzemanyag keverési arány(ha nem külön olajozásos ugye mivel nem tudom hogy azok-e)stb.
Hallgattam rád, félig, fogtam és összeraktam így ahogy van
Közben cseréltem egy kuplungkosarat, ami nem olyan szép csende mint az amit hekkeltem, de ebből legalább nem fog kihullani semmi
A szervízkönyv szerint az RM250 dugó, henger illesztési service limit 0.12 mm nekem a 120+X üzemórás dugó/henger kopás most van 0.10 mmen. Amit ír gecsa, azzal lehet tényleg lehet így kímélni a hengert
Mai nap tanulsága, gyorsan-gyorsan kapkodva motort soha ne szerelj
Kuplungot 3x vettem le, blokkdeklik 1x pluszba.
Eddigi pályafutásom csúcspontja, hogy a berúgó tengelyt úgy raktam be, hogy lefelé lement simán, vissza meg gátolta a rugó, pont fordítva funkcionált
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Tudnátok egy átfogó leírást adni a GAS GAS EC 200-ról?
Nézegetem egy ideje és lehet hogy vennék is egyet,(2000-2003asig gondolkodok)de sehol nem találok róla tesztet vagy komolyabb leírást.
Mint mondjuk:fogyasztás,méretek,gyári felszereltség,(gondolok itt karbi méret,kipufogó és még amit lecserélnek tuning célból)esetleges hibák amire figyeljek vásárláskor vagy később használatkor,súly,szervíz igény,üzemanyag keverési arány(ha nem külön olajozásos ugye mivel nem tudom hogy azok-e)stb.
Köszi szépen előre is!
Jó volt!
Ami érdekes, hogy rengeteg a sutyuki transzparens, motor meg egy se
Közben cseréltem egy kuplungkosarat, ami nem olyan szép csende mint az amit hekkeltem, de ebből legalább nem fog kihullani semmi
Milyen volt a futózott gumi?
A szervízkönyv szerint az RM250 dugó, henger illesztési service limit 0.12 mm nekem a 120+X üzemórás dugó/henger kopás most van 0.10 mmen. Amit ír gecsa, azzal lehet tényleg lehet így kímélni a hengert
Kuplungot 3x vettem le, blokkdeklik 1x pluszba.
Eddigi pályafutásom csúcspontja, hogy a berúgó tengelyt úgy raktam be, hogy lefelé lement simán, vissza meg gátolta a rugó, pont fordítva funkcionált
Kiszereltem ma magam egész évre
Kérdezd meg dew-et, hogy kb hány üzemórát megy el egy 250 2T dugója , meg hengere, aztán vonjál le belőle 10% biztonsági tényezőt:-)
http://youtu.be/5Z8g7Wkxgzs
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube
.com/watch?v...