Mindenképp üdvözítő, hogy egy gyár végre elindult egy olyan úton ami ráfért a terepmotorokra, és megtöri a kezdetek óta kialakult építési módot.
Alacsony súlypont, más tömegközéppont, védett hűtő, kipuffogó, a légszűrő sem a szügségszerűen a legporosabb legkoszosabb hátsó részről szív, és kompakt az egész. És gyönyörű.
Az ossa a 70-es években élen járt a motorsportban, reméljük most is odateszi magát.
Bár én a helyükben nem babrálnék szériában a befecskendezővel, mire kiforrja magát a rendszer eladnak pár darabot..........
Jó hát Nekem 2003-as van semmi gond nem volt még vele. Persze nem hardozok meg versenyzek, de a 90% a júzereknek szintén így van. Blokkon szinte semmit, nem változtattak ezer év óta, nagy változás a futóműben, vázban sincs. Membrán, himbák, kerékcsapágyak érdemelnek nagyobb figyelmet. Egyszerű, de nagyszerű
Ahogy az usa fórumokon írják, február környékén egy 20 darabos szériát kiadnak, utána meg május körül jön egy "nagyobb" példányszám. (ami már esetleg elérhető lesz a nem jó tanuló, jó sportoló előéletű, fizetőképes embereknek)
doktor ur... szerintem gasgas-t 2007-töl 09-ig... occso és jo, viszonylag meg kimélteket lehet találni...
ktm-t 06-07-es... elég jo bár viseltesek mint atom.... nehezen találsz benne jo állapotut... 08-tol sok fasz megoldással tele rakták, de 11-töl már kezdik kijavitani a faszságokat....fejlődnek.
amugy ha rám szakadna a bank én az új ossa 300-at vállalnám be, nagyon tetszik soha nem sérűlő rezo, meg a rohadt nagy főtengely sonka, jo nagy nyomaték barlang lehet... szerintem menne az én motorozási stilusomhoz...
Szia 2007től vegyél ec300 at 250et azok már jók.
A motorba nem nyúltak nagyon rég óta ,csak amiket írtál futómű telók stb. Sokan azt mondják hogy a gas gas a ktm hez képest gyerekcipőben jár meg szar stb... Az én egyéni véleményem az hogy ez nem igaz, van olyan jó csak sokkal olcsóbb
én arra írtam a korai dugócserét aki a hengere miatt jobban aggódik és tele van mint zsírferi az cserélje nyugodtan 60anként és vehet bele ugyan akkora méretet...de ahogy olvastam ő is 108óránál még mindig az A-s méretet tette bele...jól tette szerintem sem kell korábban cserélni mint 100,hisz nincs versenykörülmények közt használva, jah meg hogy 1:50be keveri még dúsabb is a keveréke mint amit a gyár előír...én 1:60be keverem,így sincs baja
Ezt a shop stop 2-ben a sexi dög is megmondta, mikor kotrevák kelly-t dugta a legénybúcsúra megrendelt szamárshow keretében, és a tűzoltók megjelentek:-)
tudod fiam... ha elhelyezel egy pici magot egy virág cserépbe lehet fölöte hurikán meg zivatar az csak erösiti, látom az a kevés amit eggyüt voltunk hagyott benend nyomot s remélem 1cer Uriember leszel...
s a magból szép erös hajtás lesz... idő kell.
igy van ha van adni kell s költeni ha nincs akkor nem.
az úrnak van cselédje, chaufer-ja, kertésze, bejárónöje maszir-ja, alkalmazottja, s persze forumja.... he he
engem igy neveltek....
minek tegyem vissza a kopott dugot mivel volt egy része ami már verödött a hengerben s kézzel érezhető volt a beméjedés, ha 40 pénz ozt hzsir...
picsafüst.... jah látom volt rád hatás, előbb utobb kinő benned is az a kevés mag amit eltudtam az elmédbe helyezni, s lezsel te is uriember...
Alacsony súlypont, más tömegközéppont, védett hűtő, kipuffogó, a légszűrő sem a szügségszerűen a legporosabb legkoszosabb hátsó részről szív, és kompakt az egész. És gyönyörű.
Az ossa a 70-es években élen járt a motorsportban, reméljük most is odateszi magát.
Bár én a helyükben nem babrálnék szériában a befecskendezővel, mire kiforrja magát a rendszer eladnak pár darabot..........
de láttam már ilyet neten házilag, alubol hegesztettek egy fasza nagyobb tankot , rá egy krossz ülés némi merevitéssel oszt annyi, nem nagy sztori
amugy tök érdekes most hogy jobban nézegetem , elképesztően pici helyre zsufolták a váltot...
ha baloldalát nézed olyan mintha nem is lenne benne...
Ez meg a KTM freeride elleség 2T be kb 5900 euro ért...
az endurot csak jövőre árulják..
Az OSSA-val én is éjjel álmodom, ébren álmodozom:-)
Eddig a robúr 350-ese volt a legkönyedebb gép amivel motoroztam, de a 300-as 2T még könnyedebbek tűnt.
Főleg miután szombaton többet állítottam fel, és rúgtam meg a kawát, mint szeptember óta összesen.
Általában először negatívból átdobni, olyan helyzetbe amiben van esély hozzáférni a berúgókarhoz, ezek utána percekig rugdosás, eredménytelenül.
A triál modellek is drágák, hát akkor ez?!...
ktm-t 06-07-es... elég jo bár viseltesek mint atom....
amugy ha rám szakadna a bank én az új ossa 300-at vállalnám be,
A motorba nem nyúltak nagyon rég óta ,csak amiket írtál futómű telók stb. Sokan azt mondják hogy a gas gas a ktm hez képest gyerekcipőben jár meg szar stb... Az én egyéni véleményem az hogy ez nem igaz, van olyan jó csak sokkal olcsóbb
Gas Gas 300 at milyen évjárattól érdemes venni?2002-2003 az jó?
Vagy inkább ktm 300 ?
Nyilvánvaló, hogy fejlesztgetik a masinákat folyamatosan. (váz, futómű geomertia...stb.)
Ha helyzetbe jönnék, melyik évjárattól érdemes vásárolni?
http://youtu.be/Yur4oePxMhM
s a magból szép erös hajtás lesz... idő kell.
az úrnak van cselédje, chaufer-ja, kertésze, bejárónöje maszir-ja, alkalmazottja, s persze forumja.... he he
engem igy neveltek....
minek tegyem vissza a kopott dugot mivel volt egy része ami már verödött a hengerben s kézzel érezhető volt a beméjedés, ha 40 pénz ozt hzsir...
picsafüst.... jah látom volt rád hatás, előbb utobb kinő benned is az a kevés mag amit eltudtam az elmédbe helyezni, s lezsel te is uriember...