Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

patkósfeljáró.. látszik is belőle valami
http://youtu.be/hpHYHD2jyGs
déw..
nem halgattál rám
nem látom a hirdetést az apróban..
viszont úgy olvasom...már megent valami baja van
Hááát,az a legnagyobb jóindulattal is max 3,85 méter ,de jóóó
déw..
mindég is tudtam.. és láttam is..gecijójezahely..
hú..bakker..itt oszt geci mód megy a láw...zsir nem szab ennyire kimutatni az érzelmeket..ez nem a fészbuksz.. .
itt csak a hülyülés van meg röhögtetjük egymást egykis sör virsli és kis motorszerelés társaságában...
Egy videót lökök én is, de csak az útvonal választási vélemény miatt

www.youtube.com/watch?v=MB8pG1...

A kép pedig alulról
Szegény Zerge motorja itt halt meg, tolhatta vissza a sziklákon

Azt látom szeretitek ti az ilyen trükkös feljárókat
Nekem jobban tetszik a rövid "lépcső", de szopó.
patkós feljáró...
béka ..első ugrás kicsi
http://youtu.be/nMGcr6zgCyY
Off:

Szeretem az épített motorokat, ez egy ossa-ból épített cafe racer:

tavasszal magam is építettem egy hazait:


http://www.sportmotor.hu/motor...
ez a visszamennek a szembe partra hogy újból neki lehessen jönni ..de 12 felé(vagy reggel a gg- kistérségike is irhatnak -fhórumba be lesz vágva) már a küzdelmes version látható
vinsz..
a bergnél ez tipikus volt..szétszedtük.. semmi hiba nem volt...összeraktuk.. és megszoktam hogy néha nyervog a a kúlung eröltetéekor..

déw.
semi összenyomás nem kell.. az út túloldalán a leérkező az elugrótól jó 50cm rel van magasabban...húzod neki parasztba és átviszi...50%nem vállalta be...de a pöstiek illetve egy kistárségi szóval...akik a vanettommal menetek..mind átugrották
azért komyoly..volt egy első nemsikerül ugrás hosinak...bele a szembepartba...a blokkvédővel..kormán felett tótágas mellykaksonátfordulás..
szarul nézett ki..aztán jött béka.. az is kis lendületel volt tde ő még el tudta csipni és beleugrasztotta magát a vályÚba..mert útnak még nagy jó indulattal sem nevezném..aztán megláttam hogy a feje már a nyom mellett van 50cm rel és jött a nagy paraszt:-))kiabálták hogy még ott van..láttam ia a sisakot..mondom..hát nekem nincs útban és nem is volt...de végül is utána csak átugrották csont nélkül...én meg felvettem őket ..de a többiek nem kameráztak mert ..ők nem kameráznak...úgyhogy én nem látszódok a shorban
ezt a k.petivel találták.. kiba király útátugrás

ez meg a hitetlen átkelés...
mert kinéztük szalival hogy ott szembe a falon fel és aztán...és az az ember csinálta meg csont nélkül elsőre aki nem is hitt benne ..szutyok patakból patakba belegördülős majd szembe a parabolán nak neki ..aminek az alja jó sziklás.. 3m magas minek a vége két nagyobb függőlegs sziklakiszögellés ha itt felugrottál akkor még 6métert mocskos meredeken föl..amit ha elbaszol úgy bezúgsza a patakba ami alattad van 8 méterrel hogy szinte még rágondolni is pszihó
de lementem kitakaritottam majd hosi volt mögöttem és ő már onna ahol ált indulhatott is...és ..elsőre ..igaz hogy majd bezuhant a patakba..de el tudott dölni felfelé..és onna meg már fel tudta húzni..
na ez a vidi akkor készült mikor utána én is felértem...és mondom neki..vidi..
azt mondja jó mert úgy nézem lesz rá idő addigra már 3-4en nagyon komoly szitukból jöttek visszafelé..de a a patak alján élve voltak..és még nem is bogár pózban...
http://youtu.be/cimQMGc2sXk
Még nem jártam utána a dolgoknak lehet, hogy megkopott már kicsit... majd meglátjuk. Nem tudjátok a cr250 lamellái jók lehetnek a 250-300asokba? mert sok minden egyezik
Lamella szett vagy kuplung rugó cserét próbáltad már?
Szerintem kevés az összenyomó erő és azért ugrál át, vagy már el lehet kopva a lamella nagyon, nálam utóbbi tuti játszik.

Azon agyalok, hogy csak ez lehet, nem fogaskerék az gáz lenne
Látod, hogy jó a Riga Ügyesek az emberek
Figyelem a titkát, full gáz, meg a teló összenyomás előtte
Van aki teló nyomás nélkül át tudja ugorni?

Kell hozzá bátorság
Meg ha motort veszel az évjáratot nagyon figyeld mert szemetek és átvernek 2008 tól feketeváz stb.
Nekem is virnyog néha a kuplungom ha felmelegszik nagy emelkedőnél hirtelen indulásnál virnyogó hangot ad. Olajcsere sem oldotta meg, de mióta világ a világ ezt csinálja
háj

ferensz...
gumit megakaptam
ma reggel fel is került
estére kelvén pedig a riga ..futózott 15mm magas bütykű szikszdélyz gumi jóra vizsgázott.
talaj.. ideális nedvességű..falevelekkel mocskossul lefedett...uyghogy ide kellett a tapadás a kanalazás...mert felfelé még a zorrókban is ott volt a gáz...
összemért gépek:exc 300 sikszdélyzi, sx 250 riga, sx 525 riga, exc 250 goldentyre szikszdélyszerű...350goldentyre ua.,
250exc reklúz vaágott szikszdélyzi...
várakozások...0
bevállalások...150%
525 fejenállás be egy fa és szikla közé egy 1m mély 50cm széles szurdokba
de ezt is túlélte a hűtővédő az 300%ot dolgozott de elgörbült..viszont a hűtő az meg kárc mentes maradt(holnap lesz lemosva ..de tényleg kiba mázlival megúsztam a balfaszságot

itt az első vidi...
kicsit nem annyira endúró..de azért csak az:-)egy 5m széles utat átugratni egy feljáróban...
http://youtu.be/yQr7w9NcSQI
bálinyonak pályát épiteni http://youtu.be/GVr9TNf3a3s
Köszi motor vásárlás elött állok és azért próbálok infót gyüjteni .
elmegy a kuplung=hátragurul a motor, azaz nem viszik át az erőt a lamellák.
Pár szakmai kérdésem lenne
Csúszott már valakinek "beverődött" kuplungja nagy dombon felfelé erőltetett lassú menetben egyesben? Milyen hangja van?

Erre tudok tippelni, párszor előadta ma, mintha "darálna" és olyankor el is megy a kuplung, majd gondol egyet és visszajön, egyébként semmi baja, nem hallok érzek extra csörgést, csak az alapot, a nagy lamella és kuplung holtjáték miatt.
Olajat leengedtem, nem volt spénes, azaz csak nem a fogaskerekek daráltak szerintem...

Illetve az normális, hogy 2 üzemóra alatt olyan fekete lesz a kuplung olaj, mint amit leengedtem belőle 20 órásat
Esetleg a még bent maradt korábbi színezte meg így?
Elnézegettem a múltjukat és a trial részlegen kemények,az új enduro típus is kiabaszott jó ötletekkel van teletűzdelve. Remélem valami igazan topp modellt dobnak piacra és megrezdül a narancs invázió
Amúgy én is tobre tartom a gasgast mint a narancsot
Jó estét! Volt motorozás? Viktor, hol a gumi teszt beszámoló?

Feri, sajnálhatod, hogy nem jöttél, szoptunk rendesen
Végül nem az RMX döglött meg, hanem a GG megállt, aztán nuku berúgás néha puffant egyet(szikra volt), Zerge szerint a kompresszió is elment Gyűrű karist hangot nem hallottam, lehet átégett neki a dugó
kis történelem... 74-ben ilyen szép motorokat gyártottak...