Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azé' szerencsére vannak rendes szervek is, Mezőkövesdnél van egy jó hosszú egyenes Bp.-felé (jó, a másik irányba is pont olyan egyesen ) és ott több kolléga is tapasztalta amit én, hogy eccer pl. mikor már vagy 3km-en át jöttem egy jóformájú 7.5-es mögött 70-nel és jó hosszú lett sor, akkor elegem lett és elkezdtem előzni, de mikor melléértem láttam, hogy a felüljárón állnak és alatta meg az elfogó autók sorakoztak, hááát visszaereszkedtem a 7.5-es mögé, de ahogy elmentünk a rendőrök mellett láttam, hogy elindultak utánunk, gondoltam jól kivesznek oszt megbasznak az előzési kísérletért, de nem.....az előttem cammogót vitték ki az NKH-nak ellenőrzésre és ilyet több kolléga is tapasztalt...
Megértelek téged is. Neked ez hátrány.
De ezért nem lehet valakit elmarasztalni, mert amit csinál az nem tilos és a jelenlegi törvények engedik.
A veszélyes előzésről....... ezt azért lássuk be, hogy nem kötelezően muszáj. Az okozza, aki csinálja. Eleve ugye nem lenne szabad veszélyes dolgokat csinálni.....
Mondom, megértem a te nézőpontodat is és onnan nézve rendben van amit írsz. De ez a dolgok furcsa fintora, hogy nem lehet egyszerre minden és mindenkinek jó.

Egyébként csak az időt számlálja a gép és nem a hozzátartozó sebességet is? Mert akkor ugye látszana, hogy miért tartott addig....
haverom Esztergomba hordott pótos szerelvénnyel innen Tarjánból a Suzuki gyárba szélvédőket....mentem vele párszor...mondta,hogy mikor 1edül van és unatkozik,az M3-on gyakran kiolvas1könyvet,olyan a tempó
No igen, de nem csak...jellemző ez az olyan cégek sofőrjeire is ahol az üa. norma igen alacsony vagy a fizetés és azt az üa.-ból egészíti ki mert azok 70-náél nem mennek gyorsabban a pályán sem....oszt jönnek a veszélyes előzgetések....nyáron mikor még mentem messzebbre az M3-on Hatvannál feljött elém egy lepukkant 3.5-es mercivel valami vasas csapat és mivel nappal volt és az M3 tele van rendőrrel így Nyíregyig végigmentem mögötte 60-65-tel.....viszont így a vezidőm sikeresen elfogyott..... .....nyár óta nem vállalok messzebbi fuvart így ez már nem fordul elő mert amennyit megyek annyit kibírok lassabban is, de minden akad valaki aki ennyivel megy....
Ezt jellemzően a telefonosok csinálják...... kóvályog....bevág....lelassul ...akár 40-50-re is és látszik, hogy a telefonját bhuzizza
Mondjuk a belefékezés az fhszság és idióta, aki ilyet tesz.
De ha megyek normálisan és szinte tol, akkor nem én vagyok az önkéntes rendőr és nem akarom szabályozni.........csak normálisan közlekedem.
Amúgy meg a gyorshajtás a szabálysértés, nagy mértékben közúti veszélyeztetés......nem pedig a szabályosan közlekedés. Egyikért nem jár semmi, a másikért büntetések. Amiért nem jár semmi, nyilván az a normális és szabályos.
volt=volna
Erre csak annyit, hogy tegnap az M1-en egy félkegyelmű bevágott elém (85-el mentem) az előttem haladó kamion mögé és visszalassult 60-ra....fogalmam nem volt miért csinálta míg egy 3 sávos részhez érve el nem kezdtem előzni mire láttam, hogy a telójával babrált, mikor melléértem akkor vette észre magát, gázt adott és elhúzott.....kezdtem volt leszorítani vagy ilyesmi? .....elég baj, hogy tilos előzni és ez miatt vagy szabálytalan vagyok vagy végigmegyek egy ilyen mögött (nem ritka, ez mindennapos) rendesen megcsúszva a munkaidővel, de ettől még nem kívánom, hogy baja legyen...
Szerintem nem erről írt hanem az önkéntes rendőrködésről.....abból nagyobb baj lehet....kimondottan jó tapasztalni amikor valaki befékez előtted mert úgy gondolja, hogy meg kell rendszabályozni a renitenst....oszt akkor jön a baleset, az utóbbi 4 évben 3 ilyet láttam amikor nem tudott megállni a mögötte haladó, az egyikből kettős halál is lett......aki másokat akar megrendszabályozni menjen el rendőrnek és tegye törvényesen....mert különben akár bűnözőnek is lehet tekinteni hisz másokat sodor direkt veszélybe...
Ha a megengedett sebességgel közlekedik valaki, attól még nem önkéntes rendőr. Simán jogkövető állampolgár. Miért baj ez?
Nem arról volt szó, hogy 50 helyett 30-al, 90 helyett 60-al közlekedik. Bár azt egyébként nem is tiltja semmi. Autópályán van egyedül alsó sebességi határ megadva.
Ha valaki 70-el megy ott, ahol 90-el is szabad, akkor biztonságosan meg lehet előzni, ennyi. Nem idegesen és veszélyeztetve másokat. Ha nincs biztonságos előzésre mód, akkor menni kell utána amíg lesz erre lehetőség.
Sokszor nem értem, hogy ezen mi nem érthető. Ha valaki nem tudj a beosztani az idejét, akkor ne a közúton és a közlekedésben akarja behozni azt.
Szerintem nem magyarázat, még ha van is ilyenre példa. Kevés.
Ha esztelenül sietsz, mindenre szharva, akkor sokkal több veszélyhelyzetet teremtesz, nem vagy kiszámítható.....baleset kialakulásának valószínűsége sokszorosa. Persze lehet mondani, hogy nem lett semmi. De ha lett/lesz....akkor? Lehet több sérültje, áldozata is lehet......
Szerintem ne gyártsunk önigazolást a gyorshajtásra.
Sose tarts fel senkit legalábbis amint lehet, engedd el. Nem kell önkéntes rendőrt játszani. Te se örülnél neki ha feltartanának amikor pl:
- rettentően kell fosnod és már csak egy kilométerre vagy otthonról
- vagy ami például komolyabb ügy és megesett pár évvel ezelőtt, szívinfarktusos nagypapához már negyed órája b.szik kimenni a mentő és az unoka indul padlógázon, leszarva, hogy mennyi a bírság mert az élet többet és és akkor elé ugrik egy vezetésoktató a dévú tikóval és direkt bunkóságból zár minden szöget és áthúz a szembe sávba amikor előzni akarod. Na az a paraszt meg lett szépen forgatva, mint az amerikai filmekben. Nagypapa is kórházba került és élt még éveket meg oktatócskának is biztos kipucolták az üléskárpitból a hirtelen-kulát.
stb, stb.
1.Nem kötelező nappal, lakott területen belül tompított.
2.A trafi sebességet mér.
3. Ha büntettek volna érte akkor a helyszínen lett volna helyszíni bírság mert nem esik közig.bírságba a világító berendezés használatának elmulasztása vagy más egyéb ezzel kapcsolatos dolog..

Hello,


adott egy érvényes, magyar forgalmival rendelkező jármű(autó), amibe külföldön tesznek gázszettet. A forgalmiba szeretném bejegyeztetni, illetve műszaki adatlapot is kell készíttetni az autóhoz. Na most: elegendő, ha a külföldi szerelő műhely állít ki valamilyen bizonylatot/tanúsítványt a beszerelésről és a beszerelt egységről(tartály stb.), vagy kell még hozzá valamilyen más procedúra is?

köszöntem
Te tipikusan az vagy aki lehet, hogy bemagoltad a kresz-t, de nem értetted meg azt amiről szól. Lakott területen nappal nem kötelező a tompított, csak azért kapcsoljuk fel mert jobban látszunk vele.
Amiért országúton is felkapcsoljuk. És nem azért mert ha nem, akkor "büntetnek érte"
ja és ha nem állítanak meg 30 az alja
de pl egy rokihelyen parkolásért már 50 a minimum
Javaslom,amit most "megspóroltál" - mert nem lesz bünti - azon a pénzen vegyél egy KRESZ könyvet!
akinek nincs 5 ezre a zsebben az közlekedjen gyalog
Hagyd már a picsába.
Gyorshajtásra lőnek nem lámpára.
Ha jön szombatthelyről akkor kezdj remegni de akkoris van 1 hónapod.
Figyeljetek már, minden szir-szarért büntetnek, nem tudom, hogy most mi a helyzet, erre mi vonatkozik.
És zavar, mert most jelenleg még egy piti összegű büntetés - 5000 ft is - sok lenne sajnos.
KB 100-120e a büntetés................plusz kamatadó...............de mutyiban el lehet intézni.
de komolyan
nem kellene elvenni a jogsid egy újravizsgázásig?
De, komolyan.
Megbüntetnek vagy sem?
Ezt ugye nem komolyan kérdezed?!
Urak.
Autóval haladtam a belvárosban nappal, volt trafipax.
Nem léptem túl a megengedettet sebességet, de hazaérve láttam, hogy helyzetjelzővel mentem.
Lesz bírság?