Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali sürgősen keresnék macskalámpás nsr-hez önindítót!
Esetleg ha valakinek van ci 626 gyújtáselektronikája, kérem jelezze! köszönöm!
Ebay-en annyi van, hogy el is adnak. 15-ért találsz.
Sziasztok! Egy macskalámpás nsr boldogtalan tulajdonosa vagyok. Sajnos tönkrement a gyújtáselektronikám, ha esetleg valaki tudna segíteni, hogy hol tudnék beszerezni, azt nagyon megköszönném. A típusa :ci 626
Ha biztosan itt a baja, és sem karburálási, sem kenési probléma nem áll fenn, akkor lehetséges, hogy a trafó rossz, vagy a CDI-ben található kondenzátor. Van több lehetséges magyarázat is, de nem sorolnék fel mindent, mert úgyis szakemberhez kell vinned.
Értem. És ez mitől van? És mit tegyek, hogy kijavítsam? :) Válaszodat előre is köszönöm! :)
Ez aztán a tuning-paraszt verda! :)))
sziasztok....itt a tavasz.... hagymadugdosós.. paprika locsolós idő van... de amig nincs moci,addig ilyennel járunk
Ne haragudj, nem baszogatásból, de tényleg.... te ismered a kétütemű motorok működését?
Ha tudok, természetesen segítek. De legtöbbször csak Gyurcsek József módszerével élhetnék.... "Tedd a laptopod a motorra!"
Nincs elegendő gyújtóteljesítmény. A fordulatszám növekedésével a gyújtás teljesítménye lecsökken. Szerintem a te esetedben a nullához konvergál.
Ezzel szenvedek én is.indításnál beköpi mindig.
Üdv!Szetetnék pontos leírást kapni hogy jc20-as nsr blokkban hol található a kuplung oldali szimering,mert leszedtem a kuplungot és ott a csapágynál egy (japan) feliratú porvédő van.És szerintem váltó olajat szív,mert indításnál állandöan beköpi a gyertyát.Nagyon meg köszönném a választ.Vagy szerelő jekentkezésétvárnám.
Naná! Tudod, hogy nincsenek előttetek titkaim! :)))
Köszönöm, remélem ilyen is marad! :)
Veled amúgy minden rendben? Ritkán vagy itt... Vagy csak leskelődsz, mint KezdőHondás barátunk, aztán ha adódik valami kérdés, akkor segítesz a rászorulóknak? :)
bővebben? :) És valami megoldás rá esetleg?
túl sok üdítőt kap szerintem
Sziasztok! :)

Sikerült beindítani a gépezetet, egy egyszerű gyertyacsere kellett neki (az előzőt ugye beköpte, és nem is megfelelő tipus volt benne; BR9ES volt ECS helyett). Mentem is vele egész nap, szépen pörgött, semmi baj nem volt vele. Azonban ma mentem vele, és miután bemelegedett, 8 ezres fordulat számnál egyszer csak lefulladt. Haza toltam, néztem a gyertyát, beköpte. Gyorsan kiégettem, megtakarítottam vissza bele, a motor beindult. 4 ezres fordulatig melegítettem, majd mikor felpörgettem 8 ezerig megint lefulladt, a gyertyát megint beköpte. Ezt mégis mi okozza? Tudtok segíteni? :)
Sikerült jó motort venned. Grat hozzá, sok hosszú kilométert!
Szia!Reméltem is ,hogy azt is megosztod velünk!
Szia Marci!

Ha már itt vagy, gondoltam referálok a PHOENIX-Hondámról...
Már majdnem egy egész hónapja járok vele melózni, eddig elégedett vagyok vele. Féltem a véleményedtől, bevallom őszintén, de eddig megérte a pénzt, amennyiért vettem. A legnagyobb problémám az volt vele, hogy nagyobb sebességnél zörgött. De lerögzítettem gumialátétekkel az idomokat és ez is elmúlt. Meglepően kényelmes, jól kezelhető gépezet. A 4 sebességet tartottam még kevésnek, de az első út alkalmával az is meglepett. Az első három fokozat viszonylag gyorsan kimegy, dinamikusan gyorsul a motor, sőt harmadikban településeken belül kényelmesen megyek 50-nel. A negyedik viszont olyan, mintha kitolták volna. A negyedik fokozat hosszú, és ennek ellenére még ebben a fokozatban is jól gyorsul a motor. Szerelőm szerint az áttételezés miatt. Én nem értek hozzá, nekem megfelel így ahogy van.
Csak gondoltam megosztom az eddigi élményeket. Természetesen, ha tűzgyújtás közeli állapotba kerülök, azt is megosztom veled/veletek! :)
Ilyen jellegű túrára alkalmatlan Minden évjárat jó, típushibának csupán a hátsó rugós tagot mondhatjuk, ami ugye a kétszemélyes túra lelke lenne. Egyébiránt mindegyik évjárat tartós, de a kör, illetve kockalámpás nagyobb.