Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nos, kedves Uram!
"Kitakaritottam"a kartergázcsövet. Jobban mondva szétszedtem, Úgyhogy csináltam mintha Kitakaritottam volna, mivel egyáltalán semmi szennyeződés nem volt benne. Enyhén barnára van színeződve, ami szerintem inkább a motor hőjétől van, nem pedig szennyeződés miatt. 9000 km-t tettem meg vele tavaly. Egyébként ha leveszed a takaró idomot, simán látható, hogy van-e kosz benne.
Majd holnap , vagy ma este megmondom, délután tervezem:)
Hm, elkurtam, nem is jó linket adtam meg a használati utasításhoz... Bocsánat:)
http://hondampe.com.au/docs/ow...

Ez a helyes.
Kartergázcső tisztítással kinek milyen tapasztalata van?
6 ezrenként / 6 havonta esedékes a tisztítás a gépkönyv szerint.
Köszönöm!
A leírtakon kívül, első futóműben olajat nem árt, mert az általában elhanyagolják.
A karbantartási előírás 18e km-nél:
fék- és kuplungfolyadék csere,
kartergázcső tisztítás,
fékbetét ellenőrzés,
légszűrő ellenőrzés,
ennyi.

Olajat és olajszűrőt 12 ezrenként vagy évente kell cserélni. 10w-30 vagy 10w-40 való bele, épp 3 liter
Gyertyacsere 48 ezrenként esedékes (IMR9E-9HES (NGK) VUH27ES (DENSO).
Légszűrőnél nem ír elő cserét, de én 25 ezer körül cseréltem és bizony ráfért már. Én gyárit tettem bele.
Hűtőfolyadék csere 3 évente/36 ezrenként esedékes.

A lánc cseréjének szükségességét te is le tudod ellenőrizni, megnézed, mennyire van hátratolva a hátsó kerék, ha a jelölő pirosban van, akkor a lánc csereérett.
https://www.manualslib.com/dow...

Láncot akkor, ha meg van nyúlva.
Köszönöm a hozzászolásokat!
Ugynézki cb1000r marad.Abban még tudtok segíteni,hogy 18 ezer km van a motorban amit megveszek mit kellesz rajta cserélni gondolok itt láncra stb. ?
ment üzi
"nagyrészt városban használnám néha utassal is"

Erre vannak a robogók.
Ahogy SAM is írja, a ventillátor menni fog feszt. Utasnak nehéz dolga van rajta, a tank messze van, nehezen vagy egyátalán nem tud támaszkodni a rövidebb karú utas.
Szia!
Hogy városban mi a sok-kevés, azt a csuklóddal tudod szabályozni!
Bár nekem Pc36 Hornet-em van ,de volt szerencsém mind2hőz, a 650f egy vicc!!!!!
Nem kell a duma h nyomaték alúl így meg úgy, a tizenéves karbis Hornetben nagyobb az élvezet mint a 650ben...
Az 1000r-ben meg vigyorogsz mint a befőt, ég és föld! Hűtése mindegyiknek jó! Ha nem felvonulásra mész, akkor nem igazán melegszik annyira! 2 keréken dugó? Olyan nincs!
Egyértelmüen az 1000r, azt nem akarod 2 szezon után lecserélni, ha csak nincs egy nagy szerelem , személy szerint Gsx s1000

De egyikkel se nyúlsz mellé, de az 1000r azé mégis csak férfiasabb és nem érzelem mentes!
Te döntésed!
Üdv,
nagyrészt városba elég egy robogó is:) Én speciel nem szeretek városban tötyörészni vele, okosan kell a gázzal bánni, hogy a sebességhatárokat betartsd. A hűtése...sem oda van kitalálva, kb folyamatosan menni fog a hűtőventilátor szerintem, nyáron biztosan. Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz, de főleg városi közlekedéshez (sokkal)kisebb motor is elég. Félre ne érts, ez egy nagyon jó motor, én pl imádom. De városban csak annyit megyek vele, amennyit muszáj. Gondolj bele, 50km/h a megengedett ugye lakott területen. Két dolog lehetséges, vagy alapjáraton mész vele, vagy max harmadikban, hogy valami fordulat is legyen:) Az esetleges harmincas táblákról zónákról nem beszélek... másodikban is nehéz betartani:) Gondolkozz el, hogy valóban van-e szükséged ekkora motorra az általad szánt célra? Nekem feleslegesnek tűnik, az írásodból ("illetve ritkán vidék")azt szűröm le, hogy fővárosi vagy, ott a dugókban araszolgatni, stb...Ha eldöntötted, és mégis veszel egyet, azért képet tegyél fel róla, ha lehet:)
Sziasztok.

Segítséget szeretnék tőletek kérni motor választás terén.
Honda cb 650f vagy cb 1000 r között vacillálok igazából nagyrészt városban használnám néha utassal is illetve ritkán vidék és hosszabb utakra.
Kérdés a cb 1000 r nem-e lenne sok városi használatra?nem tudom mennyire tenne neki jót a sok leállítás újraindítás illetve hűtése mennyire lenne meg?
vagy maradjak inkább a 87 lóerős cb650f nél csak attól félek az meg kevés lesz. szeretek azért néha vadulni is.

Köszönöm előre is a válaszokat.
http://youtu.be/fvJbJ2rKusA

Ha tetszenek a "hangos" dobok, akkor terhelésen meghallgathatod az Akrámat is!
http://youtu.be/lqGTa59C7eA

Nekem ugyan gyári a kipuff és az valszeg is marad, de azért néha jó meghallgatni az ilyen hangokat is :)))
Köszönöm!
A wilbers rugó a héten kikerül a motoromból. Eladó ha gondolod.Én megvoltam elégedve vele. Csak öhlins kerül bele ezért adom el.
Tudnál adni valamilyen elérhetőséget?
Szia, ha ugyanarra gondolunk, akkor márkakereskedőtől be tudod könnyen szerezni. Én is elhagytam anno, kb 500Ft volt.
Üdv,
Valakinek tapasztalata Progresszív villarugókkal? A konkrét kérdés az lenne, hogy: Egy CB 1000 R-ben szeretném lecserélni a rugókat, mert komolyabb fékezéskor vagy felüt, vagy közel jár hozzá. Most fogom cserélni a szimmeringeket is, ezért gondoltam, ha már úgyis szét lesz szedve, érdemes megcsinálni a cserét is. Promoto vagy Wilbers , ezek a lehetséges megoldások. Ismeri valaki a két márkát? jobb annyival a Wilbers, amennyivel drágább ( kb. 6 ezer Ft/ 20 EUR)?
Köszi a válaszokat előre is!
Széles utat! és végre TAVASZT!!!!:)
Üdv. Elhagytam a hátsó kerék lánckerék oldali müanyag tengely dugót. Hól tudnák ilyet beszetezni ? Ha valaki tud infót róla előre is köszönöm!
Hy ! Mennyiért adod ?
Sziasztok! Ha valakit érdekel ez a dob, nyugodtan írjon nekem.