Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Van egy eladó 600-as naked, gyári szürke tankom egy pici horpadással, némi karccal, az alján apró javítással. Ha érdekel itt megnézheted: http://www.kepesmotor.hu/motor...

üdv: T
YTX7L-BS kell bele, ami 12V, 6Ah-s. Ha találsz bele hagyományos ólomakkut, légyszi írd meg!

Köszi!
Ebbe a Hondába valóból , nincs ( nem zselés ) ? Az előző moromban , a gyári aksi 8 évesen , mikor eladtam , tökéletesen szuperált !
Sajnos ilyenek, amikor nekem kezdte elfelejtegetni az időt, én is kivártam, hogy majd ha tényleg kifárad, és már pl. lassabban önindítózik ahogy mondod, majd akkor cserélem. Szerintem ezek a teljesen gondozásmentes, lezárt zselés akksik ilyenek. A kocsiban ugyanígy megjártuk már a zseléssel, ráadásul az az érzésem, hogy összességében az élettartama is jóval rövidebb, mint az ólomakksiknak. Azok simán bírták 5-6 évig is, ahogy mi használtuk, a Varta SilverDynamicból meg 3 évente "megeszik" egyet-egyet a kocsi. :(
Ilyet el nem tudtam volna képzelni :( Azt hittem el kezd gyengélkedni... nehezebben tekeri az önndítót....stb. De hogy leállítom , azt nem indúl ?
Én úgyanígy jártam, mint te, csak a betolás helyett egy közeli akksibolt oldotta meg a problémát.

A zselés akksik hirtelen halnak meg, az első jelre cserélni kell sajnos, ahogy azt ebben a hszben is írtam: [3306] május 19. 12:24
Nem is találtam meg az oldalon a motor aksikat :(
Lehet , ügyetlen vagyok....:(

Na voltam fent pesten....
Motorral ! Akarok haza jönni , sekép sehang :( A motor nem indul ! Szét szedem , meg nézem a biztosítékokat , azok jók ! ? Mozgatom a csatlakozókat , egyszer csak feléled a műszerfal.... Össze szerelem , akarok indúlni , megint semmi ! :))) Már jó ideje babrálok , mikor meg áll meletem egy másik Hondás . Kérdi tud-é segíteni....? Előadom a bajomat , mire ő megmondta a tutit ! Az aksi feladta a küzdelmet ! :(
Utolsó próbaként , megpróbáltam betólni ! Szerencsére ez a motor egy őslelet... Porlasztó , mágnes gyujtás.... Így sikeresen beindúlt , és nem kellet haza tólnom . Itthon megvizsgáltam az aksit , és tényleg...... Megrázom , ad kis áramot , áll egy kicsit , vagy terhelést kap megint nem ad....
Holnap megyek aksi után , meg ha így belejöttem , kicserélem a láncot is , mert már 7 szem , nem hajlott :((( Üresben mikor gurúltam úgy kattogott , mint a barom :(
Szóval , hogy ne legyen uncsi az élet , mindíg történik valami....
Mármint nem tudod milyen típusú akkumulátor kell a gépbe?
Ezen az akkus linken nem találom a pontos típust :(
Tudnál esetleg egy közvetlen linket írni ?
Köszi a segítséget , én is be nézek ezekhez....!
Én januárban itt vettem a 9Ah-ás Bannert 8-ért okosba!
http://www.autosystemkft.hu/

A lánc szettet ép most rendeltem náluk.
http://motoralkatresz.eu/ar_motor.htm
Eddig tartott az aksim
Tudtok nékem ajánlani helyette valamilyen megbízható , tartós típust ?
És még a hátsó lánc típusára is szeretnék kérni ötletet , hogy milyet érdemes belőle venni ? ( jó lenne patentszemes fajta..... )
Sajnálom , de nekem is csak a morotomon van.... ! Az meg em eladó
JAh nekem a jel át alakító kéne emi a spirálra megy igen ... van olyanod? es mennyibe adod?
Ja ! Valami jeladót pörget , a jeladó pedig elektromossan működteti az órát .
Hali engem olyan érdekelne hogy a kmspirálra ami megy jel átalakító van ?
Hi!

06-30-8500589

A srác nevére nem emlékszem sajna. Ha beszélsz vele, mond már meg neki légyszi, hogy nincs magasító plexi a haveromnak !
Nincs meg az elérhetősége a vevőnek? Kíváncsi lennék a véleményére, tapasztalatára a túraplexivel kapcsolatban. A gyári plexi nekem nagyon nem jön be, pont a sisakra tereli a levegőt, 100 felett tartósan motorozva meg lehet süketülni tőle.
Elkelt már
Hi! Engem érdekelne a túraplexi. 8.000-ben megegyezhetünk?
Köszi a segítséget !
közép állványon és nem betekerve, a 1,5 L olaj nem sok néha az olaj hőtűnél is le kell engedni az olajat akkor 2liter is bele megy
Azt szeretném kérdezni , hogy az olaj szintet , oldal sztenderen kell ellenőrizni ? Mert közáp állvánon , a 1,5 L olaj soknak bizonyult.....
Köszönöm a hozzászólásokat.
Jó motorozást mindenkinek.
Szerintem mindegyik jó lehet, DE

a léghűtéses
* egyszerűbb
* olcsóbb
* megbízhatóbb,

a vízhűtéses pedig
* a közel állandó hőfok miatt hatékonyabb, kevesebbet fogyaszt
* precízebb méretezésű
* tartósabb.

A léghűtéses hamarabb melegszik be, tehát rövid városi utakhoz jobban passzol.

Ha a rá szánt keret megengedi, akkor túrázáshoz szerintem érdemesebb a vízhűtésest választani, vállalva, hogy karbantartásigényesebb. (Hűtővíz, vízpumpa, termosztát...)