Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://campaigns.hondampe.com....

Ez nincs meg véletlenül Magyarul valakinek ?
Zoli!

Gyere ide:
www.cbf-egyesulet.hu
Itt mindent megtalálsz...
Egy óriási hibája van: tankolni kell bele...

Üdv: Köme
Sziasztok.Jó hír meglett a motorom.
Szerintem , ez a szivató mizéria , valami porlasztó konstrukciós dologból is adódik :( Evvel együtt kell élni :( Engem is idegesít egy kicsit , de próbálok hozzá igazodni.... A végsebesség viszont sokmindentől függ ! Hogyan lett bejáratva a motor , milyen sújal van terhelve , mennyire kopott a motor , mijenek a trepviszonyok , szélirány esetleg a gyáritól eltérő lánc áttétel.....
Ettől az 1 hengeres 250-es négyütemű motortól , általában a 120-at lehet elvárni . A végsebeség tekintetében lehetnek eltérések , egy konkrét típuson belül is ! Ha valaki motort szeretne , nem szabad a égsebességgel tervezni . Akkora motort kell venni , aminek 3/4 sebessége elegendő a felhasználó számára , mert ott lehet hosszú életet , és tartós teljesítményt elvárni tőle !
Sziasztok!

Sajnos kezd már nagyon idegesíteni a motorom. nem volt jó az alapjárata, elvittem szervizbe (nem márkaszervizbe) szelephézagot beállítani. A 4 szelepből 1 volt csak jó a többit állítani kellett. Igazából örültem neki, hogy akkor végre jó lesz, pedig nem. Igaz, hogy sokkal szebben jár, nem olyan hangos és ha megállok vele nem pörög fel még percekig egy hosszabb menet után, de nem indul be szivató nélkül az istenért sem. 90 km-t mentem vele a szervizböl hazafelé, itthon megálltam és kb 30 perc mulva megint akartam vele menni. Tiszta meleg volt még a blokk és nem indult szivató nélkül. Pár perc járatás után pedig megint tökéletes az alapjárat ami 1500-ra van beállitva. A másik dolog amit nem értek az pedig a végsebesség. Sokaktól halottam és teszten is olvastam hogy 130 ig nagyon fürge és még akár a 140-150 is megy neki. Az enyém pedig 110 ig nagyon jó, de 120 ig csak szenvedve megy fel és ott a vége. 8 ezres fordulaton.

Szívesen várom az ötleteket, hozzászólásokat.
Üdv
Sziasztok!

Kinéztem magamnak egy szép CBF 600 S-t, 2006-osat, viszont nincsen rajta ABS, pedig én fontosnak tartanám. Érdeklődnék ,h ezeket a motorokat mikortól gyártották ABS-el együtt, és ,h szerintetek az utólagos felszerelésre van-e lehetőség?

Örülnék annak is ha általánoságban beszélnétek a gépről kiemelve a hibákat, mert eddig szinte csak jót halottam róla.(tudom, hogy ez 1 Honda de vlmi pici hibája biztos van:))
Érdekelnének még a gyakori átalakítások is. Végülis minden.

A válaszokat előre is köszönöm!

Zoli
Sziasztok
Keresek olyan Honda cbf 600/1000 tulajt aki Szeged vagy környékén lakik!
Sziasztok.Nekem CBR 1000F volt hétfőig.Sajnos egy szemét láda ellopta Budapest XX kerületből.A segítségeteket szeretném kérni ha látnátok valahol vagy hallanátok ilyen motor bontásáról és értesítenétek roppant hálás lennék.A Rendszám:UIU-734,Alvázszám:2496,Motorszám:2890.Éjjel-nappal elérhető vagyok telefonon.06-70-77-57-894
Castrol Act Evo X-tra 4T 10W40 6 éve ezt használom.
A 10W-40 egész évben jó normál használatra a 20W-50 nyárra és főleg városi poroszkáláshoz.
Sziasztok,

ti milyen viszkozitású motorolajat használtok ehhez a motorhoz?
Csak mert a doksija 10W-30-ast vagy 10W40-est javasol, de a szerelési kézikönyvben 20W-50-es szerepel, és hallottam már olyat is, hogy 15W-40-es kéne bele.
Valakit esetleg érdekel használt gumi!
http://www.kepesmotor.hu/utcai...
Szia! Érdekel, csak "még" nem aktuális. Eddig ezért nem is kerestelek. De ha! még meg lesz kell, mert baromira "hiányzik" :)
Szia!
Nem jelentkeztél!
Érdekel a plexi?
A multkor próbáltam lefényképezni neked a felfogatást , de az oldalsó burkolat levételével még nem látszott semmi .
Az , az egy biztos , hogy rendesen szét kell szedni hozzá a motrot !
Másrészről viszont , nem hiszem hogy speciális kulcs kellene hozzá...
Le kell szerelni ami útban van , aztán meg vissza !
Sziasztok!

Újból kérek egy kis segítséget! Valaki, aki csinált már ilyet legyen szíves leírni,hogy a CBF250-en hogyan kell a rugóstagon állítani,ill. hogyan lehet hozzáférni, van e valamilyen sepc. kulcs, ami kell hozzá, továbbá le kell e bontani az oldalát,hogy hozzá lehessen férni ?Az a helyzet,hogy már érdeklődtem ezügyben és Mafeco adott is választ de csak annyit,hogy lehet rajta állitani de azt hogy hogyan kell arról nem nyilatkozott.A magasságán kellene egy kicsit csökkenteni ezért volna szükséges az infó. Köszönöm előre is !
Üdv.. Bigmen.
Itt egy jó oldal az alkatrészekről és árak is vannak.http://www.hondaoriginalparts....
Egy közérdekű adat a szelephézagállítással kapcsolatban:
9,48 mm-es átmérőjű hézagoló lapkák valók ehhez a típushoz - tudtam meg ma a szerelőtől.

A neten is rendelhető, pl. itt:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
Üdv minden motorosnak!

Akinek Honda CBF 1000 van évjárat 2006-2009 ig
Annak szeretnék pár kérdést feltenni.
Nektek mint tulajdonosoknak mi a véleményetek a motorról.
Sok tesztet olvastam már a motorról.De szeretném ha ti is tudnátok nekem ebben segíteni.
Pár kérdés: Milyen vele az éjszakai közlekedés mert a világításról sehol nem írtak.
Hosszabb túrákon mennyire kényelmes.Fogyasztás 100km-en mennyi?
Motor menetkész súlya mennyi?
Tényleg lehet rá tenni 160-as gumi helyett 180-ast?
Szerviz tapasztalat-megbízhatóság?
Szélvédelem?
A feltett kérdéseim ellenére bármi más dolgot is leírhattok a motorról.
Esetleg erre az email címre is írhattok véleményeket:krisztian664@citromail.hu
Válaszaitokat nagyon köszönöm előre is.
Olcsó benzint mindenkinek!
Üdv!
Majd elfelejtettem a lényeget!
Ültetés után a szenderrel is játszani kell mert különben eldől.
Mi a váz ütköző részéből csiszoltunk le egy kicsit.
Szia bigmen!

A hátsó teló ültetését valahogy úgy képzeld el mint az őszteleszkópos bringáknál. A teleszkóp dőlésszöge állítható, a rugó előfeszítés viszont nem állítható.
A haver kb. 165 cm mély az alsó állásban tökéletesnek tartja és ott van még az első futómű legalább 4cm állítási lehetőséggel.
kép már az ültetett motorról készült.
Én nem azt írtam hogy teljesen elkopott a tárcsa azért van kopás rajta. A motorom most lesz 6 éves és 4 évig napi szinten haszáltam dolgozni menni meg boltba járni vele télen meg heti egyszer mentem vele legalább. Én így használom a motort ki. És AP racing fékbetétet használok és fém fékcsövet, jobb mint a gyári nekem bevált. Találtam EBC féktárcsát is 34000ft. Itt látható a műszerfal http://motorbonto.gportal.hu/
Szia Debla20 !
Köszönöm a választ csak egy dolog nem derült ki,mégpedig az,hogy gyárilag van e rajta az kutyacsont.A másik , a rugós taggal nem csak a keménységet lehet állítani?Csak azért kérdezem,mert nálam a banditnál(650) puhábbra vettem a rugós tagot és két személlyel menten,elfelejtetem visszaállítani a keménységet és a gumi sajnos beleért a villába ennek következtében szerencsére észrevettem de már a gumi látszott a kopás.Ezért is kérdezem hogy van e kutyacsont gyárilag.Nézd meg léci és ha lehetséges mérd meg annak furatát és ha lehet egy képet is mellékelni,persze ha nem okoz gondot a kérésem.
Köszönöm előre is !
Üdv..
Nemtom meddig bírhatja a natúr acél ( persze abból is lehet használni ötvözöttet )
Nekem az NT650-esen az első tárcsák 48E-nél ( nem mondom hogy teljesen kopás mentesek ) de szerintem még félidőn innen voltak .
És azért egy 260 Kg-os motor biztosan jobban igénybe veszi a tárcsákat . Pláne hogy nem 120 a végsebessége... :)
Ha a márkatársnak 40 alatt elkopott , akkor az elég gáz !
Ha jól értettem Eretnek hozzászólását akkor 40 ezer alatt elfogyasztotta a tárcsát, akkor nem nehéz a gyárival egyenértékűt csinálni.
Lágyvasat minden haszonvas telepen találni!