Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda Cbf 250 Km óra (kompletten) !
45-47.000Ft
Érd:.06-30-310-2089
Üdv
Nekem csak a burkolatok kellenének, amik bolti ára 32,000 Ft összesen. Azért köszönöm
Üdv.
45.000-47.000Ft
(boltban ez csak max.az alsó felső burkolat ára)
(alsó burkolatot,meg már csak komplett elektronikával árulnak)
Karcmentes,és elektronikával.
Kedves Hondacbf !
A kilóméteróra mibe kerülne ?
Üdv !
Sziasztok.
Eladóvá vált hátsó túrafelszerelésem!
GIVI monokey rendszer,külön motorhoz csináltattam.Hátsó 45L-es Givi,és akár 2 oldalsó 21L-es Givi,vagy 2 45L-es!
Érd:.06-30-913-3965
Ár,telefonos egyeztetés alapján.
Én S100 láncspray-t használok. Összehasonlítási alapom nincs, de panaszom sincs vele kapcsolatban. Cirka 300 km-rel ezelőtt fújtam utoljára és még mindenhol szép matt a lánc. Hogy ez jónak számít e, azt mondjátok meg ti :) Bár úgy emlékszem nagy esőben nem mentem vele azóta. És a felvitelnél mindig betartom, hogy meleg láncra fújom és egész estére hagyom párologni. Érzésem szerint talán ez számíthat a legtöbbet.

Kérdés: a kis cbf-en lévő első lámpatest egész véletlenül nem közös más motortípussal? Sajnos csináltam egy kis hülyeséget, és a lámpa körüli króm keret kicsit megsínylette, ami nagyon bántja a szemem. Na annyira nem, hogy vegyek egy gyárit helyette, de ha lehet szerezni bontóban, akkor azon elgondolkodnék.
Haver ezt használta ! Több félét is kipróbált , azt mondta ez bevált neki . Hamar rászárad , és nem veri le magáról a lánc !http://www.bercsekft.hu/motoro...

Én ( életemben elöször ) nemrég Repszolt vettem , ( mert az eladó bizonygatta hogy az is rajta marad ) de az egy kalap... az első pörgetésnél szétszorta :(
Lánc sprayt használj mindenképpen a sima olaj szétverődik az egész motoron! Majdnem mindegy hogy melyiket használod, ha mosás, eső és kb. 500 kilométerenként befújod. A MOL-os és a Valvoline nagyon jól tapad!
Na ha már a lánc a téma:

mivel fújjátok? A kézikönyv 80w-90-es hajtóműolajat ír elő. Az előző láncomat Castrol láncspray-vel fújkáltam, a mostani cseh láncot meg ezzel a hajtóműolajjal kenegetem tankolásonként, ami nálam 500 km.

Kiváncsi vagyok, ez jobb-e neki.
Az biztos, hogy jó lenne neki, ha védve lenne a kinti portól, víztől, sártól, egyéb dzsuvától. Mondjuk a kenése nem tudom, hogy volt ott megoldva, mert azért akkor is kell neki, és szerintem ha töményen olajban fut, az a láncnak is lerontja az átviteli hatékonyságát.
Ja, és bár idétlenül néz ki, de lánchajtásból szerintem akkor is csak a tokban futó lánc a műszakilag elfogadható megoldás. Anno az MZ-men 10-12 ezer km-ente kellett egyáltalán ránézni, hogy mi van a lánccal, és 20 ezer km után kapott egyáltalán egy kis olajat, mert a burkolat alatt annyira elemében volt a lánc, hogy öröm volt nézni.

A mai gépeken ez a csupasz lánc a szemnek is rossz, csak versenypályára tudnám elképzelni.
A másik motorra (Hyosung GV250) mi is cseh láncot tetettünk, miután a gyári 15000-nél már tropára nyúlt.

Ezen most 15 ezer után csak húzni kellett egyet, és minden megy tovább (további 2300km alatt nem nyúlt láthatóan). Meglátjuk, de a gyárinál már csak jobb lehet...
Köszi a kimerítő választ szíj ügyben, HTH11-nek is!

Leteszek erről a projektről, eltántorítottatok.

A szíj kinézete és a hossza változtathatatlansága nem érdekel, mint ahogy az sem, hogy mennyire széles gumit lehet berakni mellé, viszont az ára és a kevésbé hatékony erőátvitel rosszul hangzik.

Az a helyzet, hogy a gyári lánc nem hálálta meg a törődést, vagy a téli üzem tett be neki. Minden tankolásnál fújtam, minden másodiknál le is takarítottam előtte, de így is 14 ezer km után cserés lett, mert meg is nyúlt, és pár szem össze is macskásodott rendesen. Ezért merült föl bennem, hogy szíj kéne. Most egy nagyon jó cseh lánc van rajta, hát marad a remény, hogy az jobban bírja majd.
Örülök, hogy ezt így kivesézted, mert legalább most már értem, hogy a téli heti 1 beindítás és 15 perc járatás miért nem vált be...
Ja, az árak, német forrásból: a szíj 66 ezer ft, a hátsó tárcsa 91 ezer. Minden, csak nem olcsó. Ebayezni lehet, de legutóbb csak azt értem el vele, hogy most van egy tartalék hátsó tárcsa, mert fél évig tartott, mire átverekedte magát a magyar postán, és közben végképp megadta magát az, aminek a lecserélésére rendeltetett... szóval végül 1.6-szor fizettem ki az eleve drága alkatrészt.
Őszintén? Én épp az ellenkezőjén tűnődök. Leginkább az tart vissza, hogy parázok az idióta bürokratáktól, hogy visszadobnák műszakin.

A szíj valóban gondozásmentes, szerintem jobban néz ki, mint a lánc (ez persze erősen szubjektív), nagy vonalakban tartósabbnak tartják, viszont drágább, mint a lánc.

Ami viszont eszement nagy hátrányaként tűnt föl nekem, hogy - alattomos. Ha kijön, hogy gond van vele, akkor nincs időd állítgatni, megszervezni, hogy majd követekező szerviznél csere, akkor azonnal kell, ráadásul be se tudod szerezni a sarki boltban, és (legalábbis F650CS-en) a csere is komplikáltabb (nekem ki kell szerelni a komplett hátsó lengőkart - pedig, plána féloldalas felfüggesztéssel, szerintem simán megoldható lett volna, hogy könnyebben szerelhető legyen!)

A számok: az első szíjam 63000km-t bírt (ekkor simán elszakadt menet közben: emelkedőn, 2 személlyel gyorsítás közben), a hátsó fogaskerék 82 ezret, a második szíj 41 ezret (elkezdte eldobálni a fogait, pár száz km hímes tojás üzemmódú vezetés után sikerült beszerezni a pótlást)! Látszik, hogy van szórás, és képes meglepetésszerűen támadni.

Aztán lehet, hogy akinél a 100 ezer kilométer nem csak egy egyszerű szám, amit magától értetődően néhány év alatt átlép a motorja, annak ez mindegy.

Ja, a hátsó kerék tényleg elég hamar megáll, ha megpörgetem, kis sebességnél a párom (láncos) motorja jobban/tovább is gurul hajtás nélkül, valahogy úgy, mintha nálam kicsit kisebb lenne a guminyomás.
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki1213/

Ez alapján , elsőre az jön le , hogy nem nagy üzlet
Drága , elvesz , az amúgy sem nagy teljesítményből....
30E-ként egy lánc csere , az szinte a motor fél élettartama !
Ha elfér a lánckerék helyén a szíjtárcsa , akkor jó ötlet lenne !
Van valami konkrét szíj / tárcsa páros , amit lehet kapni ?
Sziasztok,

gondolkozok rajta, hogy a lánchajtást szíjra cseréljem.
Van köztünk olyan, aki csinált már ilyet? Érdekelnének a tapasztalatai.
Szerintem igazad van ezzel, hogy hiába töltesz rá.

A kapcsolási rajz alapján arra jutottam, hogy --akiket untatok a technikai részletekkel, azoktól bocsi -- ezen a motoron nem egy feszszab által gerjesztett generátor van (mint pl. az MZ-ken, vagy mint pl. az összes mai autón), hanem tkp. egy háromfázisú dinamó, amiben egy állandó mágnes pörög, nagyjából úgy, mint a biciklin. Ha csak kicsit tekeri a motor, akkor kevés áramot fejleszt. Ha nagy fordulatszámmal mész, akkor a fölöslegben megtermelt áramot az ülés melletti bal-hátsó műanyagidom alatt rejtőző ellenállásokon keresztül testeli le a rendszer. Majd nézd meg, hogy hogy föl tud forrósodni a rajta levő bazi nagy hűtőbordázat...

Na és a lényeg, hogy ennek az áramfejlesztőnek a kézikönyv szerint 200W/5000RPM a teljesítménye, vagyis 1500-as alapjáraton 60W-ot tud leadni. Ez épp csak ahhoz elég, hogy a tompítottat meghajtsa, de a többi fogyasztó (helyzetjelzők, gyújtás, műszerfal) miatt alapjáraton simán meríti az akkut lefelé, mint a huzat. A generátor alapjáraton is tudna érdemben tölteni az akkun. Szóval a sok városi tötymörgés után tessék jól odahúzni neki!

De kár sajnálni, hogy ilyen egyszerű módon töltik az akksit, akinek volt MZ-je, az tudhatja, hogy mennyi baj forrása lehet a feszszab...
Nemtom mikori az aksi ( nem rég vettem a motort ) , de köszönöm nektek az infót ! Jó tudni , hogy nem a műszerfal akarja magát megadni ! Az indításal eddig nagy gond nem volt , bár tegnap , pont igen hideg volt a reggel .
Az akkuval , igazából sok mindent nem tudok csinálni Ha a motor ennyire tölti , akkor hiába töltök rá , kevés idő múlva , úgyis vissza áll erre a töltöttségre . A cserével szerintem , várok addig még muszáj lessz...
Ezt a műszerfalat , nem túl jól konstruálták meg ! A gáz csak az a dologban , hogy én a napiszámláló alpján tudom a hátralévő kilométereket . Meg a fogyasztását is figyelem minden tankolásnál ! ( ha netán lényegesen megugrik a fogyasztás , az előjelezhet valamilyen várható hibát ! ) Akkor már érdemes a többi jelenségre is figyelni...
De én azért szeretm a kis drágát !
Mafeco: akkor pont úgy járt a haverod, mint én, mert nekem is gyönyörűen rendbejöttek az indítási/alapjárati nyűgök a hézagolással.

HTH11: úgy van, ahogy gaspara mondja. Nekem is csinált ilyet többször, hogy (önindítózáskor) elfelejtette az időt+a napi km-t. Ez legelőször akkor fordult elő, amikor bekapcsolva felejtett markolatfűtéssel indítottam be. (Ha leveszem a gyújtást, kikapcsol a markolatfűtés is, szóval nem szívta le az akkut, de egyszerre a fűtés + az önindító az már sok lehetett neki.) Aztán utána többször is eljátszotta, főleg hideg időben. Majd pár hónapra rá olyan szinten megadta magát az akku egyik pillanatról a másikra, hogy egy normális hőmérsékletű napon nem volt hajlandó beindítani az amúgy meleg motort. Na akkor lett akksicserés az ügy.

Szóval én a helyedben nem várnám meg, hogy végleg ledöbbenjen az akku, mert ezek a zselések nagyon hirtelen pusztulnak meg! Ez az időelfelejtegetés nálam már a végét jelentette.
Tegnap nekem is produkált ilyet! Én meg pont kevés szívatót adtam neki, és csak másodjára indult be. De feltételeztem, hogy már gyenge az aksi, és az indítózáshoz szükséges áramfelvétel miatt az elektronikához nem jutott elég...
Igen . Ha kiveszem az akkut , az rendben , csak én nem vettem ki Egy pár lefulladás volt , mert rajta maradt a szívató , de más feltünő jelenség nem