Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok

CBF600 hoz keresek hátsó lámpaburát. Csak féklámpa kellene mert elhagytam.
Köszi a segítséget
Hello segitség kellene...néztem motorokat léghűtésest meg vizest is? melyiket ajánlanátok? melyik birja jobban? vagy bármi érdekel a témával kapcsolatban köszönöm ;D leginkább túrázásra
Szia !
A légszűrő fedélből szedd ki a két szívócsonkot és nem lesz semmi gond vele . Nekem 80-90 Km/h nál csinálta ezt .
Az szép! Nekem ugyanilyenem van. Ugyan ennek egyenesen áll az a tartólemeze, viszont az enyémről meg letört az a fül, amit a motor vázához kell csavarozni. Visszahegesztettem.
Nem ! De mindjárt újonan ferdén álltak a felfogató lapok , és szét kellett vágni , majd egyenesen vissza heggeszteni ! :( Meg persze újra festeni :(
Csak nem neked is elrepedt a gyári tartó?
Akkor én nagyon gyenge lakatos vagyok :))))
Mert a gyári tartó kijavítását csináltam fél napig ! :)
Egy jó lakatos egy óra alatt eszkábál egyet a hátsó kapaszkodó helyére!
cbfre gondoltam ntvvel az a bajom h én napiszinten járok a városban motorral (BP) és nekem valami kezes jószág kellene amivel a kocsik közt tudok lavirozni..
Ntv-re vagy cbf-re?
Ntv-re www.bazismotor.hu
louis.de katalogusból rendelhetsz...
cbf-re csak hátsó doboztartó van,voltak oldaldoboztartoim,de eladtam.
Erre a tipusre mennyibe kerűl dobozt rakatni?

Nem tudom hol lehet rá venni doboztartó konzolt és mennyibe kerűl.

Fontos lenne üdv
Ha kifogsz egy szép állapotú NTV-t,nem bánod meg."örök motor"
és jól alakitható.és értékálló...ebben még van anyag....mostani,1997-es.érdemes gondolkozni rajta.
Nekem pont ilyen volt előtte ! Megvannak az előnyei , és a hátrányai is...
650NTV-n is gondolkodom amugy pont azt a tipust néztem még
Drága hozzá az alkatrész,bár minden motorhoz az,de árban megegyeznek 50-650es honda-hoz.300-ért,nem kapsz normálisat,inkább 400-450.000,többet már nem ér moci.Nekem is ilyenem volt,hetekben elkelt,és 650-es ntv-re ültem át.V2,megbízható,és fogyaszt kb 1L-rel többett,mint cbf250.
3 kiló , az elég kevéskének tűnik , egy elfogadható állapotú példányhoz !
HI!

Épp ilyen motoron gondolkodom volt már jóval erősebb motorom is meg gyengébb is, nem vagyok kezdő napi szinten motorozom.

Milyen ez a motor drága hozzá az alkatrész?
max keret 3 kiló rá
Nagyobb "főfuvi"-t? Csatoltam egy ábrát, ami azt mutatja be, hogy a porlasztónál melyik alkatrész mekkora terhelésnél (milyen fojtószelepállásnál) van hatással a keverékképzésre.

Látható, hogy a főfúvóka méretezése kb. félgáznál kezd el befolyásoló tényezővé válni, de ekkor még a tű alakja és pozíciója sokkal inkább meghatározó. A főfúvóka átmérője igazán teljes gáz üzemben lesz mérvadó, és a max. teljesítményt lehet vele belőni.

Mivel a kollégának 70 kph környékén már rángat, ami ezen a motoron szerintem félgáz sincs, ezért én akkor már inkább a tűt raknám följebb, ahhoz boltolni sem kell semmit. Már ha feltétlenül a porlasztót akarjuk megpiszkálni. Mert szerintem körül kéne nézni a légszűrő táján is, és hogy nem lazult-e le valahol egy toldás és szív falslevegőt pl.
40.e.-a vége a km.órának.üdv.
Jól látod, kevesel.
Öttel nagyobb főfuvit neki.
MZ sárhányó toldat a CBF-en. Ronda, de hasznos.
Sziasztok!
Némi infó vagy segítség kellene. Vettem egy használt 2004-s CBF600S-t megcsináltam a kötelező szervízt, motoroztam vele és egyszercsak lefulatt majd próbéltam újraindítani és se kép se hang :(
Kontaktod adok és nincs áram a gépben. Az aksi jó! Biztosítékok jók!
Segítsetek.
Üdv
Zsolt
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy Ti már találkoztatok-e ilyen problémával a motorotoknál.
A probléma a következő: RÁNGATÁS.
Nem mindig folyamatos és nem állandóan jelentkezik.Általában tartott sebességnél, /változóan kb.70 km/h-tól/ lehet érezni.Olyan mintha kifogyna a benzin, de ha ráhúzom a szívatót akkor elmúlik. Elvittem márkaszervízbe ahol kipucolták a karbit.Ezután jó is lett... pár hétig. Visszavittem.Megint karbi pucolás, de nem lett jó.Ezután javasolták ,hogy tisztítsam ki a tankot. Kitisztítottam. Megint karbi tisztítás. Semmi változás. Hát most itt tartok.
Üdv. Tomi.
Szia!

Vagy a 4. éves műszaki vizsgájára, vagy valamikor cseréltem le láncszettel együtt, megnézem ha érdekel és azt is, hogy hány km. van benne.
Teljesen meg vagyok vele elégedve, a gyárinál SOKKAL (!) jobb.

Előző bejegyzésre: Válaszoltam!