Ezért csináltunk, és ez olyan hogy akármien boltit úgymond ''lepipál'' mert egy az méretben a legkisebb akármilyen boltitól, és minden motortipushoz használható, mert csak a programot kell benne '' úgymond a motorhoz alakitani'' és nincs hozzá semien külön vezérlőegység, mert minden ami kell hozzá a kijelző alatt kapott helyet, ami által csak 5 eres vezeték kel a kijelzőhöz, és a két szenzor, és mikor meg lett tervezve, és minden meg lett hozzá véve, a költségek egy boltiéhoz képest a tized töredékébe jött ki. Igényhez alakitható az egész cucc, többféle szinű kijelzővel legyártható, és akármennyi fokozat kijelzésére alakitható 0-9-ig.
Kedves Cbf 250- tulajok! :) Ha minden jól megy, énnekem is lessz egy ilyen gépem. De még mielőtt megvenném az első szembejövőt, szeretnék érdeklődni, hogy milyen tipushibákra kellene odafigyleni a vásárláskor? ... pl több helyen olvastam valamiféle kuplungkosár csörgés-ről, cseréről szervizkönyvben. mit jelent ez? minden tipusra jellemző, vagy csak egy egy példányra. Illetve vezérműlánc feszítőrő cseréről is. Kérem szépen akinek van felhasználói információja, ezekről vagy egyéb tipushibáról, kérem irja meg nekem! Illetve a személyes pozitiv és negativ tapasztalatoknak is nagy hasznát veszem! :) Köszönöm szépen, előre is, s további kellemes hétvégét kívánok! :)