Ha így jártál , akkor az szomorú :(
. Egyébként az injektorosnál fojtószelep szinkron van. Azért mert modernebb valami nem lesz olcsóbb a fenntartási költsége a ami autókan is hiába adnak meg néhol 30.000 km -es szerviz intervallumot ha 5 év múlva motorcserés. Arról nem is beszélve hogy mivel modernebb bonyolultabb is így nagyobb az esélye a kicsi idegesítő alkatrészek meghibásodásának. Mint ahogy ez volt is az én injektoros CBF-emnél
Két hete munkából hazafelé esőben sikerült egy olyan bénát fékeznem, hogy a következő pillanatban már feküdtem is a földön.
Elgörbült a kormányom. Mit lehet feltenni helyette? MZ-ét hallottam már... Utángyártott?
Ronggyá tört a műszerfalam, alsó, felső burkolat, LCD... Nincs vkinek egy elektronika hibás műszerfala? Látok rá esélyt, hogy a kettőből lehet egyet csinálni.
Kértem alkatrész ajánlatokat márkaszervizektől, de már előre félek.
OLX-es sráccal beszéltem, ezek pont nincsenek.
Egyéb ötlet? Bontót tudtok? Tavaly keresgéltem, de meglepően rossz eredménnyel.
Bármi ötletet szívesen fogadok.
Köszi,
Czega
CBF 250 (2007)