Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Melyik matrica méretét kérdezed?
Sziasztok
CBF 600 S Abs 2006-os motorom van. Olajcsere előtt állok. A service manualból már tudom hogy 10w-40 es JASO T903-as olaj kell bele.
Kinek mi a tapasztalata melyik a legjobb márka ebbe a motorba? (Motul, Castrol, Elf, stb.)

Köszi
Üdv
Árpád
Üdv mindenkinek!
Kiderült a hiba oka, az új akksi volt hibás, azért produkálta a furcsaságait, indításkor nem tartotta meg a feszültséget.
Ismét új akksi, azóta pöccre indul, minden oké vele.
Köszönöm a segítségeteket! :)
Találtam hasonlót, de nem tudom a gyári matrica pontos méretét, estleg valaki?
Sziasztok!

Nem kell véletlenül valakinek CBF 250-hez jelképes áron
- gyári első féktárcsa, 3,68mm min. vastagsággal, kicsit üt, de így használtam én is...
- gyári hátsó fékpofák, még egy szezont el lehet menni vele legalább
A pofákról nem csináltam még képet, de majd sort kerítek arra is.
Sziasztok!
gyári matricát keresek a 2005-ös cbf-emre, de sehol nem lelek. Esetleg valaki tud ajánlani valakit?

Köszi, Krisz
Szia!
Nekem is hasonló problémám volt. A gyári leírás szerint csak szivatót kell maxrahúzni a gázkart felejtsd el.Nekem így sikerült beröffenteni.Közben 2x kellet a aksit töltenem mert leszívta az indító.Utána kicsit fura volt a hangja ( a gázkart akkor is felejtsd el mert lefullad)de amikor bemelegedett rendben lett. Az enyém 2004 gyártmány ami ugye karbis.
Szia, a doboztartó megvan még a CBF 600-hoz? Légyszi a a választ a gsoldiercsucsu@gmail.com-ra írd, köszi
Hellosztok Honda cbf600-as motorom 3 hónapot állt a rossz idő miatt garázsban állás után nem akar elindulni aksi jó pörget mint ha üzemanyag probléma lenne szikra van vajon mi lehet a probléma aki tud pls segítsen előre is köszönöm.
Köszi fiúk, akkor megint próbálkozom azokkal, amit írtatok...
De nem lehetek ennyire szerencsétlen, hogy szar akkut vettem....
Köszi, köszi a segítséget! :D
Sajnos az új akksi is lehet hibás. A 10mA átfolyó áram nem szívja le ilyen rövid idő alatt, tehát az rendben van. Ahogy írtam én is már korábban, a töltőfeszültséget ellenőrizd még, mielőtt kipróbálod egy másik akkuval.
Szia!

Első olvasásra biztos az akkumulátorod ment tönkre!
Egy akku normál feszültsége 12-12,6V indításnál nem szabad, hogy 9-10V alá csökkenjen mert ez alatt az elektronikus eszközök már nem működnek, többek között a gyújtás elektronika sem. Hiába van a 12V-os feszültséged, ha az akku árammal nem képes ellátni a rendszert.
A feszültség szabályzót úgy tudod ellenőrizni, hogy beindítod a motort, adsz egy kis gázt és figyeled a feszültségmérőt.
Alapjáraton kb. 13V, emeled a fordulatot és a feszültségnek 14-14,2ig szabad maximum emelkednie, még a legmagasabb fordulaton sem lehet ennél több.
Na, annyira mentünk, hogy elindítottuk bikáról, mentem vele 30 km-t. Utána is még elindult, ma megint megpróbáltam elindítani, és megint csak nyekereg az önindító, nem indul.
Többszöri indítgatás után megmértem az akkut, 12.56 V volt benne, ráindításkor ez az érték leesik 5,34 V körülire.
Lehet, hogy a fesszabályzója ment tönkre?

Ampert is mértünk, nagyon csekély, 0.01-es átfolyással, ami szerintem a fedélzeti komputerbe megy. (digitális óra).

Ja, meg még valami, amikor ráteszem a gyújtást, kilengenek a mutatók. Az óra beállítva, indítózás után viszont lenullázódik rajta minden, újra kilengenek a mutatók. Olyan, mintha pillanatig nem kapna áramot.
Mondjuk ez attól is lehet, hogy nagyon leesik az akku szintje, és azért nullázódik minden.

Lehet, hogy csak akku baja van? hogy befürödtem az újjal is, hogy hibás? Bár mondjuk ennek nem sok esélye van.
Oké, köszi a tippet! Próbálom járó motornál.
Első lépésben töltsd fel az akksit. Járó motornál mérd meg a töltőfeszültséget. Ha 14V körül van akkor máshol lesz a gond.
A saru egy kicsit mindig fog szikrázni, mivel a napi km számláló és az óra innen kapja a szuflát.
Segítség! Segítség!

Problémám a következő: A téli állást követően próbáltam indítani cbf-em (250-es). Gyújtást rátettem, direktbe van rákötve a világítás lekapcsolni nem lehet. Nem indult, csak nyikorgott az önindító. Viszont rendeltem új akksit, feltételezve, hogy a régi megadta magát.
Új akksit betettem tegnap, el is indult a gép, mentem vele 1-2 kört letettem. Ma délután akartam vele gurulni egyet, és a tünetei ugyanazok, mint előtte: Nem indul, az akksi totál lemerülve.
Addig már eljutottam, hogy kulcsot kivettem, lecsavaroztam az egyik sarut az akkuról, visszaérintve szikrázott. Szóval valami leszívja az akksim.
Kérdésem a következő: hol keressem a bajt? Volt-e már valaki így?
Oldalidomokat lebontottam, ránézésre minden vezeték ép, vázhoz nem érintkezik a vezeték.
Tippetek van?
Sziasztok!

Van vkinek eladó cbf 1000 kormánya?
XX-re kellene túrásítani akarom!
22mm-es!
köszönöm
privim:nemethi123@freemail.hu
Amúgy , én abban a korszakban Pannoniás voltam , és csak az ismerősök MZ-in keresztűl volt némi rálátásom a márkára . Akkoriban , a két márka között ment a rivalizálás , és amolyan kutya macska barátság volt.... :)
Hát legalábbis sokkal bakkecskésebb volt a nyomatékgörbéje az MZnek, meg jobban rázott is :)
Annyi kommentel , hogy az MZ-fürgébb volt , de a CBF sokkal tartósabb ! Meg fele annyit eszik....
Givi csomkonzol platnival eladó CBF-re listaár alatt 25%kal.igény szerint doboz is.Csak tel érdeklődj 703179083
A modern idők MZ-je: cikk a totalbike-on a CBF 250-ről.
Nem bizony. A bukócsővel együtt vettem. Csak annyit tudok hogy nem gyári. Hogy az előző tulaj honnan szerezte azt nem tudom.