Üdv! Szerintetek normális az, hogy egy cbf250-en 12 000 km-nél vezérműláncot kellett cserélni? Felhívtam egy hirdetést, és a tulaj mondta, hogy nemrég lett cserélve, 12000-nél. ? Már néztem néhányat, de kezdem gyanítani, hogy ezekben a kb.10 éves gépekben sokkal több km van, mint amit az óra mutat...
Az én motorom pihen a garázsba,ezt a motort javítom,de ilyen alkatrészeket lehetetlen beszerezni.Úgy hogy készüljetek hasonló jellegű problémákkal óriási szívás van: vagy nincs, vagy megfizethetetlen.
Ennek ellenére én mégsem tennék fel bukócsövet,bár hasznos de szerintem csúnya!
Fórumtársak,szükségem lenne egy olajszűrő deklire ,vagy a teljes jobb oldali deklire! Ha valaki tud kérem segítsen!
lonileti@citromail.hu
06-30-599-8212
Őszintén megmondom a frankót: én még nem szedtem ki, sőt szerintem előttem más se ezen a motoron. Nem láttam még, hogy mi van benne. De elültetted a bogarat a fülemben, szóval a következő olajcserekor (ünnepek táján esedékes nálam, hisz úgy meghitt a szenteste, hogy olajat cserél az ember:)) ki fogom szedni megpucolni.
HTH 11-Nek küldök pár képet ,erről a szűrőről van szó.Egyébként a kisebb HONDÁKBA pl- a 125-ösökbe csak ez a szűrő van,és ott minden olajcserénél tisztítani kell.Mivel a legmélyebb ponton van szerintem néha nekünk sem ártana.DEMANAUS te már szedted ki ezt a szűrőt?
Bizonyos olajcserék után,a durva szűrőt,ami az olajszivattyú előtt van /egy téglalap alakú szűrő/ ,nem kell tisztítani,esetleg valami teendő vele? Tud róla valaki valamit?
Karburátorból kijárattam, benzincsapot elzártam.
Amit érezni lehet, az a gumi illata, ill. hibáztam, mikor bevittem a meleg kipufogóból jött még (parafadugóval kezelve).
Szerintem ennél jobb illatosító nincs, Honda vs. AmbiPur :-)
Egyszer régen , volt nekem is egy Panos , meg egy Csepel az ágyam végénél , mikor felújítva szereltem össze őket . :)
Sajna abbol a korból nem sok kép maradt :( Az még a filmes világ volt....
Igen ezen én is gondolkodtam,ha kivennéd a tompítottat ,emelkedne a feszültség és ez jobban terhelné a maradék fogyasztókat. Valószínű még forróbb lenne a levezető ellenállás,vagy a nagyobb áramfolyás miatt kimenne egy biztosíték. Én úgy nézem a töltés külön tekercsen van,talán azt nem befolyásolná.Minden esetre a JAPÁN jól kitalálta,mert a dolog működik,méghozzá jól. A fórumon még nem olvastam ehhez kapcsolódó elektromos problémáról. Azért érdekelne hogy ha az első izzó kiégne mi történne?
Hm, jobban meggondolva lehet, hogy ez a feszszab leginkább csak egyenirányít, és akkor úgy van, ahogy írtad. Mindenesetre egy bazi nagy hűtőborda van rajta. Ez tart vissza valahol a nappali menetfény beszerelésétől is: ha kiesik a tompított mint fő fogyasztó a rendszerben, akkor lehet, hogy az akku vagy ez a feszszab-szerűség lesz túlságosan leterhelve.
Ennek ellenére én mégsem tennék fel bukócsövet,bár hasznos de szerintem csúnya!
tudtok ehhez a mocihoz bukócsövet? Gyárt ehhez valaki?
(Én csináltam egyet magamnak, de hát nem vagyok vele teljesen megelégedve. Védeni véd, azt már próbáltam:) de nem egy szép darab.)
lonileti@citromail.hu
06-30-599-8212
http://olx.hu/hirdetes/cbf-500...
900 ra nem jó
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Keresnék 2004-es 600-as CBF-re hátsókapaszkodó párt, ha jól tudom jó rá igazából az összes típusé (500 600 1000), ha tévedek szóljatok légyszi
A tisztításhoz a jobb oldali motor deklit kell leszedni. Nem tűnik nagy ördöngősségnek. A kuplung-bowdent szerintem le kell akasztani hozzá.
Nálam a garázsban azért van körülötte egy nüansznyi benzinillat, mert a tanksapka levegőztetőfuratán keresztül gyön ki valamennyi.
Karburátorból kijárattam, benzincsapot elzártam.
Amit érezni lehet, az a gumi illata, ill. hibáztam, mikor bevittem a meleg kipufogóból jött még (parafadugóval kezelve).
Szerintem ennél jobb illatosító nincs, Honda vs. AmbiPur :-)
Sajna abbol a korból nem sok kép maradt :( Az még a filmes világ volt....
https://picasaweb.google.com/l...