Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na az engem is érdekel! (Egyet ugyan belinkeltem a 154. oldalon, [3813]-as hsz.-omban, de hát annál az egy bontott példánynál azért többnek kellene lennie imitt-amott.)
A bontók telefonszámai engem is érdekelnének!
SCsaba, hívd fel Őt:
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Hátha. Vagy van egy tucat bontó telszámom, ha akarod, odaadom szívesen, de én még nem jöttem rá, hol bontják ezeket a motorokat... :(

Üdv,
Czega
A vezérmű lánc csere , lehet olyan túlbuzgóság is , mint amit anno én is csinálltam :( Volt egy GB 250-esem , aminél azt hittem atért zörög , mert a vezémű lánc kopott . Kicseréltem , közben bele is néztem a motorba , és kiderült , hogy ismét feleslegesen dolgoztam ! A motornak semmi baja nem volt . Ez ilyen . Egyhengeres tehát zörög.... Az én fülem meg sajna nagyon érzékeny ezekre a hangokra :(
10-ezernél , tutira nem kell cserlni a vezérmű láncot ! Az lehetséges , hogy a láncfeszítő ( ami elméletileg automata) nem állít utánna , ezért lazább marad a lánc . De ezt egy csavarhúzóval , néhány perc alatt lorrigálni lehet .

Persze az is lehetséges , hogy egyszerűen szét hajtották a motort , de azt csak a szemrevételezés után lehet megállapítani , bizonyos jelekből...
Helló ! én ez alapján hajlítottam magamnak egyet .
http://www.ebay.com/itm/rennte...
Üdvözlet barátaim ! Volna egy nagy problémám . A sebességmérő jeladó teteje leesett , így kiesett belőle a forgórész , s nem mér az órám . A bowden forog bent hűségesen , az óra is tesztel indításkor . Sajnos a gyári uj nagyon drága , nem tudjátok véletlenül holt tudnék szerezni hozzá használtat ? Az sem baj ha nem működik , csak a belseje meglegyen . Köszönöm előre is . scsabo@gmail.com
Üdv! Szerintetek normális az, hogy egy cbf250-en 12 000 km-nél vezérműláncot kellett cserélni? Felhívtam egy hirdetést, és a tulaj mondta, hogy nemrég lett cserélve, 12000-nél. ? Már néztem néhányat, de kezdem gyanítani, hogy ezekben a kb.10 éves gépekben sokkal több km van, mint amit az óra mutat...
Az én motorom pihen a garázsba,ezt a motort javítom,de ilyen alkatrészeket lehetetlen beszerezni.Úgy hogy készüljetek hasonló jellegű problémákkal óriási szívás van: vagy nincs, vagy megfizethetetlen.
Ennek ellenére én mégsem tennék fel bukócsövet,bár hasznos de szerintem csúnya!
Sajnos én nem tudok deklit, viszont az alábbiról jut eszembe:
tudtok ehhez a mocihoz bukócsövet? Gyárt ehhez valaki?

(Én csináltam egyet magamnak, de hát nem vagyok vele teljesen megelégedve. Védeni véd, azt már próbáltam:) de nem egy szép darab.)
Fórumtársak,szükségem lenne egy olajszűrő deklire ,vagy a teljes jobb oldali deklire! Ha valaki tud kérem segítsen!
lonileti@citromail.hu
06-30-599-8212
Eladó egy gyári hátsó konzol 500 600 1000 -re

http://olx.hu/hirdetes/cbf-500...

900 ra nem jó
adsz egy elérhetőséget légyszi
Nekem van egy pár.
Gyári kapaszkodó csere ha esetleg érdekelne valakit.
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Üdvözlet

Keresnék 2004-es 600-as CBF-re hátsókapaszkodó párt, ha jól tudom jó rá igazából az összes típusé (500 600 1000), ha tévedek szóljatok légyszi .
24000km-ként
Őszintén megmondom a frankót: én még nem szedtem ki, sőt szerintem előttem más se ezen a motoron. Nem láttam még, hogy mi van benne. De elültetted a bogarat a fülemben, szóval a következő olajcserekor (ünnepek táján esedékes nálam, hisz úgy meghitt a szenteste, hogy olajat cserél az ember:)) ki fogom szedni megpucolni.
Valamiért nem tudok képet küldeni! Csak email-ben ,ha valakit érdekel.DEMANAUS úgy értem a kérdést hogy nem is láttad az állapotát?
A képek:
HTH 11-Nek küldök pár képet ,erről a szűrőről van szó.Egyébként a kisebb HONDÁKBA pl- a 125-ösökbe csak ez a szűrő van,és ott minden olajcserénél tisztítani kell.Mivel a legmélyebb ponton van szerintem néha nekünk sem ártana.DEMANAUS te már szedted ki ezt a szűrőt?
A szerelési könyv nem ír elő arra a durva szűrőre tisztítási vagy csereperiódust. Én még sosem szedtem ki (40e km alatt).

A tisztításhoz a jobb oldali motor deklit kell leszedni. Nem tűnik nagy ördöngősségnek. A kuplung-bowdent szerintem le kell akasztani hozzá.
Most így kapásból nem tudom melyik szűrőröl van szó , de ha nem nagy munka kiszedni , akkor megér egy tisztítást....
Bizonyos olajcserék után,a durva szűrőt,ami az olajszivattyú előtt van /egy téglalap alakú szűrő/ ,nem kell tisztítani,esetleg valami teendő vele? Tud róla valaki valamit?
:)
Nálam a garázsban azért van körülötte egy nüansznyi benzinillat, mert a tanksapka levegőztetőfuratán keresztül gyön ki valamennyi.