Angol utmutatóm van teljes bescannelve ha gondolod
Olaj bele 10W40
A gyári olaj az szűrt olaj kb 6000 Ft a liter, Castrol és Repsol literje 1800 Ft tól indul
Én Repsol 10W-40 et szoktam
4 liter 9800 Ft
Én sem vagyok nagy híve a tömítőpasztáknak,még az ETZ-s korszakomból láttam,hogy néz ki egy ilyen pasztával összerakott motor szétszedés után!Részemről papírtömítés vagy semmi!Bár abban az időben a keletnémet egy speciális lakkal tömített és az jó volt.De a HONDA kényesebb mivel egy azon olaj keni a váltót és a főtengelyt,és nem igazán egészséges ha szilikon darabkák úszkálnak az olajban!
Most kiszedtem én is a durvaszűrőt. Vészesen nagy kosz szerencsére nem volt benne, semmi fémsorja például. Viszont szilikon-darabok voltak benne, a szelepfedélet régebben szilóval letömítve rakták/tam vissza. (Mostmár nem használok szilikont ahhoz a fedélhez, hanem lecseréltem azt a 3 gyári vacak csavart jobbra, amikkel rendesen le tudom fogatni a fedelet, és így sziló nélkül sem könnyezi az olajat.)
Én a Castrol Act-Evo 4T 10W40 olajat néztem ki, de leszervizelve vettem, friss minden folyadék benne, szóval még ráérek. Amúgy az előző tulaj Motul 5100 10W40-et használt, a Honda az 1000 és 12000km szervizeknél meg valami GN-4 10W40-et. Merre laksz? Én Budakalászon. Üdv!
Igen, 10w30-at ír, és azt hogy soha ne használj növényi és castor bázisú verseny olajat... Ezen kívül ne használj grafit, vagy molybdén adalékkal ellátott olajat. Az sem jó, ha a körcimkén Energy Conserving felirat van! Én Castrolt fogok bele tenni, ha eljő az idő...
A szkennerem szarakszik, keresek még más megoldást... Amúgy meg gratula a motorodhoz!
Kellene első betéteket is cserélnem. Brembo-t néztem bele. Elvileg csak 22ekm van benne, de kicsit kevésnek tartom. Szervizben majd kikérem a véleményüket és kérek állapotfelmérést. Elvileg még a gyári aksi van benne.
Szia! Egy teljes másolat lenne tökéletes.
Ma lettem egy CBF1000, 2006 szerencsés tulajdonosa. :) Meg tudod mondani, hogy milyen olajat érdemes bele tenni? 10W30 láttam angol leírásban.
Üdv! Valaki nem tudna nekem szerezni egy CBF1000 (2006) kezelési útmutatót magyar nyelven? Szkennelve nincs valakinek egy példánya? Előre is köszi! Üdv!
Sziasztok! Karácsonyra megleptem magam egy 2008-as CBF1000A-val. Persze azon a 2 km-en kívül, amíg haza vittem nem mehettem még vele, de remélem sok ezer közös km-t húzunk le együtt. Amúgy ez előtt egy 1991-es GSX600F-em volt 12 évig, de sajna összetörtem, el kellett adni. Gondolom a különbséget majd trombitálni lehet...
Amúgy megkíméltnek és karban tartottnak tűnik, GIVI túra plexivel, hátsó ívben kiegészítő sárvédőcskével, KAPPA dobozzal kaptam, ráadásul frissen szervizelve... Kell ennél több? Üdv mindenkinek és meglepetésektől mentes utakat! BUÉK!
Na az engem is érdekel! (Egyet ugyan belinkeltem a 154. oldalon, [3813]-as hsz.-omban, de hát annál az egy bontott példánynál azért többnek kellene lennie imitt-amott.)
SCsaba, hívd fel Őt: http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Hátha. Vagy van egy tucat bontó telszámom, ha akarod, odaadom szívesen, de én még nem jöttem rá, hol bontják ezeket a motorokat... :(
A vezérmű lánc csere , lehet olyan túlbuzgóság is , mint amit anno én is csinálltam :( Volt egy GB 250-esem , aminél azt hittem atért zörög , mert a vezémű lánc kopott . Kicseréltem , közben bele is néztem a motorba , és kiderült , hogy ismét feleslegesen dolgoztam ! A motornak semmi baja nem volt . Ez ilyen . Egyhengeres tehát zörög.... Az én fülem meg sajna nagyon érzékeny ezekre a hangokra :(
10-ezernél , tutira nem kell cserlni a vezérmű láncot ! Az lehetséges , hogy a láncfeszítő ( ami elméletileg automata) nem állít utánna , ezért lazább marad a lánc . De ezt egy csavarhúzóval , néhány perc alatt lorrigálni lehet .
Persze az is lehetséges , hogy egyszerűen szét hajtották a motort , de azt csak a szemrevételezés után lehet megállapítani , bizonyos jelekből...
Üdvözlet barátaim ! Volna egy nagy problémám . A sebességmérő jeladó teteje leesett , így kiesett belőle a forgórész , s nem mér az órám . A bowden forog bent hűségesen , az óra is tesztel indításkor . Sajnos a gyári uj nagyon drága , nem tudjátok véletlenül holt tudnék szerezni hozzá használtat ? Az sem baj ha nem működik , csak a belseje meglegyen . Köszönöm előre is . scsabo@gmail.com
Angol utmutatóm van teljes bescannelve ha gondolod
Olaj bele 10W40
A gyári olaj az szűrt olaj kb 6000 Ft a liter, Castrol és Repsol literje 1800 Ft tól indul
Én Repsol 10W-40 et szoktam
4 liter 9800 Ft
A szkennerem szarakszik, keresek még más megoldást... Amúgy meg gratula a motorodhoz!
Ma lettem egy CBF1000, 2006 szerencsés tulajdonosa. :) Meg tudod mondani, hogy milyen olajat érdemes bele tenni? 10W30 láttam angol leírásban.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Pl:
https://www.youtube.com/watch?...
ZAMsChannel videói nagyon faszák.
Amúgy megkíméltnek és karban tartottnak tűnik, GIVI túra plexivel, hátsó ívben kiegészítő sárvédőcskével, KAPPA dobozzal kaptam, ráadásul frissen szervizelve... Kell ennél több?
A gyari kipufogo leomlo atmeroje felol erdeklodnek
Illetve hogy valaki csinalt e mar savallobol komplett rendszert
Koszi:))
http://olx.hu/hirdetes/honda-c...
Hátha. Vagy van egy tucat bontó telszámom, ha akarod, odaadom szívesen, de én még nem jöttem rá, hol bontják ezeket a motorokat... :(
Üdv,
Czega
10-ezernél , tutira nem kell cserlni a vezérmű láncot ! Az lehetséges , hogy a láncfeszítő ( ami elméletileg automata) nem állít utánna , ezért lazább marad a lánc . De ezt egy csavarhúzóval , néhány perc alatt lorrigálni lehet .
Persze az is lehetséges , hogy egyszerűen szét hajtották a motort , de azt csak a szemrevételezés után lehet megállapítani , bizonyos jelekből...
http://www.ebay.com/itm/rennte...