Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Udv! Jo lenne élőben hallani... merre van a vas?
Szia!

A generátor lánc rendben volt? A feszítő még tudott feszíteni? Az is tud hasonló jelenséget okozni.
Bocsánat
Cseréltünk láncokat, csapszegeket, szívószelepeket, stb
A zizegés csak menetben hallatszik
Köszönöm
Sziasztok!

Segítségre volna szükségem.
Ősszel vettem egy 1000f-et és a télen szétszedettem a blokkot, mert a vezérműlánc csörgött és forralta a vizet. Kiderült, hogy valaki pasztával tette fel a hengerfejet, igy a tendszerben keringő maradék mindent eldugított.
Láncfeszítőt nem cseréltünk.
Összeraktuk, de sokkal csendesebben most is hallható ez a láncnak betudott periodikusan felerősödő-elhallgató csörgés és mellé van egy magas frekvenciájú "zizegés" ami gázadásra hallatszik, visszavételre elhallgat.
Van-e valakinek ötlete, illetve ha feszítő kell, azt honnan érdemes beszerezni?
Köszönettel
Csemete
A jó idő ellenére rászántam ma magam, lecsupaszítottam a CiBiRit és nekiálltam a hiba feltárásának. Eredmény: egy nagy 0 !! Pedig hasonló problémával találkoztam már nem csak az én motorjaimon, hanem más haverek motorjain is, de sikerült mindig orvosolni a problémát és mindig más és más volt a kiváltó ok. Szóval: fals levegőt sehol nem szív. A karbisor nem írom, hogy tökéletes állapotban van de kopás minimális ami benne van. (ki volt mérve) Szinkront tökéletesen lehet állítani és az is. Hidegen szívató be második átfordulásnál már röffen is. Melegen első átfordulásnál szintúgy. A fordulatot szépen veszi és ejti is. Kipörög végig. Egyszóval hibátlan. (kivéve az alapjárati ingadozást) A hengerekben a nyomások: 1-2 egyforma. 3-4 egyforma. Viszont az 1-2 és a 3-4 es hengerek között kb. 0,5 bár nyomáskülönbség van. A gyertyák azok mind egyformák és szép világosbarna a színük. Szóval szerintem ez a hibajelenség meghaladja már az itthoni szerelgetést és komolyabb szaktudású emberke szükségeltetik :-) Tudom , hogy nem egy nagy hiba, és sokan nem foglalkoznátok vele, de mondhatom, hogy ez szakmai ártalom. Mérnökemberként nem tudok nem foglalkozni vele. Ugyanis ez vagy egy beállítási probléma ami meghaladja az én tudásomat, vagy egy kialakulóban levő hiba kezdete ami akár majd komolyabb is lehet. Tudjátok, minden okkal történik, és az oknak van okozója is meg következménye is :-)
Nekem volt ilyen kopott karbim, de azzal az istennek se lehetett normális szinkront állitani.
Én ilyen mértékű változással biztos nem foglalkoznék ha egyébként minden más stimmel. Könnyen indul hidegen-melegen, szépen veszi a fordulatot, gyertyakép is jó...stb stb
Köszönöm az infot!
Szia.
Gondolok én is a farslevegő szívásra de nem volt kedvem leszedni még az oldalidomokat. Akár a szívótorok gumigyűrű illesztésénél is lehet és oda alúlra nem lehet hozzáférni hogy leellenőrizzem csak leszedett idomokkal. Hátha még mond valaki valami okosságot és akkor egy nekirugaszkodással orvosolom a problémát :-)
Szia!
A folytószeleptengely kopása is okozhatja ezt a jelenséget. Idővel kikopik a tengely háza és ebben az esetben farslevegőt szív a karbisor. Ez az én tippem, én már találkoztam ilyen hibával több öreg motornál is.
Van jelenleg egy havernek a mociján. Most beszéltem vele és nagyon megvan elégedve. Kb 9000 nél tart de még a kopásjelzőt nem érte el. Ami hátrány mondott, hogy vizes úton jobb volt a Metzeler Roadtec Z6 os.
Köszönöm az adatokat ez68! Az Sc 21 esem az USA modell. Keihin 38,5 VG karburátorsor van rajta. Azért kerestem a gyári értékeket mert elkezdett sétálni az alapjáratom már a tavaly ősszel kb. + - 50 et. Szétszedtem a múlt héten a karburátorokat, alaposan kilettek takarítva kívül belül de nem javult a helyzet. Ezért gondoltam visszaállítom a pilot csavarokat gyári értékekre lássuk... 2 re vannak mind állítva, a karbisor makulátlan, új levegőszűrő, eredeti nekivaló gyertyák, szelephézagok beállítva, szinkron hajszálpontosra belőve de csak sétál az alapjárat. A motor a legkisebb gázadásra is tökéletesen reagál és tökéletesen is megy! Csak idegesít ez a sétálás... Esetleg valakinek valami hozzászólása?!
Urak!

Van / volt valakinek a mozdonyon Pirelli Diablo Strada?
A karbi típusától függ a beállítás. Ha nem svájci vagy USA modell, akkor az UK modellekre megadott érték a jó.
Itt az összes típus beállításait megtalálod:
Köszi szépen!
Hali!

Ez a DUAL beállítási értéke:
Üdv. Látom van Sc 24 eshez szervízkönyved. Megkérlek megtudnád írnì, hogy a pilot csavarokat menyire kell állítani?!. Ha esetleg valaki tudná akkor az Sc 21 eshez is érdekelne, hogy menyire kell allítani a pilot csavarokat. Köszönöm előre is!
Sajnos még nincs bent a vázban a motor. A futóművet újítom és gumiznom is kell. Nagyon ráfér a törődés a gépre. Elhanyagolták az előző gazdái :( Én optimista vagyok, bár tényleg sok lesz vele még a meló. :) Ha látványos lesz a fejlődés, akkor még készítek képeket.
És hogy áll a motor?
Sziasztok!

Van pár megmaradt cuccom SC21 -hez. Ha lehet, akkor egyben szeretnék megválni az alkatrészektől. Csak ezek vannak:
-felújítandó ülés
-fejidomtartó konzol
-pár kisebb műanyag alkatrész a vázról
-üvegszálas fejidom plexivel (nincs sérülve)
-fejidom belső 2db takaró
-utas kapaszkodó
-rendszámtábla tartó indexekkel
-hátsó lámpa
-farokidom (gyári, egy helyen javítani kell, nem vészes, használható)
-2 db tükör (az egyikben az üveg repedt)

Csak ennyi van.
Nem áraztam be a cuccokat, így akit érdekelhetnek az alkatrészek, az kérem tegyen ajánlatot az alábbi email címen:
canon9dmk4@gmail.com

Előre is köszönöm.
Üdv: Tamás
Üdv Ilyen km spirál meghajtót keresek 91-es cbr1000f-hez 11 és 12-es alkatrész a fotón.Bárkinek van ,előre is köszönöm.
Sziasztok,
Vadiúj 0kms, 2015ös friss gyártású Bridgestone Bt016 pro gumik párban eladók.Ár 45 ezer fix.
http://www.kepesmotor.hu/sport...
A lángauto-nál 3571 HUF a levegőszűrő a CBR-hez!!!
Ezer köszönet! Most már leesett mi az az "SW AR" type...