Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó cucc! Igaz nekem nincs,mert én máshogy oldottam meg a hátsó rugós tag védelmét,a szutyok ellen!
Remélem,mert ez így nálam még nem elfogadható tisztaság!
Hali.
Igen, nekem pont ilyen Bodystyle van, ami nem teljesen így néz ki mint a képen, de gondolom csak illusztrációs kép volt ahonnan szedted
(tudom semelyik webshopban nincs róla valós kép felrakva, hogy hogy is néz ki valóban az XX-en)
Hogy kinek éri meg meg kinek nem azt nem tudom,(hátsó sárvédő és láncvédő, meg az első sárvédő hosszabbító az alap a eddigi gépeknél) a lánc olajozó fröcskölését nagyjából jól fogja, illetve annak érdekében hogy ne legyen nagyon dzsuvás a központi rugó sztem bőven jó, bár nagy mocsokban nem mentem még a géppel amióta fenn van

Én Louis-ban vettem a színezetlent személyes akcióval 96€-ért (120€ helyett), sztem a fényezés fölösleges olyan helyre, mert csak karcos lessz, és mert így is alig látszik az XX-en az ilyen sárvédő
Ebay
Üdv Mindenkinek!
Használ valaki ilyen sárvédőt? Megéri beruházni rá? Illetve honnan szerezte be? :)
Én sem takarítom mert egyszerűen lusta vagyok. Én felszoktam húzni középvasra elindítom dúsítóval, rúgok egy 1-est aztán fújni kezdem. Mindíg túlfújom. Szépen letisztul közben. Igaz az összes retket a lent látható kép alapján egy bizonyos ponton ledobja. De ezért van a tél hogy ilyenkor kiszedjem.
Örökös téma letisztitani mielőtt lefújod vagy nem. Az első xx 2007 ben vettem zsir új volt. Azt hiszem kb 35000 km mentem el a láncszettel, de soha sem tisztitottam le csak fújtam kb 500-700 km ként. Ha ápolgatom biztos többet ment volna el de nem sokkal szerintem.
Az biztos hogy a koszt szépen gyújti. A kitámasztón olyan enyhén száradásban lévő sűrű takony állagot vett fel a sok teflom miatt az egész. Van fotóm várjatok.

Ez olany utána előtte fotónak sikerült (Rossz sorrendben töltöttem fel) De még csak félkész. Lesz ennél tisztább is.
Ez is ígaz lehet
Már szerelem is lefelé az olajzót!
Egyébként lehet hogy ott a kezelés sprayval történt. Én azt hallottam többet árt,mint használ,ha nem tisztítják le fújás előtt rendesen. Mivel a koszt jól összeszedi a ragacsos cucc.
Lehet így is..bár a folytonos névre íratásból...egy jóféle lánc szett símán kijön
Lehet öregszem...régebben én is szerettem volna mindegyiket proszálgatni...bár a részben síkerűlt...de mostanság meg szokás rabja lettem.
Jó van mááááááááááááááááá4
Aki sűrűbben vesz vasat,mint alsógatyát!
jere
ááá...az nem igaz..kamú
Egyébként meg valahol olvastam egy tesztet....egy végig kezelt láncról és egy semilyen kezelésben nem részt vevő ugyan azon típusról és használatról...és a dolog meg döbbentő volt...nem sokkal ment kevesebbet a kezeletlen lánc!
még soha nem cseréltem láncszettet. csak motort

de tényleg
Akkor indultam!
Azért írtam a dupla élettartamot,mert mindenhol azt olvastam,hogy négyszer-ötször annyit elmegy láncolajzóval. Igaz (ez most nem bántás,vagy le becsmérlés) azok gyári szettek voltak.
Mán hogy ne lenne...csinálunk
Nem az csajózós duda....olyan füttyögős
Kicsivel tudd többet így lánc...de semmiképpen nem lesz duplája....ne is ringatozzáá... ...( az xx soros a Vééé...jobban használodik )
Az xx-en ennyit bír alapból egy láncszett! Én abban bízok legalább a dupláját bírni fogja!
A másik piros gomb a katapult????
Oda figyelj nekem,melyiket nyomkodod!
Kávé van?
Most már talán a 4.láncszett-tel gyüröm és egy szett nálam...cc 35-38 ezret bír..
Na elő túrtam a képeket...
Nem mostani telefonos...így a minősége nem olyan precizz,de a lényeg értelmezhető.
Szóval a píros rajz mentén megy az idom alatt a cső a tartályból ( ergo ejtőtartályas a meg oldás ) és közepén a piros kocka jelzi a mágnes szelep helyét
( ez még ano a benzin-gázos autónak a váltó szelepe 12V és kisebb mint egy gyufás doboz )
Majd a lengő villához van csatlakoztatva és onnan már az ABS lemezek teszik a dolgot a részcsővel együtt a végén meg a szűkitő ( ami egyébként scooter csőből való )
Majd a kormányon van a kapcsoló ( ami viz álló,mert az első szezon után a sima mezei kapcsoló behányt,így ez a KTM inditó gomb teszi a dolgát )
Szóval nálam sok-sok éve müxik hibátlanul...80W-90 hajtómű olajjal olajzok ( a gyártó is ezt javalja ) kb olyan 3-400km városi menet közben nyomom neki..cc...18-20-ig számolva és ponjó :) ...esőben sürübben és ponjó :) ...a takarítás így egyszerű,mert egy síma rongy is szépen lehozza a csúvát.
A cenrifugális erő teríti szét...sosem volt a gumim széle taknyos,vagy bármi egyébb..
Bp III.ker a garimba meg tekinthető
Most is akciós!
Igaz mikor én vettem extra akciós volt 69-euró!
https://www.louis.de/artikel/s...
Kölyök!
Pedig behozza az árát!Igaz előbb be kell fektetni!
Nekem jön mindig a Louis akciós újság! Ha lesz megint akcióba szólok,akkor nem nagy összeg!