Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Általában 1-2W-osak a LED-es helyzetlejző izzók. Ha minőséget akarsz, márkásat vásárolj, pl. innen: https://lumenet.hu/led-auto-izzo
Viszont amennyiben szerinted sok pénz 3-5 eFt 2 darab minőségi izzóért, marad a kínai.
Osramból pl. színhőmérsékletet is lehet választani: 4000K v. 6000K
Ezt nem tudom, én csak fel-le állítottam, nem volt szükség oldalirányú állításra
tényleg Bajker. Van ezen a lámpán valahol fókusz állító ? Csak mert nem néztem meg tüzetesen. Vagy a vetítési képet csak a rögzítő csavarok variálásával lehet mahinálni. Nálam nagyon nem mindegy milyen a vetítési kép mert vidéken éjszaka hazafelé sokszor téved ki az út szélére őz, szarvas vagy vad disznó. amit nem árt meg időben észrevenni. A régi gyárin volt ilyen a Jobb alsó sarokban lehetett tekergetni de ott a komplett lápatestet forgatta az ember a házában.
Tolhad bele a ledeset, az volt benne nekem is, vehetsz projektorosat is, akkor felér egy nappali menetfennyel
Én is csak azért gondoltam erre a megoldásra mert úgy is venni kell ha meg csere érett akkor miért ne nézzen ki jól. a ledes izzóknak meg élesebb a fénye általában, így ha szépen besimul a lámpa teteje a műszerfal alá akkor olyan lesz (vagyis remélem olyan lesz) majd mintha valami gonosz pillantani ki a műszerfal alól A morcos tekintetű járgányokat meg nagyon kedvelem
Nem tudsz vele nagy zűrt csinálni.
Arra kell figyelni hogy a polaritás nem mindegy. Ha nem világít dugd be fordítva.
Ha nem olyat veszel ami can-bus rendszerhez van csinálva, akkor töredéke lesz az elektromos igénye egy izzóhoz képest.
Szerintem jól néznek ki.
sziasztok

Van egy kérdésem. Milka tanácsára az új lámpába nem teszek nagyobb helyzetjelző izzókat. 12V 5W csak ugye ebbe kettő megy a régi egy helyzetjelzős helyett. Na már most ilyen izzó nem volt a műhelyben ami működött volna. Így vásárolni kell. Amúgy is eléggé meg van már az az egy feketedve így rögtön kettőt veszek. Nem néztem az árakat bár szerintem sima izzó filléres tétel (Van egy két doboznyi hasonló izzó a műhelyben 12V 10W meg hasonlók azok dobozán ilyen 400 Ft-k szerepelnek tehát nem egy nagy tétel. Viszont eszembe jutott hogy mi lenne ha LED izzót vennék. Nem ismerem jól az áramot. Annyit tudok róla hogy ráz, de arra emlékszem hogy a lednek sokkal kisebb az áramfelvétele mint egy izzónak. Viszont azt is 12V-osnak és 5 W-osnak árulják így feltételezem hogy annak is ugyan akkora lesz áramfelvétele mint az izzónak azonban így azt gondolom hogy a fényereje lesz sokkal nagyobb.
Úgy látom hogy mindenféle átalakítás meg extra cucc beépítése nélkül mint mondjuk odahaza a lámpa izzónak csak simán bepakolom és kész. Nem csinálok ezzel valami ökörséget ?
Motor
Jaja. Kicsit alakítottam rajta. Lekerült az oldaláról a szivacs és a cimbimmel körbe símogattam lágy műanyaggal. Meg került a lámpa belsejére egy amolyan tető hogy minél kevesebb víz jusson be a lámpa mögé. Ez mondjuk egy kicsit nagyra sikerült de majd fogorvosi fúróval meg picike flex koronggal veszek le belőle.
Na végre, kezd aakulni az a lámpa
Kardán!
Egyet értek szóval megyek is vissza a műhelybe.
Ez nagyon szép volt!
Hát persze. Lefestem a megkopott kormányvég súlyokat is. Meg egy halom ilyen apróság van vissza. Ott ácsorgok mellette és mindig valami eszembe jut. Így gép előtt ücsörögve még a felét sem tudnám leírni,
Ilyenkor nem is csak a tísztítás a cél.
Ilyenkor talál az ember dolgokat amit lehet javítani, megkenni, lefesteni, kicserélni, pótolni.
Másrészt mivel a motorral foglalkozik, majdnem felér egy tötyörgős, esős, dugóban kolbászolós motorozással.
De akkor mit csinálnék egész télen ha nem lenne tiszta retek a motor. Unatkoznék 3 hónapig
Tényleg jó a cucc! De a motor is tiszta mindenhol!
Jah és nem fröcsöl egyáltalán. Milka mögött mentem olyan 100 Km-t még az állítgatás idején de egyetlen pöttynyi olaj sem landol a sisakomon. Pedig ekkora távon ha fröcsöl egy pötty biztos landolt volna a sisakomon. (Iregszemcse-Tamási-Cece-Dunaföldvár- Duna túlpart-Budapest M0)
Tök kuss van!
Egy másik nagy előnye,esőben is van kenve a lánc! Bár sokan azt mondják,esőben nem kell kenni,mivel a víz keni-hűti!
Én ha lekezelem a láncot, kb 200-250km után hallom ahogy egyre hangosabb. (Már amennyire lehet a kipufftól)
Viszont ha befújom, ismét egy tompa puha érzetet ad mintha nem is lánc lenne hanem bordásszíj.
Kérdésem: hogy bár biztos kissebb az ellenállása egy olajozott láncnak mint egy ragacsos lánc sprézett láncé. És persze valamilyen minimális fogyasztás csökkenés is jelentkezhet.
Érdekelne hogy mennyire csörgős egy ilyen olajzós szettel a lánc?
Szia.
Szintén ilyenem van.
Előnyök: nem csapja be a kerék a vizet mindenhova ha elkap az eső.
Jól néz ki.
Könnyű felszerelni.

Hátránya: sajnos rövidebb a láncvédő része mint a gyári. Ez jól néz ki viszont ahogy visszafordúl a lánc, főlszórja a kenőanyagot egy kicsit.
Viszont nem bántam meg hogy megvettem.
(Igaz akkor még 20 körűl volt.)
Persze. El is hiszem me azért elég furán mutatna ha pl a gumikról csinálsz fotót hogy kopott közben meg az egész lengő villa meg tiszta retek. Nem krossz motor ez hogy olyan retkes legyen mint az enyém. Illene többet foglalkoznom vele nekem is, de ilyen vagyok, lusta. De ezt már megszoktátok.
Jaj jaj. Folytatom tovább csak ha túl hamar végzek az ilyen apróságokkal akkor túl hamar leszek kész az egésszel, és akkor Januárban meg majd csak a fejemet verem a falba hogy mikor lesz már tavasz
Kölyök! Tudod ez nálam egy teszt is a cikk miatt!
Mit ahogy a gumiknál,szoktam,referálok a dologról!
Majd kiderül tudja,vagy se,vagy legalább a felét annak amit írtak,ígértek.
Ha egy láncszettet megtakarítok,akkor már nem hogy ingyen volt a láncolajzó,de még nyeretem is rajta.
Az állandó felni,motor,stb. vakarászásról már nem is beszélve!
Ja és a brigéciól sincs ingyen!