Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hátsó féktárcsa 42Nm, hátsó lánckerék 108Nm, első lánckerék csavar 54Nm anya 108Nm, lánckerék csavarhoz kevés közepes csavarrögzítőt is tegyél

tölts le egy service manualt és abban minden egyéb is benne van

http://motoservicemanual.com/h...
Urak!

Valaki árulja már el a tutit! :) Mennyi Nm-rel kell meghúzni az első és a hátsó lánckereket,illetve a hátsó féktárcsát?
Sziasztok! XX-be keresnék vízhűtő ventilátor motort!
Úgy néz ki kezd megpusztulni.
Ránézésre szerintem e360
Amúgy én nem tudom nekem ez milyen típusú de jó nagyok szerintem
Aki profi annak el van írva a forgalmija. mert nekem a maximális tömeg a malac esetében 774 Kg :-D
jó jó, kinek mi a nagy
Ha én a V47 is csurig pakolom akkor is már bőven túllépem a megengedett súlyhatárt (sokszor nem ruhanemű amit cipelhetek benne ) E55-nél még több cumó férne bele.

Más:
Ha valakit estleg érdekelne váz dugó az XX-re (98-99-körülire) lnne egy szettem
https://www.jofogas.hu/vas/Honda_CBR1100XX_vaz_dugo_szett_64722122.htm?first=1
Már hogy lenne nagy maxia!
Kérdezd csak meg a feleséged!
nekem a Zzr-en is ilyen megoldás van. Tökéletes!
Köszi a felhomályosítást!
Nincs mit
Nos:
- V47N : piros prizma, alu fedél betét (az alap változat)
- V47NN : piros prizma, karbon fedél betét
- V47NT : füstös prizmával, alu fedél betéttel
- V47NNT : füstös prizma, karbon fedél betét

Igen GIVI M3 platnim van, GIVI monorack karokkal.

üdv:
Zoli
Kormánymagasítás témája. Fájdalommentesen, nem hatjegyű számokban gondolkodva 20 perc szerelés, ha van két kiskorú segítséged, úgy egy óra
M3 as platnid van v47 dokkolásához?
Köszi! És mi a különbség a v47n, a v47nn, a v47nt és a v47nnt között?
Szia.
Én is V47 és Maxia 3 E55 között vaciláltam, de mikor élőben a Louis-ban ránéztem a Maxia 3-ra, inkább úgy döntöttem maradok a V47-nél (előtte V46-om volt és szinte ugyan az a méret), szerintem kicsit túl nagy már az XX seggéhez
És mivel a használt nem volt pálya számomra (megszívtam párszor már használt dobozzal) így a képes motoron lőttem magamnak egyet, őszi akcióban (55k)
Én pl. tőlük vettem (ennél olcsóbban én nem találtam anno sem): http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni túradoboz ügyben. Lassan átnéztem az összes általam ismert oldalt, h ráleljek egy frankó hátsódobozra, de vagy arányában van vagy nem tetszik. Nekem a v47 es az e55 ös givi jön be.
Ti milyet használtok? Estleg tudtok e valahol egy megfelelő fellelhető példányt?
Sziasztok! Ha valakinek szüksége lenne gyári plexire, írjon...ez a kettő van!
Szia nyaron jarok arrafelé meghallgathatod a hayabusan az akra leomlovel a z austin racing v3 karbon dobomat pedal alatti kivitelben..nem annyira hangos mint egy bodis gp dob de eleg komolyan duborog
Gyári dobom nekem is van, de a 450-es Delkevic DB killerrel érzésre nem hangosabb, bár nem mértem. DB killer nélkül pont nem zavaróan hangos, forgalomban meghallják, de nem zavaró menet közben. Legalábbis engem nem zavar, magam mögött ritkán motorozok
Nah jó ez igaz de van legál dobom így annyira nem para. Pl simán feltennék egy olyan iszonyatosan rövid "AR" Austin Racing. Azok a nagyon nagyon rövid ki semmilyen dobok. Azok is nagyon tetszenek. ha tehetném lenne itthon már vagy 3-4-5 készlet dobokból
Neked nem lesz olyan dob sehol, ami tetszene is, meg legális is lenne A legális legalább kétszer olyan hosszú, mint amiket nézel
Hát a delkevich-ből találtam egy olyan dobpárt ami érdekelne de hogy abba se E jelzés nincs sem pedik nem teljesítene semmilyen próbamérést az is biztos. Már az oldalukon is nagy piros betűkkel van kiírva hogy ROAD ILLEGAL :-D
Egyenlőre nem. Másban utazunk most nincs erre időm.
Pont semmire. A lőtéri kutyát nem érdekli az e betü. Mérnek. Ha zidja aut amit kell határérték akkor jó ha nem nem.