Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, ezt nem tudtam......kösz az infot.
Változtattak! az újjaké hátul utasrész csúszásgátlós gyárilag!
Hidd el nem mondom hogy rossz. Sőt öblös honda blokk ami nincs rommá hegyezve. Adott a tartós működés. Csak én a 28 éves szememmel nem látom elég izgalmasnak. De ez az én szemem.
Köszi
Szép motor messi1100xx
Az albàn túràn több hasznàt venném mint a zzr-nek. Nagyon szép àllapotú. Nekem nagyon tetszik. Gergö ez egy nyomatékra hangolt cbr 1000rr blokk. Hidd el jol sikerült szériâja a hondànak.. kényelmes szép motor. Én is szivesen bevàllaltam volna
Köszi
Igazad van mert én már nagypapa vagyok mert van két unokám 10 és 8 évesek.
Leld benne örömöd. Nekem csak így 30 alatti szemmel ez a félfejidom dolog olyan nagypapásnak hat. Ne érts félre nem akartam semmire célozni. De amúgy is naked párti vagyok de ha már egyszer burkolat akkor legyen mindenhol. De majd idővel lehet én is változok.
Gratulálok hozza, szép motor
Nekem nagyon bejön.
Sokkal sokoldalubb mint az xx.. jo gép
Hát gyerekek minden várakozásomat teljesiti ez a Honda CBF 1000 A. Mint emlitettem Magyarországi forgalomba helyezés, le ellenőrzött km futás olyan mint ha új lenne. Teljesitménye a koromhoz igazodik. Hiába öregszem sajnos.
Valahol már irtam, hogy ezekre a láncokra nem nagyon jellemző a végletekig nyulás. Legalábbis a ha a legerősebb van rárakva. Hamarabb lesz egyenetlen nyulás vagy görgőtörés, mint végignyulás. Nekem általában 40-45 ezret mentek el, és még lehetett volna bőven állitani, de az egyenetlen nyúlás már katasztrofális volt.
a matrica szart sem ér,ha például szakaszosan van nyúlva! körbeforgatva többször is ellenörizni kell ,hogy egyformán feszes-e.. ha le tudod huzni a fogrol akkor meg úgy is kuka.
futásteljesitmény olajzó nélkül általánosan kb 25-30e km.
Kösz, jó tanács! Igen állítani így szoktam kawa70, de a lánc kb félidőn túl van és most ugye nem fogom tudni, mikor kellene már majd cserélni, Azt mégsem várnám meg hogy egy nagoybb túrán majd belecsapjon a vázba és kb 50-nel gurulásszak haza.
Ugyis leesik az is.......Vegyél egy tolómérőt, azzal állitsd. Biztosabb mint a félre ragasztott matrica:)
Sziasztok!
Tudna valaki küldeni egy egészszen közeli, jó felbontású képet XX láncfeszesség jelző matricáról hogy pontosan hova kellenne felragasztani a feszesség állítóra! Ugyanis elhagytam és ugye bár itt minden fél miliméter is számít.
Előre is kösz mindenkinek!
Szezon vége felé nehezebb vevőt találni. Én március elején kezdtem hirdetni, akkor jöttek az érdeklődők amikor megjött a jóidő. -Amikor lett komoly vevő vitték volna már hárman is. De én is engedtem az árból, ha kitartom is lehet el kel, de akkor már nézegettem az 1400-est. Ha nincs semmi sürgős dolgod ne engedd le túlságosan. Nem könnyű jó XX-et sem találni.
De, az. Két képen is jól látszik. Viszont az idom nem stimmel valóban. Az ülést nem tudom, abban nem tudom változtattak-e.
xxBajker ne vidd már le annyira a motorod árát olyan szép motor ,akinek ennyiért nem kell az nem ért hozzá
Én úgy láttam nem kék!
Uraim, hét végéig 1MFt, utolsó lehetőség, ha nem megy el, megtartom.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_1100_xx_uj_kepek-11792389
Műszerfal miért? Már a kék csikos fordulatszámmérő van benne, az meg asszem 2006 után lett olyan. Matrica valóban nem, annak már a fémhatásunak kell lennie.