Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gábor,

Jó helyen lesz a gép, vigyázni fogok rá :)

Norbi
Köszi! Fazerrel én is mentem, nekem annak a futóműve nem jött be, az üléspozíciója tényleg jó volt
Köszi, nem az üléspozíció, ami fura, hanem az, hogy nehezen fér e a 45-ös lábam :)
A TDM egyébként egy nagyon jó motor, csak teljesen más szegmensnek készült, nem mondanám rossznak/jónak az XXhez képest, mert más Scope volt a tervezésükkor
Köszönöm :)
Szélesfejű oldalidom csavarja lenne valakinek pluszban?
Eladó idom- és kipufogórögzítő csavarkészlet XX-hez. Ehhez lehet csomagot rögzíteni.
8.000Ft+posta
Szia! Vegyes érzések kavarognak bennem. Örülök, hogy vettél egy jó mocit, de szomorú is vagyok, mert motor nélkül maradtam
Gratula hozzá, legyen benne sok örömöd !

Az adottságod akkor pont jó a géphez, szerencsés vagy
Én is túrásítottam, a 175cm-hez most tökéletese a pozíció, majdnem mint a 1000-es Fazer-en, mivel eddig az az etalon nálam ülés pozícióban....már csak egy ülést kell beszereznem és csináltatnom zselés berakást, hogy legalább a Pesti utat kibírjam egy valoggal
Gratulálok, legyen sok örömöd benne, nagyon jó kezes gép, jól jártál vele. A TDM-hez képest fényévekkel jobb, max az üléspoziciót kell megszokni.
Jó gépet vettél. Nekem már 3 volt. Lehet, hogy lesz 4?? Gratulálok.
Sziasztok,

Ma megvettem Aggregal 2005-ös kék XX-ét
Gábor köszönöm a gépet és a mai papírmunkával kapcsolatos közreműködésed

A hazaút kb. 1,5 órán keresztül tartott országúton, kis szerpentinnel az időjárás miatt nagyon óvatos tempóval, ennyi idő alatt nem volt gondom az üléssel, a csuklómat a végén kicsit éreztem, szóval nem tűnik olyan kényelmetlennek(ha a TDM 10-ből 9, akkor az XX 10-ből 7) a gép mint gondoltam, sőt meglepő módon a rossz úton se pattogott a gép.
A gép teljesítményét nagyon szépen lehet használni, meglepő hogy egyáltalán nem agresszív a karaktere, és hogy alacsony fordulaton is mennyire simán megy

Köszönöm szépen mindenkinek tanácsát/információit/segítségét, amivel támogatott engem
Van egy wingrack 2 esem cbr 1000f karokkal, ha vkit érdekel. Ebay en láttam hozzá karokat.
Megvettem a givi V35 ös oldaldobozokat vfr 800 as konzollal. (xx hez nem gyártott konzolt a givi) Majd találnom kéne vkit h frankón ráfaragja a konzolt a vasra.
Nekem 2* volt 800km egy nap, többször nem lesz! Talán ha megcsinálom zselésre az ülést.
Bocsi elírtam! 35 l volt!
Hali.
Aham értem, érdekes, akkor vagy szerencséd volt eddig, vagy túl gyors vagy ahhoz hogy a kékek megfigyeljék a tábládat
Egyszer mentem Horvátba, akkor is leugattak hogy miért cseréltem ledesre a hátsó lámpát, meg miért nincs nálam hullazsák
Hali! Soha senki nem szólt érte az elmúlt 7 évben sem belföldön, sem külföldön :)
A kormányt meg lehet szokni, én egyiken se magasítottam sose, de ha a sebességre vonatkozó szabályokat szögletesen betartva akarsz közlekedni, a csuklód vagy a derekad biztos hogy le fog szakadni.
Valószínű nem az ;)
Jézusom, akkor ha kicsi neked a 45liter, mekkorát tettél oldalra?

Hát idén kipróbálom mennyire kényelmes az xx. A TDM-nek a nyergét is sokan szidják, és emiatt zselésítik, nekem a gyárival sem okozott gondot a napi 800km se.
A kormánytól már jobban tartok, de pont azért akarok most ilyen gépet, mert most még fiatal vagyok ki tudja később hogy viselném ezt a poziciot :)
Igen én is pont a kéket választottam ;)
Azért köszi, hogy megosztottad
Mögötte kéne, mint ahogy a Givi is megoldotta sok motoron. A rendőr biztos nem fogja előbb-utóbb szó nélkül hagyni.
Valóban a kék néz ki a legjobb alternatívának, főleg hogy még doboztartó rendszer is van rajta, kérdés hogy a dobozok is

Amúgy az oldaldoboztartó összekötője ott megy el a rendszám előtt, az vajon szabályos így?
Én elsőnek megvettem 45 l körüli dobozokat, de hamar rájöttem, hogy ezek kicsit lesznek. Így két Keyless oldaldobozra váltottam ami használtan olyan 80-90e körül van normális állapotban. A középső Maxia 52l-es doboz olyan 40-től lehet megvenni használtan.
Nagyobb túrákra, ha elmész akkor érezni fogod, hogy nem is lenne rossz egy túrakormány és zselés ülés... :)