Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én a 2008-2010 évjáratúakra gondoltam mint az FJR és a GTR nél
Ez nem feltétlenül igaz megállapitás. A GTR is fel van pakolva minden földi jóval, és a kawákra régebben jellemző futómű és fék problémák is elmultak ( tudom mert volt ZZR1100 is meg most a ráncfelvarrott 1400 is - ég és föld a kettő, a fék meg kimondottan jól teljesit a Hondához képest is. A motorok meg szintén 200 ezer környékén is hibamentesen hajlandók működni.
Mindkét gép van az ismerősök közt, igazán nem tudnék dönteni egy 2016-os FJR vagy egy hasonszőrű GTR között. De a GTR talán kicsit markánsabb.
GTR nél már modernebb technika lépet életbe. Futómű, fék, stb. Tartósságra nem tudom de biztos, hogy sokat kibir a GTR is. Köztudott a Yamahának rendkivűl nagy a futásteljesitménye mint az XX nek. Ezért az ára is elég magas még az idősebb gépeknél is.
Beszéltem egy sràccal. Fjr 100000 km utàn most vett gtrt..azt mondta erősebb és jobb motor. De kidolgozàsban a yamaha igényesebb volt.
Beszéltem egy sràccal. Fjr 100000 km utàn most vett gtrt..azt mondta erősebb és jobb motor. De kidolgozàsban a yamaha igényesebb volt.
Ő volt a tettes amivel mentem
Nekem volt szerencsém menni vele nem is keveset kitűnő motor az 1200, de a 800 V-tec, és a régebbiek is.
Nekem nincs tapasztalatom velük. Egy 40-es forma srác mondta ezt a Tárnoki pálya kúton ő egy 1200-assal volt utassal és bár dicsérte de örömódákat nem zengett róla. A szememnek az a motor gyönyörű de hogy milyen lehet arról fogalmam sincs
Ez nem igaz semmi rezonancia nincs, sem a régi, sem az új vfr en. Csak minden motor úgy járna mint a vifferek.
Múltkor pályán egy kúton beszélgettem egy vfr tulajjal. Dícsérti de mondta hogy a v4 rezonanciája hosszabb távon kifejezetten zavaró szokott lenni. Pedig gyönyörű motor.
xx a meglepetés motor lesz. Ha találtam volna szépet és árban jót simán vettem volna még egyszer én is.
GTR..........
Ez igy igaz.......bár én sem szoktam járatni se a dizelt se a motort. Kimélő üzemmódban menetközben bemelegszik szépen. Addig csak kiméletesen gyorsitani. nem szénné forgatni.
Én tudom,úgy is XX lesz a befutó!
Pedig pont a diesel ami érzékeny erre! No meg a kihűtésre.
Köszi. Most én is FJR, és GTR közt választottam. És azért esett az FJR re a választás mert az ára kedvezőbb volt jóval. Nyáron túráztam egy GTR motoros barátommal nagyon elégedett és nagyon megy is a gép. Mindegy, hogy kanyar, vagy egyenes. Pedig van súlya rendesen de nagyon kezelhető szép motor. Kényelmi szempont és még sok más a GTR mellett szól szerintem. Jó döntést ügyes légy.
Tényleg szép.. veszek mocit.. csak hàrom között vacilàlok. Gtr vfr zzr
Köszi . Tied is nagyon ott van.
gyönyörű ez a motor, gratulálok hozzá
ez pontosan így van, csak ehhez nem kell kézigáz. nem kötekedem, felőlem kézigázzal mehet mndenki egész nap...
Hasonló képen járok el én is. Alapjárat beáll és indulás normál tempóban. Kicsit félve vettem meg az FJr mint tudjátok 2011 hasonló motorral volt egy nagy balesetem. De nagyon jó gép, és remélem nem lesz gond. Km csordogál bele, barátkozunk egymással. Tibor VEGYÉL motort, mert tudod lehet motor nélkül élni de minek. Egy élesebb fotó a gépről.
gyerekek mindenki úgy csinálja ahogy akarja..

motorral csak bemelegítés után indulok.. a dizelekkel nem egyiknek sincs semmi baja.. jaaa nincs is motorom
Én elindulok már akkor, ha a szivató lekapcsol, nem várom meg, hogy 80-90 fokos legyen. Nyilván nem tépem az elején.
Nekem is ezt mondta anno a szerelőm és én ezért használom így.