Üdv. Nekem 14 es van. Nem néztem h hol szabályoz 6. ban de elvileg 140-142km/h . Am 6. ban 8200 100Km/h .Sokkal rugalmasabb könnyebben viszi szerintem anyagilag nem tétel mert 1200 ft volt nekem:D és sokat dob a kis cbr-n.Ja 120/70 es gumi van hátul és a felni nagyon összehuzta:S Ennek ellenére lábtartóig dönthető ...De akkor is lesz majrécsík:) 120/80 az jó alá szeretik általában akinek az van alatta.
Helló,
új guma kellene hátra . Bridgestone BT45 szériával szimpatizálok csak az a bajd hogy 100/80 /110/70 ezekhez oda van írva hogy első gumi, a hátsó gumik 120/80 a legkisebb . Kérdésem a következő van akinek 120as guma van hátul , milyen változást vett észre ?
Másik kérdésem 14 kis fogaskerék ha 6. teljesen leforog (12500) akkor mennyi a vég sebessége ? esetleg egy adott fokozatban az ugyan akkora sebességnél mennyivel forog többet ?
Értelek koszi de nem szetforgatni szeretnem xd járkálni rokonokhoz nyaron atmotorozni az orszagon belul stb :) de azert koszi meg meglatom hogy dontok van jovo oktoberit sok idom ^^
Azért mert ez a gép nem arra való, hogy szétforgasd ;] Ha nyomaték vagy lóerő kell akkor ha teheted gyűjtögess, aztán 600.
Ha életkorod nem engedi akkor 2T valamelyik népszerű típusból.
Illetve nagyon fontos, hogy japán belpiacos gép, régi gyártású, qrva drága és nehéz beszerezni hozzá az alkatrészt..
Szoliasztok azért ide irok mert 250 r topicot nem talaltam... Azt szeretnem megtudni hogy hol tudok olyan 250es cbr rr-t venni amit youtube on láttam 18 500on szabályoz és 1998as évjárat körüli? Mert csak 1990es vqn fent neten elado es az meg csunya lapos hátulju :S nemtudom segitene e ha belinkelnem youtube rol konkrétan milyen motora gondoltam irjatok habsegit köszi!
Én azt mondom egy próbát megér...persze ha meglesz rá a keret.
Én az árgépen néztem utoljára az árakat idén, ha jól emlékszem a hátsó olyan 15 ezer körül mozgott. De nem vagyok benne biztos.
Az a helyzet, hogy nekem eddig minden kanyart sikerült bevennem vele, míg el nem adtam. Remélem a következő gazdájának is jól szolgál.
A gyári méretekről annyit, hogy az enyém 2007-es volt 10kw-os elöl: 80/80-17, hátul:100/80-17-es papucsokkal. Ha megnézed a 2011-est ami váltja a 2007-es generációt, a motor 9,8 kw-os elöl: 100/80-17, hátul 130/70-17-es gumik vannak rajta... nem tudom, hogy a vázon mennyit változtattak, de papíron gyengébb, bár menet közben ez szerintem annyira nem érződik, de nem is lényeg. Láttam képeken olyat is, aki 120-as kereket rakott hátra. Nekem a fent leírt méret bejött.
Kerestem pár képet:
Köszi a választ, utána nézek majd. Pályára én sem járok, ez nem lenne szempont. Viszont akkor azt mondod, semmi változást nem tapasztaltál a vastagabb gumikkal? Csak mert itt lentebb azt írták, h nem éri meg, a gyárival sokkal könyebb manőverezni. (és lássuk be, nyilván kitalálták ezt a gyárban, h a legjobb ..:) ) iszont nekem is jobban tetszene vastagabban, de annyira nem érdekel, h ez a vezethetőség rovására menjen. Egyátalán külsőre van annyi külöbség, h megérje? Tudsz képet felrakni ide ahol látszik a méret?
nemrob: neked is köszönöm, utána néztem ez is 10k föllött van, úgy tűnik jobban bele kell majd nyulnom a zsebembe mint amire számítottam.
Nekem Heidenau K63-as gumik voltak fent és túrázni+ munkába járni néha a Pécs-Orfű szakaszon kanyarogni tökéletes volt /sokan rosszat mondanak róla, mondjuk én pályára nem jártam/
Én előre: 90/90-17-est, hátra pedig 110/80-17-est raktam semmi negatívot nem tudok mondani, kicsit jobban tetszett így nekem. 5 évet motoroztam ezzel a mérettel...
Láncot én is befújtam. kicsit furi a spray,már mikor megvettem ilyen fehéres volt amit kifújt, megszinezte ezzel a láncot is. De hozzáértem és viszkózus érzés volt, szal kenni ken akkor. Aksit is kivedtem, ill. 100-assal teletankoltam. Felfujtam a kereket, de a hátsó 1,5 hét alatt gyakorlatilag leereszt, úgy h nincs jelentősége. :D Tavasszal veszek rá egy új garnitúrát. Jut is eszembe. Érdemes vastagabbal próbálkozni, vagy maradjak a gyárnál? (aminek a száma most nem jut eszembe..)
Persze h havaseső esik, mikor nem vittem be a garázsba. pedig akartam, csak nem a miénk és a tulaj nem volt otthon :/ Letakartam pnyvával, nagy baja nem lehet azért, közvetlen a ház mellett áll.
Üdv! Én a következőket tettem meg: 1. telitankoltam, 2. gumikat felnyomtam 3 bar-ra, 3. lemostam, 4. láncot befújtam, 5. zárakat-forgáspontokat befújtam, 6. akkut kiszereltem, 7. tükröket behajtottam, 8. ponyvával letakartam. Ezen felül havonta feltöltöm az akkut, és 1-2 hetente elforgatom a kerekeket arról a pontról, ahol addig álltak. Gondos gizda vagyok. :) Egyébként, sztem ha mindig jó minőségű üzemanyag volt benne, annak nem szabadna beletrutyisodnia.
Sziasztok. lasssan jön a motor lerakása. karbiból le kell egedni a benyát? hallok ilyet is meg olyat is. tavaly nem engedtem el, semmit nem csináltam csak kivetem az akksit és fullig feltöltöttem benzinnel a tankot és szépen indult tavasszal.
új guma kellene hátra . Bridgestone BT45 szériával szimpatizálok csak az a bajd hogy 100/80 /110/70 ezekhez oda van írva hogy első gumi, a hátsó gumik 120/80 a legkisebb . Kérdésem a következő van akinek 120as guma van hátul , milyen változást vett észre ?
Másik kérdésem 14 kis fogaskerék ha 6. teljesen leforog (12500) akkor mennyi a vég sebessége ? esetleg egy adott fokozatban az ugyan akkora sebességnél mennyivel forog többet ?
ÜDV. , Kellemes ünnepeket mindenkinek!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_250r_hurrica
ne_mc17-6428001
NEM AJÁNLOM.
Azért mert ez a gép nem arra való, hogy szétforgasd ;] Ha nyomaték vagy lóerő kell akkor ha teheted gyűjtögess, aztán 600.
Ha életkorod nem engedi akkor 2T valamelyik népszerű típusból.
Illetve nagyon fontos, hogy japán belpiacos gép, régi gyártású, qrva drága és nehéz beszerezni hozzá az alkatrészt..
Én az árgépen néztem utoljára az árakat idén, ha jól emlékszem a hátsó olyan 15 ezer körül mozgott. De nem vagyok benne biztos.
ajd a pénz beszél
A gyári méretekről annyit, hogy az enyém 2007-es volt 10kw-os elöl: 80/80-17, hátul:100/80-17-es papucsokkal. Ha megnézed a 2011-est ami váltja a 2007-es generációt, a motor 9,8 kw-os elöl: 100/80-17, hátul 130/70-17-es gumik vannak rajta... nem tudom, hogy a vázon mennyit változtattak, de papíron gyengébb, bár menet közben ez szerintem annyira nem érződik, de nem is lényeg. Láttam képeken olyat is, aki 120-as kereket rakott hátra. Nekem a fent leírt méret bejött.
Kerestem pár képet:
nemrob: neked is köszönöm, utána néztem ez is 10k föllött van, úgy tűnik jobban bele kell majd nyulnom a zsebembe mint amire számítottam.
Nekem Heidenau K63-as gumik voltak fent és túrázni+ munkába járni néha a Pécs-Orfű szakaszon kanyarogni tökéletes volt /sokan rosszat mondanak róla, mondjuk én pályára nem jártam/
Én előre: 90/90-17-est, hátra pedig 110/80-17-est raktam semmi negatívot nem tudok mondani, kicsit jobban tetszett így nekem. 5 évet motoroztam ezzel a mérettel...
Nyáron vettem hátsót: Continental ContiGo-t 11000 Ft körül volt. A neten rendeltem.
Normál utcai használatra túrázni, meg néha kanyarvadászatra száraz úton teljesen jó.
ezt találtam.
Gumi elöl: 80/90–17
Gumi hátul: 100/80–17
Ugye ilyen kell? Aki vett már milyet ajánl? Vagy milyet semmiképp sem? (és komolyan 10k felett van darabja:O )
Amúgy nagyobb gumival nem érdemes nekem volt fennt, visszagumiztam a gyári méretet, sokkal kezesebb fordulékonyabb lett. Komolyan.
Persze h havaseső esik, mikor nem vittem be a garázsba. pedig akartam, csak nem a miénk és a tulaj nem volt otthon :/ Letakartam pnyvával, nagy baja nem lehet azért, közvetlen a ház mellett áll.
Én levettem a sportkipufogót róla és bedugaszoltam, telitöltöttem jobb minőségű benyával és letakartam mert sajna kinnt áll :(