Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali srácok. Megjártam Erdélyt transzfogarast és az alpinát a motorral. 2 személlyel csomagokkal. Kicsit kevés volt a nyomaték. Tudnék javítani a helyzeten leáttételezéssel mondjuk 1-el kisebb lánckerék előre? Érdemes-e, mennyivel lenne jobb? Az óra mennyit csalna így és azt lehet-e orvosolni? A motoros haverok motor cserét emlegetik én viszont nem szeretnék ha nem muszály de az tény, hogy nem tudtam így tartani a tempót.
Sziasztok!
Nekem nincs saját motorom(csak robogóm), mindig bérlek immáron 4 éve, többnyire Honda CBR600-at. Most szünetel az összes hely, ahonnan lehetne bérelni, így segítséget szeretnék kérni az ügyben. Tudom autót-motort-asszonyt nem adunk kölcsön, de már szeretnénk menni a barátnőmmel, így megkérdezem, hogy kivel tudnék üzletelni 1-2 napos bérlésre? Adok kauciót, írhatunk szerződést, árban megegyezünk. Mindenféle sportmotor érdekelne 600cm3 és fölfelé, akár 1000cm3 is. Honda CBR, Suzuki GSXR, Kawasakik... Budapesten.
Hát akkor figyelgesd, mert ha nincs teljesen a helyén, akkor ki tud rázódni.
Te se menjél nőgyógyásznak, ha ennyi kézimunkától elfáradtál.
Majd felveszem ha látom.
Kijött, csere, és ég is. Visszafelé szerintem nem sikerült annyit tekerni rajta mint kifelé. Nem baj, legközeleb bmár nem fogok vele megszenvedni. Csak nehogy kiugorjon a helyéről egy lámpás gyorsulásnál!
Kijott?
Egyébként led-es volt benne, most sima izzószálasra cseréltem. Nem baj, legalább hamar kiég, és még emlékezni fogok, hogy hogyan kell cserélni.
Ez a befelé nyomós trükk bejött.
Köcsög japók...minden ízületem sajog a kezemben.
Abban nem találtam meg, csak a H7-es cseréje van benne szerintem.
2001-2003-as f4i már van csak telefonról nem töltögetem,f3 eban meg a kábelek helyes elrendezés is megvan.
Mondjuk az nem hogy minden japo elcseszett kurvapecer és direkt kibaszasbol gyárt ilyeneket.
Szerintem is tekerni kell, egy kicsit próbáld meg befelé nyomni és úgy tekerni. Asszem ilyen izzó megy bele a foglalatba, amit ki kéne tudnod tekerni.
http://www.bardiauto.hu/websho...
Bekaphatod!
Nekem pont a karbis kézikönyve van.
Nem egy nagy cucc kidobni a lámpát belőle,amúgy meg keress egy jó informatikust aki letört egy kicseszett manualt.
a hátsókat tekerni kellett és ki is jött, de ez meg sem moccant. lehet be van gyógyulva...
Ma elvitte haver, és megnézi hogy van e náluk. Ha holnap visszahozza, megnézem.
Tekerni,kézzel,szerintem balra.de le ne törd.
Először is tok jól megy.
Másodszor felfedezés,és ha egy problémába beleutkozom szeretem megoldani.
Harmadszor bugyburugy.Csak.
Ha nem leszek lusta, holnap megnézem az enyémen. A gs izzóról meg csinálj egy képet, elvileg vmi feliratnak is kéne rajta lenni, tuti lehet kapni.
És akkor azt hogyan is kéne?
Igen, a kicsi izzó lent/középen.
Szemből támadtam kifordított csuklóval, de meg sem moccan. Fogóval is próbáltam, de nem erőltettem nehogy elb@sszak valamit.
Mindegy, van egy évem még műszaki vizsgáig, addig biztos rájövök.
GS-ben is megadta magát 2 izzó. A fordulatszámmérő órában már kicseréltem, de a reflektor visszajelző izzója más. Egy egészen picike bolhaizzó. Mutattam Bárdis havernak, azt mondta nem biztos hogy lesz náluk. Te cseréltél már GS-ben visszajelzőt valamikor?
miért nem viszed el Surihoz
Tuti bajonett a foglalat.
De ki is tephetitek.
Ja bocs az I-n biztos nem ilyen egyszerű
Csak ki kell húzni legalább is az enyém gumis az egész foglalat és csak kúposan beleszorul a helyére
Hát baszod, már cseréltem 1x, de fingom nincs, nem emléxem. A kis izzóra gondolsz középen??