Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem cbr motorja nagyon is jo ....yamaha Fzr után nekem is furcsa volt fzr zőrgőt csőrgőtt ,de Honda motorja nagyon szépen jár pedig ez se mai gyerek :-) te mocid meg elég fiatal olaj viz legyen benne ki megy a világbol :-)
Köszi a megnyugtató szavakat. Nyilván mindentől be vagyok szarva, mint friss tulaj, egyelőre mindenre fokozottan ki vagyok élezve. :)
Zoli, pedig az SV sem piskóta, nekem is volt kettő is, szörcsögött, zörgött, de attól ugye elfogadta az ember, mert V2 és Suzuki. :)
szia nincs mocidnak semmi baja csak nem ezt szoktad meg, kis sipolo futyülő hang teljesen normális , cbr blokk nagyon csebdesen jár olyan mint villanymotor!! Gratulálok a vételhez sok szerencsét hozzá!!!
Hasonló.
Amúgy túl zenész vagy,húzzad neki,ha megdöglik azt tuti észreveszed.
Több hülye hangot ad ki ez a sor4 mint az SV valaha is adott nekem.
Mi a fene az a titing? :) Olyan, mint a pabamm, csak magasabb? :)
Titing hang nincs?
És akkor még egy idióta kérdés, tényleg tök lámának érzem magam a négyhengeresek világában: elképzelhető, hogy olyan 4-6 ezres fordulat között a rendes motorhangon kívül valamiféle sajátos sípolás-szerű hang is jön a blokkból? Nem mondanám betegesnek, ha belegondolok, más soros motornak is hasonló van, csak hát a V2-höz szokott fülemnek ez kicsit idegen.
Igen, a körül.
A tobbi sebesseg viszont finoman, hang nelkul kapcsolhato, ezert gondoltam, hogy esetleg a magas fordulat az oka. De akkor a kuplungot is tekergetem majd. :)
Az a rossz kuplung beallitastol van nem attól hogy 300 al nagyobb az alapjarat.
Ja es meg valami: jol lattam, hogy 110 foknal kapcsol be a ventillator?
Rendben koszi, holnap ki is probalom. Nem tudom, miert allitotta ilyen magasra az elozo tulaj, jo nagyot csattan a valto, amikor egyesbe teszem, szerintem ezert van.
üzem meleg motornál állítsd
A kis fekete csavart kell tekergetnem a bal oldalon, ugye? :)
1200-1300 célozd meg ,az úgy
Sziasztok!
Vettem egy egesz szep allapotban levo 2003-as F4-et. Mivel negyhengeres motorom meg nem volt, szeretnem megtudni, hogy az 1500-as alapjarat normalis-e. Nekem kicsit magasnak tunik, lehet allitani rajta, ugye? Koszi!
ha esetleg valakit érdekel egyben,festék van csak lejőve
Srácok ha a feszítő még ennyit tud feszíteni az jónak mondható ugye?és gondolom a lánc is jó
igen nincs,kuplung le csak úgy megy
Ha az olaj puma lánca laza ,azt nem lessz egyszerű kicserélni,amennyire látom annak nincs feszítője.
Hát akkor tényleg nem az.
nem ez mindenhol ha gurulok és picit húzom a gázt,nem hangos de engem zavar.
3000 és 6000 közt adja a hangot?Nekem a vezérműlánc csörgött ezen fordulatok közt,máshol csendben volt.
Srácok az mi lehet hogy ha gurulok és gázadásra mintha lánc hangot hallanék nem kell full gázt adni csak elég szinte picit odahúznom ha vissza engedem a gázt elhallgat érdekes hang ,nem a hajtóláncé,valami más,esetleg ötlet?esetleg olajpumpa lánc laza?gondolom a vezérműlánc nem lehet laza mert az szólna akkor.
Sziasztok,ezer éve nem voltam itt,meg nagyon a sportmotor.hu n sem de lenne egy kérdésem amire nem találok választ.
Esetleg valaki találkozott e már ilyen jelenséggel?

Adott egy 2001 es honda cbr600f4i fs anno április végén cseréltünk benne olajat és levegőszűrőt nem is volt semmi gond vele,el mentem egy találkozóra és sok rázós úton mentünk meg ilyenek de hazafelé el kezdett 1000 és 3000 res fordulat között dadogni picit rángatni de ezen túl lépve ment mint a golyó.Nos aztán mikor mentem vele ezt csinálta mindig,gondoltam meg többen is mondták lehet meg mozgattuk a tankot és a trutyi tömődést okozott és ezért van a jelenség,nos egy emberke javasolt injektor tisztító üzemanyag adalékot,vettem is egyet bele is raktam tankolásnál,kezdett úgy érződni kezd jó lenni egy helyen éreztem már csak egy pici torpanást de amúgy piszok erős.Aztán később állás után megint el kezdett szarozni de kicsit más fordulatokon de amúgy szint úgy ment mint a golyó.Mondta egy ismerős tankoljak 100 as benzint az kipucolja gondoltam meg próbálom,akkor megint kezdett jónak érződni,de aztán állás után megint szarakodott csak más fordulatokon és nem minden sebességi fokozatban,vagy a lentebbiekben max pici torpanás érzés,nos a múltkor át menve a másik városba 1 es 2 es fokozatban letiltattam gyorsuláskor utána megint jó volt minden egy darabig,aztán megint kezdte csak annyi hogy most olyan 4000 körülig fel ment és most olyan,hogy a elindulok a motorral először semmi de később előjön és akkor dadog picit torpan rángat de mikor túl ment a fordulaton megy mint a golyó,tehát mikor milyen.