Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igenis uram! A videoim közé felrakom majd.
Maestro, ha 1x lesz olyan melód, ahol manuális vez.láncfeszítőt szerelsz be, légyszi kapcsold már be a vigyiót.
Igen, jól csináltad:) Ha, ha nem is semmit ,de nem sokat!
Jó régen volt! Jól csináltam legalább? . Azért is ismerhettel fel mert semmit nem oregedtem!
Akkor jól felismertelek a képek alapján:)
Nem mondom, hogy ismertelek, de voltam ott 1-2-szer:) a CB400-amon még te cseréltél láncszettet '99-ben.
Szerintem amint raerek eltolom szervizbe.
De de
Üdv RC51,
te nem arnóti voltál régebben?
Juj! Ott azt írja hogy ellenőrizd a folytonosságot a fekete/kek és test között. Nem összekötni!
Nyomás a könyvben le van írva. Hívj ha van még kérdésed. Nem tudok irni mindig.
Tudom,az a szar úgy zörög mint egy rossz varrógép. A 20 éves gyárinak sokkal kisebb hangja volt.

És ohh ez a fekete-fehér fekete-kék összekötős a könyvben leírt áthidalás egy darab vezetékkel.Meg is van adva percre 700 ml kell lennie a nyomásnak. Csak a könyvben angolul fekete-kék és ground-ot ír ami megzavar.
Kösziiiii.
Well.....Kínában nem bíznak. De viszonylag egyszerű a hibameghatarozas. A fekete/kék vezetékre tegyél egy kis lámpát (csekk lámpa) és menj motorozni. Ha megall a motor nézd meg eg e a lámpa. Ha ég akkor a pumpa halott ha nem akkor a relé. De vigyázz mert álló motornál nem húz a relé csak ha indítozol vagy ha jár a motor.
Másik teszt ha direktbe adsz pozitívat (fekete/fehér összeköt a fekete/kékkel) és úgy próbálsz motorozni. Vigyázz mert bármi baj esetén a pumpa nem áll meg amíg a gyújtást le nem veszed!
A gyári és az új kínai egymás után?
Ez azért statisztikailag nehezen veszem be.
Többnyire a pumpa hal meg. Megy egy darabig majd megall. A pumpában van egy érintkező ami beég.
Totálisan,az angol nem szivatott meg semmivel,kell a torkos az életben.
Tulajdonképp csak annyit kéne tudnom hogy szar ez a relé vagy nem,mert egyszerűen leáll x idő mulva.
Beindul a garázasban,meg 5 percet,sőt elindulok vele majd mintha kifogyna a benzin megáll mint a szög random időközönként.
Karbi kitakarítva,tömítések,tűszelepek újak,egy déllelőtt állt egy tanknyi nyomás alatt nem folyt be ac új kínai.Mégis megyek vele van hogy 2 km-t van hogy huszat és mintha kifogyna a benzin,megáll.Majd áll két napot és mise trtént volna beindul oszt megy tíz percet a garázsban.
Gyanu az erre a relére terelődött,mintha elzárna és nem indul ujra random.
De 12-16 rugó ez a szar,csak úgy nem venném meg hátha ez a baj.
Köllött ez neked???
Csak óvatosan! A pumpa test a G azaz green máshonnan jön. Ha a pumpát akarod tesztelni adj a fekete kékre +-at. Egyébként fekete/fehér gyújtás pozitív míg a harmadik a trafó primerkorerol jön amiből a relé tudja hogy jár a motor tehát meghuz.
Köfi.

Felötlött hogy le kell tesztelnem a rendszert.Manualt böngészve rövidre kell zárni a relé csatlakozóján a Fekete-Kéket és a földet.
Namost a rajzok alapján a Fekete-kék megy a pumpára a fekete-fehér és a kék-sárga meg az ECU-ba.Itt sehol nincs föld.
Lesütni nem szeretnék ecu-t így megrekedtem.Kezd enyhén kanna benzin effektusom lenni.
Nesze...
Keresnék 97-es F3-hoz valamilyen látható elektromos rajzot,a letölthető manual-ban található olyan szar felbontású hogy a szín jelöléseket sem látom.
Hol találok normális jó felbontású rajzot?
Használ vki ilyen lánctisztítót??

http://www.bazismotor.hu/shop/...
Periknek van igaza, F4 CBR-en idom leszedése nélkül simán lehet olajat cserélni. Két szememmel láttam.
Mindig marad benne ami szetfolyik.
Aláteszek rongyot, nem szokott olajos lenni, ügyes fiú vagyok, és persze előtte leeresztem az olajat alul.
Na Ja,gondolom a leomlore folyatott olajat se takaritod le.