Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

F2-re keresek kipufogót (kulturált állapotban lévőt, műszakihoz kell)
Üdv , igen erre gondoltam , légyszíves a fuzfeca@freemail.hu -ra küld el az elérhetőségedet, felhívlak ,utána jöhet a konzol.
én is így csináltam mégis beszartak a gyertyák,most densót vettem irídiumosat nem ngk simát,lehet hamisak voltak ,pedig unixban vettem
fuzfeca, nekem van egy F2 fejtartóm. Erre gondoltál? Volt javítva, nem szalon állapot, de 3000 pénzért odaadom postával együtt. Persze csak ha érdekel még
Már hogy ne lenne köze gyertyának se tesz jót a sok hidegindítás főleg ha utánna meg nincs üzemmelegre melegítve
Èn kb 3 hetente vahy havinta egyszer elindítom ès amíg legalább egyszer de van hogy kètszer el nem indúl a hűtön a ventillátor le sem állítom
Sziasztok ! F2-re ki milyen láncot használ a gyári áttètelhez ? 530as 108 szemes jó erre a típusra?
biztos szar gyertyát kaptam,én havonta szoktam járatni
Én járatni 2 hetente szoktam 15-20 perc egyrészt hogy a szulfátodást elkerüljem az akksinál,másrészt a tömítések ne száradjanak ki!!!! Főleg ezért! A gyertyához semmi köze! Szerintem.
Srácok ti télen be szoktátok indítani a paripát,én be de mindig behaltak a gyertyáim már 2x,most irídiumost raktam bele talán ez bírja.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy erröl van-e esetleg valakinek infoja?

http://new.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbr_600_f2/honda_cbr_600_f2_pc25-10651027
Ez a távirati rész.
Amúgy a manualt tanulmányozd sűrűn,és ha csak leveszed valszeg egy csomó olaj és hűtőfolyadék fog szétömleni.
Szijasztok egy kérdésel fordulnék hozzátok valaki cserélt már az olaj hűtő fedele alat található tömítést? Mert nekem onnan csöpög a víz sajnos. A kérdés a következő hogy van e valami amire nagyon oda kell figyelni vagy egyszerűen le a fedél tömítés csere aztán visza a fedél vizetbele és kész. Ķöszönöm a válaszokat.
Ha jól emlékszem AP racing van benn
Akkor a lánc majd kiderül. Elsőre írtad, hogy 30 e? Ebben nekem szerintem nincs már több 5 e-nél úgyhogy jó esetben max 25-öt fog kibírni. Te milyen fajtát használsz/ használtál?
Nekem a lánc 35e-t ment el amivel vettem igaz a tulaj azt mondta előtte éven lett felrakva mit ahogy én megvettem és sokat nem ment vele úgyhogy 35e+ km ami biztos, fékbetét meg vagy kibírt két évet vagy nem de a mostaniban már 30e környékén van már megérett a cserére tavasszal még ezzel megy műszakira aztán utána csere és ráér bekopni
Hali srácok. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nektek kb. mennyi km-t bír ki az első/ hátsó fékbetét illetve a láncszett. Első fékbetétből AP Racing Sintert vettem először. Fékhatásra nem volt panaszom, de 13 000 km alatt elfogyott. Ezután EBC HH lett beletéve. Jobb fékhatás 19 000 km-nél járok és pár ezer km-t még elmegy. Hátsó fékbetétem most lett cserés nem tudom milyen fajta, mert ezzel vettem a motort megtettem vele 42 000 km-t és az előtt még ki tudja mennyit ment. Láncszett amivel vettem nálam 21 000 km-t bírt ki. Amit azután felraktam abban szintén 21 van valameddig még bírni fogja szakaszos nyúlást meg semmi rendelleneset nem észleltem még. Az első fékbetétre lennék főleg kíváncsi, hogy nektek is ilyen hamar elfogy-e? Válaszotokat előre is köszönöm.
Mar meg is rendeltem.
nekem is az van bennt és ugyanebből a megfontolásból
Egyébként meg nem felvonulni kell, hanem motorozni. Felvonulásra május 1-én kell menni biciklivel, piros-fehér-zöld krepp papírral a küllők között.
Én is 15W50-t szoktam belerakni.
Remélem ez a kynai nem fog úgy csattorni mint egy rossz singer varrógép. A Tourmaxnak van csak elektromos felújítója,bár az nem 5000.

http://youtu.be/nELri_aVaGY
Motul 5100 lesz benne akkor. Szerintem 10W50-es lesz, mert felvonulasokon brutal hotermelese van, plusz kapja neha kozben a fordulatot is rendesen.
még nem, még csak egy hete rendeltem meg, valahol hongkongban van a reptéren még a tracking szerint decemberben lesz meg valamikor, 2-3 hetet írtak
Beszerelted már?
kiváncsi leszek, hogy meddig bírja majd