Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem
Üdv,
előre is bocsesz a hülye kérdésért... A képen pirossal bejelölt rész, ugye arra való, hogyha túl sok olajat öntünk a váltóba, akkor a felesleges olaj ezen keresztül távozzon. Jól tippelek?
Szia! Megvannak még az idomok?
Vidd el szervízbe.Ha ennyire nem tudsz elindulni semmilyen irányba magadtól.
Sziasztok!

Esetleg valakinél nincsen elfekvőben 99-es CR 125-re való bal oldali takaró deknije? Gyárilag műanyag, de ha jól tudom, van fémből is ami jó rá.

Ha valakinél van eladó, kérem ne tartsa magában :)

Köszönöm!
üdv, CRF 150 vezérléssel kapcsolatos kérdésem lenne. A motor megvolt ragadva, szét szedett állapotban került hozzám. így fogalmam sincs melyik jelet hova kell állítani. ebben tud nekem valaki segíteni?
Ez nem CR első tárcsa,95 től valóban 6 csavaros,de nem ilyen kiosztásban...
Eladó egy új X-Gear első féktárcsa CR125/250 1995-2007, CR500 1995-2001, CRF250R/X 2004-2014, CRF450R 2002-2014, CRF 450X 2005-2015 évjáratokhoz.. Ára: 7900 pénz + posta.

Méretek:
Külső: 240 mm
Belső : 101,2 mm
Lyukkör : 117 mm
Furatok száma : 6x6,5mm
Sziasztok! Eladó egy új X-Gear hullámos hátsó féktárcsa CR125/250 2002-2007, CRF250R/X 2004-2015, CRF450R 2002-2015, CRF 450X 2005-2015 évjáratokhoz.. Ára: 7900 pénz + posta.

Méretek:
Külső: 240 mm
Belső : 121,2 mm
Lyukkör : 140 mm
Furatok száma : 4x4mm

Info: lucifer0820@freemail.hu
Az a kis kar a kuplung kar felett nem dekompresszor kar , hanem melegindító kar ,pont a meleg motor indításakor kell használni(plusz levegőt ad a karbinak) tehát kell! Esetleg még az üzemanyag csavar (karbin alul-elöl) beljebb csavarásával illetve az alapjárat emelésével lehet növelni a meleg indítási hajlamot. A CRF-ek automata dekompresszorosak .
Köszönöm! Majdnem sikerült eltalálnom. 60-as (soknak találtam a 60-ast)alapjárati helyett 48-ast kapott , de majd megy bele az 58 , "94-es a motor.
Itt megtalálod a fúvóka méreteket és karbibeállítást gyári új CR 125 höz.
üdv. Valaki tudna nekem mondani CR 125 karburátor alapbeállítási adatokat 1993-as tipushoz.
szevasztok! Dunlop GEOMAX MX52 100/90 -19 57M-ebből a fajta gumibol van 2 fajta mintával igaze??? Ha van 2 fajta, akkor mind a 2 ugyanolyan gumikeverék-e? Es ugyanolyan nehezen kopnak-e?
Eladó STM CRF 450 kuplungkészlet.
http://www.motormann.hu/produc...
Üdv mindenki!
Keresek Crf 250 2006-oshoz kuplungdeklit, a kis kerek fedelet. Aki tud, kérem jelezze nekem ide: pdmaniac@gmail.com
Sziasztok. 2003 450em van. Most hoztam el a szerelőtöl a gépet 2. Nekifutásra. átvizsgálás Gyertya csere, Szelepeket cserélt új szelep fészkek, nyomáspróba ami kell ilyenkor csere esetén. Elmentem póbakörre és a tapasztalat hogy hidegen könnyen indul de melegen szinte lehetetlen életre kelteni. Csak ha várok vele 5-10 percet. A dekompresszor kar ki van kötve (így vettem nem rég) ezért azt nem tudom használni. Mik lehetnek a hibák? Mi okozhatja ezt? Segítséget Köszönöm.
üdv crf 250-re (2005-2009) is eső kánkerék védő műanyagot lehet a 450-esé is jó rá nem tudom akinek lenne vevő lennék rá esetleg kormánymagasító (22-es kormányhoz) és alúbetétes kézvédő (fehér fekete piros ) ezek érdekelnek köszi
Eladó pár apróság, akit érdekel fotózom, mindegyik jó állapotban van.
http://www.crfsonly.com/catalo...
http://www.motocrosslab.com/mx...
Üdv.

Ha esetleg valaki szelepcsere után szeretné kiszámolni milyen méretű hézagolóra van szüksége itt megteheti: http://crfsonly.com/calculator...
Köszönöm hogy jobb belátásra bírtalak mint holmi idombarkácsolás. :D
Egy 01 esre valóm van,tényleg szép állapotban,az jó a tidére is,25e-t kérek érte vagy 40e magasságában van az új...
Köszönöm a segítséget, erre lettem volna kíváncsi. Gyorskötegelővel elég szaruk nézne ki és szerintem nem érdemes műanyagiztatni az idomokat, mert valószínűleg el fog törni. :) Igazából akkor ennyi is lett volna, köszi mégegyszer. Esetleg valakinek jó állapotú berúgó kar eladó sorban?
Amit Te vettél az Hondáék első generációs aluváza amit 3 évig gyártottak 97-99 között,a tiéd is ezek közül való,akármit is mondott az eladó.Amit mutattál képet az pedig már az utolsó szériás aluváz amivel a 250 2T-t szerelték.Semelyik felfogatási pont nem fog stimmelni,lévén más a tank,váz,segédváz,ülés,összes idom.
Természetesen biztosan fel lehet rakná az újabbakat,határtalan emberi találékonysággal,gyorsrögzítővel,technikai cérnával és ki tudja mivel. :D
Én biztosan nem barkácsolnék ilyet,de ha megoldod akkor megnézném szívesen!
Ez lett volna igazából a kérdés. Olyan képet nem találtam amin egyértelműen látszik, hogy nem egyezik. Pedig a váz szerintem azonos, vagy nem? Nemrég vettem a mocit, ezért gondoltam kérdezek valami tapasztaltabb embert, aki esetleg már foglalkozott ilyesmivel.
Eléggé úgy tűnik hogy szinte egyik felfogatási pont sem egyezik meg a két idomszettnél,hogyan tervezted így megoldani a rögzítést?