Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha bontod a motort engem érdekelne ár dolog belőle.
Mi lett a motorjával?
Sziasztok!
crm125-ről le ér a lábam 175cm magasságommal nem mintha változtatna a döntésemen,mert már tudomhogy kell egy ilyen motor, csakúgyis mégis
Szia!

Szükségem lenne az általad hirdetett CRM 125-ös motor alkatrészekre.
Kérlek küldj elérhetőséget, vagy keress meg a 06 30 9 665 385-ös számon.

Előre is köszönettel.

Üdv.
B.
egy jó komplett crm 250 blokkért adnák cb1/cbr/ 400 ill vt 250 v2 komplett blokkot
sziasztok crm 250 blokkot keresnék,vagy bele unok és eladom az egészet,semmit nem találok hozá
Okés végülis ingyen van veszteni nem vesztek vele. Köszi
nekem 125ös volt, én bele tenném De nem tudom megmondani lesz e rossz irányú következménye

Max a kuplung csúszni fog vagy tapadni. vagy az is lehet hogy jó lesz
De igen, de pont ezért kérdeztem, hogy jó lenne vagy sem, hogy rendeljek másikat vagy ne.
A probléma az hogy ez motorolaj, ebbe meg hajtóműolaj kéne nem?
Sziasztok. Még 1 kérdésem lenne hozzátok, ugye nem rég vásároltam a motorom és már rég nem volt bent olaj cserélve és ez miatt hidegen iszonyat módon ragadnak a lamellák a kuplungba, melegen is kicsit. És maga a kérdés maradt a volt motoromból itthon 1 liter Castrol Act Evo 10w40 olajam ez jó lehet bele? Tudomásom szerint 6.5 dl kell bele.
Ha nincs más jó az is,bár az inkább robogóba való.
Én Castrol Power 1 Racing vennék hozzá.
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne , hogy van itthon egy zsír új bontatlan Motul scooter expert technoszintetikus olajam. Használhatom 1:40 be a 250es CRM-be? Köszi
Üdv!
a napokban vettem egy 250-es crm-et, és első féktárcsa illetve betét kellene hozzá. ezek megegyeznek a cr-ével? hol érdemes venni, vagy valakinek nincs esetleg használtban? előre köszönöm.
Honda crm 250-el olyan gond van, hogy nincs folyamatosan szikra, meg kicsit beindul leáll, ez mért lehet?
Basszus
most értem haza Pestről ha tegnap este írtál volna akkor megveszem
Igen, megvan. Írj e-mailt, viko12@vipmail.hu
hello
érdekelnének a fogaskerekek ha még megvannak
húúúú te az nagyon jó lenne, mert kezdem feladni és eladom de nem akarom mert nagyon jó moci, ha még ez a probléma se lenne tökéletesen meg lennék elégedve ma ugy voltam kinn mocizni hogy csúsztatom a kuplungot hogy 6500 fölé menjen már attól félek hogy elkopik a kuplungom várrom a tanácsokat
köszönet
Most jutott eszembe nekem akkor csinálta ezt amikor fordítva volt bekötve a power, ha ellenőrzéssnél jó volt akkor jónak kell lennie. Holnap leszedem a kipufogó t és meg nézem az enyémet. Nyugodj meg kitaláljuk mi a gáz!
ja és alapjáraton a vezérlő motor ugrál kinyit elzár ez normális
hello
azt nem tudnád hogy tudnám leellenőrizni hogy a power szelepet vezérlő motor jól e működik mert én arra gyanakszom már addig eljutottam hogy minden jó szépen felpörög a keverék jó hidegen melegen egy rúgásra indul csak az a 6500 megtorpan mielőtt kinyitna a szelep az miért van mert emelkedőn első fokozatban meghúzatom szépen megindul, kettes fokozat és nem bír 6500 feljebb menni picit megcsusztatom a kuplungot és megindul ez miért van valaki mondja már meg mert megőrülök
Esetleg a szerény keveréktöl meg ragadt de komolyabb bajt nem okozott. Nézd meg a gyertyát az elárul mindent. Próbáld meg be állítani h jelen legyen de szerintem az inkább karburátor lesz.
Üdv
még egy kérdés ha lehet ,szétszedtem mindent és találtam a power szelepet vezérlő motoron is jeleket egy hi és egy lo felirat és a jelem a lo felirat után van a hi felé kb. fél centire az probléma?és még egy dolog, tegnap mentem egy kört aztán 5. fokozatban kb. 500 métert mentem 9000 fordulaton és lefulladt a motor olyan mintha megszorult volna utána rúgásra nem is indult csak tolásra nagy nehezen de azóta egy rúgás és megy mi lehetett ez?
Eladó Honda CRM 125/NSR 125 alkatrészek! Írjatok ha érdekel, árakat megbeszéljük, alkudni lehet!