Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi ezek jó képek! A teleszkóp például megegyezik ahogy látom. Lennél olyan kedves és mérnél nekem párat majd? Előtte lemérem a vázamat.
mérni kéne erősen
Üdv! nem tudjátok, hogy a CRM 125 hátsó villája passzol e az MTX 125 (olasz, zártszelvény) vázba? Vagy át lehet e úgy alakítani egyáltalán? Köszi!
Üdv! A motoromhoz azt mondták hogy gyújtás vezérlő kell, Gondolom ez az ami a képeken van. Nincs esetleg valakinek eladó?
Köszönöm szépen, sokat segitettel! Annyit tudok mondani h nekem a szimering meg az O gyürük kb 600ft-ba kerültek olajbol pedig Castrol 2.5W-s 1700 volt, a munkadij nekem baràti segítség volt, a gàztöltésre edig még nem került sor csak csütörtökön fog arra pedig Dunakeszin a Lindor futòmüvesnél és a töltetés pàr szàz forint lesz
Én csak így tudtam lefotózni, mert szétvan az egész motor dobozookban. ez a hátsó teló is arra vár h elküldjem egy szakihoz, azt se tudom van-e benne olaj vagy gáz, csak h nem csillapít rendesen. A vázam meg egykét alkatrész viszont már szép
Üdv mindenkinek segítséget szeretnék kérni, holnap viszik el a hàtsò telomat a haverom a MAMI-ba, nemrég kicseréltek màr a szimeringeket meg az O gyürüket csak az volt a bökkenö h a suliba 10w-s teleszkopolaj volt tehàt összeraktàk úgy kiprobàlni és holnap teszik bele a 2.5w-s olajat és màsnap viszem nitrogénnel töltetni , és az lenne a kérésem h valaki megnézné nekem hogy az olajcsö a telo csatlakozàsnàl melyik irànyba àll? Mert sajnos szétszedéskor nem jegyeztek meg és nehogy gond legyen az ha màshogy rakjàk össze vagy esetleg valaki letudnà fotozni nagyon megköszönném. Elöre is köszönöm a segítséget
hát a képek meg számok jaja, a francia karattyolás nem lenne csak érthető végülis.
mondjuk ebből ami van kb mindent ki lehet nézni a robbantott rajzból,nem 1 túl bonyolult szerkezet :)
majd a berugóját kell megszakértenem, néha megszalajt ahogy rugom,nem sejtet túl jót, gyanítom le van kopva a fog valahonnan,vagy majd kiderül, mi a bűnös
én sem, de olyan olasz CRM manualom van hogy minden benne van ami kell. számok meg a képek ugyan az ott is
leveszem majd a kipuffot ha lesz kedvem
franciául 1 büdös szót nem tudok ,annyi a baj
keresek majd neked. biztosan van. franciáknál mentek ezek a gépek
na nekem is van meg hozzá ennyi van kb ami fellelhető
kipunál volt valami vastag valami nem emlékszem pontosan
nekem 125ös volt de ugy emlékszem van 250es manualom is! mIndjárt megkeresem!
valami komoly szervizkönyv ? :) hú azt megtundád osztani velem ?:)
mail ?
tényleg te régen nagy crm es voltál emléxem rád volt egy crm supermoto-d, a kipuffnál milyen tömítés van ? réz gyűrű? mert ott kifúj aztán még nem néztem meg mi van ott,hideg van :Dinkább csak kerülök vele párat hétvégente
nekem ahhoz is van !
crm 250hez meg még kevesebb dokumentum van, nekem legalábbis csak egy workshop manualt sikerült szerezni,ami kb tartalmazza a motor robbantott ábráját és annyi ,bár jobb mint a semmi,ja meg a kapcsolási rajzot az fontos volt mert újra kellett kötni a gyújtását az enyémnek.
Sziasztok! Nekem van egy ilyen link elmentve, ha segít... Meg van egy angol nyelvű gyári javítási könyvem (a kék-piros) ha az kell valakinek, megpróbálom beszkennelni... Üdv!
elküldtem!

MEG NE KÖSZÖND MÉGEGYSZER
60%
Az jó , mert nekem csak NSR125 F -hez van, de ez vmi otromba naked verziója az nsrnek,csak blokk ugyanaz . Köszönöm mégegyszer
NSR & CRM manual, egyben. Óriáslevélként fog menni!
18mega kb
tabiakos @ dzsímél dot com