Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Mondd mi kell! Japán MTX-ed van? Üdv; Zoli

UI: Kösz Attila
Hétvégéig kellene. Mire megtalálom a tagot... :S

Amúgy kérdések:
MTX 125 milyen olaj kell a blokkba, és mennyi? Ne csússzon a kuplung, szedje a sebességeket szépen... Valami hajtómű, vagy váltó olaj kellene?
hello mindenki van egy mtx 50 es és 80 as levegős hengerem olcsón ha valakit érdekel küldök képet is .
Oké.
Majd szólj milyen lett.
Üdv.!
Én is ezt mondtam.
kicserélem a fesszabályzót és meglátom.
keresd 'Zoli94jan11'-t itt forumon.neki biztos van.
Igen ez a feszszabályzó.
Ha van akksid és ezt bekötöd akkor utána nem kell ellenállás(legalább is nekem nem kellett).
De talán BZoli-nak van.
Kérdezd meg tőle.
Üdv.!
Szia!
Ha szádba vetted a vezetéket és nemn váhott "agyon"akkor nem jó .
Elég nagy feszültségnek kell kijönnie 30-40000 Volt.Azt nem teszed csak úgy be a "szádba".Dugtad már be simson gyertyapipába az újjad?
Mert ott is elég jól meg kell ráznia.
Ha nem ráz meg eléggé akkor szerintem a CDI lesz a "bűnös".Az ényém is ilyen volt.Vagy az is lehet,hogy a gyújtó tekercs nem tudja feltranszferálni az áramot.Tehát ott a hiba.
Üdv.!
...és az ellenállást lehet e valamilyen megoldással pótolni, helyettesíteni?
Valamiért nem jeleníti meg.
Az ebay.com-on keress rá erre:
Voltage Regulator 50 70 90 110cc ATV Dirt Bike Moped
holnap csinálok, kicsit nézegettem most, de maga a cdi egyáltalán nem látszik sérültnek, a csavar csak a vázba tört bele(próbáltam kivenni, de már elég régóta ott van, kifúrni lehetne szerintem már csak.) Viszont történt egy kis fejlemény, amitől még inkább nem értem az egészet. Visszatettem az eredeti gyújtáselektronikát, most meg már érezhetően van szikra a cdi vezetéke végén, de ha rákötöm a pipát és berakom a gyertyát, akkor semmi nem megy át rajta. Van ennek valami módja, amivel meg lehet állapítani, hogy milyen erősnek kell lennie az áramnak azon a részen? (jó kis parasztos megoldással néztem, a számba vettem a vezeték végét és rárúgtam, de hát ez nem ad valami pontos eredményt. )
Ez jó fesszebályzónak?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors...
Nemtudom számít-e ezekhez, de leírom. vizes, és szerintem ez már olasz.
Üdv!

MTX 125-höz keresek kormány konzolokat, karokat (kuplung, gáz, első fék).
Kuplung bowdent.

e-mailem:
c_adam14@citromail.hu
Küldhetnél képet hogyan nézki az a "csavar beletörés".
Látni kellene ahoz,hogy azt lehessen mondani,hogy az a baja.Egyébként minden külsérelmi nyom nélkül is tönkre mehet a CDI.
Üdv.!
Szia!

25ös mtx ről. Kicseréltem a cdi-t is, de nem oldódott meg a gond(persze elképzelhető hogy az is rossz amit beraktam helyette, de kétlem), azért írtam ide, mert már nem nagyon jut eszembe semmi, ami a gondot okozhatja, a feszültség mérő szerint kb minden jó, szikra pedig még mindig nincs. Arra van esély, hogy az a baj, amit írtam?
Köszi!
Üdv mindenkinek!
Eladó vizes 80as mtx-hez berúgókar! Van még Suzuki RGV 250eshez is, és 80 rg-hez cuccok ;)
Helló!
Akarsz eladni alkatrész vagy csak poénból tetted fel a hirdetést?
Szia!
Ha a CDI-hez eljut az áram és utána is minden rendben van akkor gondolom ott kellene a hibát keresni.
Általában egyik napról a másikra szokott tönkre menni de ha még külső sérelem is éri akkor meg pláne.
Egyébként milyen mociról van szó?
Üdv.!
Sziasztok!

Gyújtás gondom lenne, remélem tud valaki segíteni. Megmértem ma, hogy mi a helyzet, az alaplapból még feljut a cucc, rendesen ugrál is amikor rárúgok, elvileg a cdi-ig is eljut, a vezeték is jó, pipát gyertyát meg ma vettem, de mégsincs szikra. Tudja valaki, hogy ez mitől lehet? Van egy tippem, de pár hónapja még gond nélkül működött így is(azóta meg nem volt se időm se energiám megnézni), két csavar tartja a cdi-t, ebből nekem a baloldalit sikerült beletörni. Lehet, hogy ez a gond? (azért feltételezem, mert 1:1 úgy néz ki, mint a másik oldal, ahonnan jön a feszültség.)
Gyújtáselektronikát is cseréltem egyébként, de az se oldotta meg a gondot.
Előre is köszönök bármiféle segítséget.
Szia!
Ez egy gyári ellenállás.Csatolom a képet róla.
Három kábel jön ki belőle.Az egyikre a lámpához menő(vagy gyújtáskapcsolóhoz)vezetéket kell kötni a másik kettőre meg a töltő tekercsből feljövő két vezetéket.Ezzel lecsökken az áramerősség és a feszültség és így nem égnek ki az izzók.
Üdv.!
milyen, mekkora ellenállást és hova kell kötni?
Szia!
Elméletileg nem kell máshogy kötni.De az enyémen nem volt bekötve semmi.Ezért is írtam le a tapasztalatokat.Amikor akksi nélkül "kiverte"az égőket akkor vettem hozzá egy ellenállást.Na ennek bekötése után már nem volt ilyen gondom.Viszont amikor megvettem az akksit és bekötöttem akkor szükség volt a feszszabályzóra.Így egészen át kellett kötnöm az egészet.Én honda dio feszszabályzót tettem bele(ugyanolyan mint a gyári) újonnan 1500ft-omba került.
Üdv.!
Nem nagyon értek hozzá, most tanulgatom. Tehát, akkor máshogy kell kötni az elektromossági dolgokat, ha van benne akku és máshogy ha nincs? Mennyibe kerülhet egy fesz. szabályzó?