Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

válaszoltam
Mire tippelnél illetve ki mit mond?
Mivel bejáratós a motor, finoman közlekedek, és csak most tűnt fel, hogy 4500-5500 között ki-kihagyogat a gyújtás. Lányos zavaromban gyertyát cseréltem, aztán kivettem a pipát is és "direktbe" kötöttem a kábelt, persze hajszállal jobb lett de ez bizony kihagy így is. 6000tol már oké, de e fölé, nem merem még húzni mivel 250km-van a hengerben. Terheletlenül viszont nem hallom, hogy kihagyna. Szikra minőségétől mondjuk nem vagyok elájulva, eléggé vékonka kis ívecskék, nem csattog mint kellene.
Lehet trafó?
Akkor less már be a fészes üzenetekbe mert írtam...
Sziasztok NS-1 75 bontódik ha valakinek valami kell irjon ide vagy gabofreemail.hu9@freemail.hu vagy https://www.facebook.com/Gabes... cimre
üresben nyilván többet forog mint terhelve.
De mivel nem üresben motorozol eléggé lényegtelenm ennyit forog üresben.
Mértünk már félhalott széria simsonon is 10 felett ürersben, terhelve meg nem ment sehogy.
Amúgy hadd kérdezzem meg: NSR50-nek is kellene ennyit forognia? Mert én már 9500-nál váltok, nagyon ritkán huzatom 10k fordulatig. De 10.500 felé nem megy terhelve soha. Üresjáratba kiforogja az órát is... (Nem mintha sokat próbáltam volna.)
Kevesel.
Sziasztok NS-1 motorblokk bontódik + Komplett NS-1 ha felmérem az igényeket hogy kinek mi kell mert ugy nem akarom bontani hogy csak bár dolog kell , tehát akinek valami kell az most irjon https://www.facebook.com/Gabes... vagy gabofreemail.hu9@freemail.hu
Olyan kérdésem lenne, hogy a motort ha felpörgetem 12.000-ig alapjáraton, akkor visszaesik a fordulat 6-7 ezer kornyékére és ott dadog....
Meg 6osba is meg minden sebességbe nem pörög többet 10.500nál.
Mi lehet a baj?
csináljak róla esetleg videót?
Jah, a széria RS 50-et is aláztam, pedig neki olyan volt az áttétele, amivel 80-at is alig ment. Mondjuk haver nem a pompás váltásairól híres, de azért ez is növeli az egomat...:D
Ja várjál nekem 50-es NSR-em van!:D
De ez is megy, menne többet is, csak ennyi az áttétel, így azért gyorsul rendesen!:D Anno amúgy 96 volt a max amit mértünk GPS-el. Most 0-70-re kb mindent legyorsulok.:D
nemtudom mi van enyémmel.:D
9000nél százat, 9500nél 105 korul mutat!
haver ns1-jét is otthagytam mint a szart, 2006os dt 125 nem tudott otthagyni meg ilyenek.:D
lehet a 11000km teszi, amit eddig megtett.:D
Az jó, én 9-10k fordulaton van, hogy utazom, ha olyan tempó kell, bár nekem ott 90-et megy.:) (95-öt mutat az óra, de ötöt csal.)
Olyan kérdésem lenne, hogy ha 6.ba 100-nál 9000-9500-öt pörög a gép, az utazónak jó, vagy nektek mennyi szokott lenni az utazó?:)
Írtam face-n!:D
NS-1 blokk alkatrészek eladók + a komplett motor bontódik ha elég érdeklődő van az alkatrészekre
érdeklődni : https://www.facebook.com/Gabes... vagy e-mailben : gabofreemail.hu9@freemail.hu
Nah szuper, gondoltam hogy lesz valami logika a dologban. Nagyon köszi.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Így kell állnia.:)

Amúgy kuplungbowdent honnan tudok szerezni? Esetleg milyen mocijé jó hozzá? (NSR125-ös hasonlít...) Nekem NSR 50-em van.
Reggel megnézem. De szerintem valami ilyesmi nekem is. Köszi a képet.
Első az alap, második a nyél!:))
(az előbb rossz volt)
https://mail-attachment.google...
alap gázállaás!
https://mail-attachment.google...
nyélgáz!
remélem tudtam segíteni!:)
Sziasztok,
Van valaki aki tudja az olajpumpa helyes beállítását? Gondolom csak van valami amihez minimum tartani kell Azt látom van rajta két végállás, a gázzal együtt megy, de mi van ha az állító csavar elállítódik stb. Mekkorát nyisson mégis? Kinek hogyan van :) ? Valaki befotózna a pumpához alap illetve full gázon?
Reszelő, fortuna. De ha okosak a motor kódot nézik az meg eléggé világossá teszi a dolgot. Alapból gondolod ha látnak stiften menni nem indul el náluk a kérdés generátor ;) ?
A hengerben lévő 74cm-es feliratot valaki tuntette már el? Csak azért, mert felénk kötekedő rendőrök vannak, és félek:ss
A kiegyenlítő tengely időzítésére figyelni kell, bejelöltem filccel, hogy jobban látszódjék a képeken.
Elkészült végre, próba kör is megvolt ;) . Második rugásra indult, pöpec lett.