Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézegettem a japán elmebajos rendőröket, hogy tekerik a VFR-eket az ügyességi pályán és felmerült bennem a kérdés, hogy nekik a Honda külön gyártott rendőrmotorokat? A kormány még csak-csak elmegy, mert hosszabb vezetékezés és kész is, de azokat a csöveket, hogy a fenében rögzítették? A felső pont a vázban van?
Már néztem, de én jóval olcsóbbat keresek. Igaz a tiéden elcsúszik a légy...
Itt megtalálod a hírdetést....De ha gondolod beszélhetünk telefonon....http://www.kepesmotor.hu/honda...
Minden képen szükséges, egy keret hozzá, ami eltartja tőle.
Sziasztok! Véleményeteket, tapasztalatotokat szeretném kérni. Idén büszke tulajdonosa lettem egy 2005-ös VFR 800-asnak, amin ugyan van hátsó doboz de a tárolási lehetőségeket bővíteni szeretném, mint pl. textil nyeregtáska. Az ülés alatt elvezetett kipufogó miatt mennyire szerencsés ez a megoldás?
E-type-on nincs gyújtáskapcsoló, mégis azt ajánlom inkább, ha már dörzsi. Keresd kortiszt, ő mestere a drz-knek.
Munkába járni szeretnék vele, 30 km oda vissza városban. Nem egy keréken.....arra csak jó?
Ha valakinek van FI hátsó lámpája eladó szóljon ;) Nálam van, egy eléggé megviselt lámpa, a búra egy csíkban törött és két szélén repedt, ha valaki bármit tud hasznosítani belőle oda adom neki egy köszönőmért :)
Azon nem fogsz vigyorogni. Kevés az a 40le. Nekem E verzió volt 50le-vel, de az is elfogyott 140 után. Inkább Husqvarna vagy ktm.
Terepre lágy endurózásra megfelel, de az első futómű túl lágy.
Mesélnél pár szót a DRZ-ről....meglátom hogyan leszek anyagilag és lehet vennék egyet (SM-et).
Azért pár sort írhatnál róla, hátha... irányár,km...
unatkozas@citromail.hu
Adom dobozok nélkül is....Úgy olcsóbb...

Egy megtekintést ...azért....... MEGÉR!
Nem jó....akkor kettőt kéne!
Nem látunk. De te valóban tudod, hogy csak eldőltél vele. Ha egy eladó mondja, hogy csak csúszott és fényezve lett, én nem feltétlenül hinném el.
Vehetnél neki egy pocket bike-ot.
Látsz különbséget?
Vezetéstechnikai tréninegen bójakerülgetés közben 3 km/óránál lefulladtam és eldőltem az öreglánnyal. Szegénykém 3 cm-ert "csúszott" az érdes aszfalton. Hibajavító festékkel kozmetikáztam mind az oldalidomot, mind a fejidomot. Hát mint mondjak...szebb lett mint volt de hát na....szóval megismerkedtem egy motorfényező mágussal aki telibe fújta a jobb oldali idomomat és elködölte a fejidomon lévő karcokat is. Vettem rá után gyártott matricát azt szépen felragasztottam. Szóval van ilyen na.
Sikerült helyesen bepötyögni mobilról majdnem! :D
Közeleg a tél. Az éj sötét, tele iszonyattal. :D
Majd tavasszal felmennej az ára, illetve tényleg át lett festve, néztem már én is.
Mondjuk ez csúszott, újra lett festve és ki tudja, hogy az eredeti idomok kerültek-e vissza.
Mennek le az árak.....még nem igazán láttam 2002-es Viffert 1 milla alatt. A 820 nem hangzik rosszul, remélhetőleg nem kell rákölteni 3 kilót kezdésből.
Cső Krisz! Hát itt is itt vagy KTM, s Berg, most meg VFR ? Énis beleszerettem a VFR-be! Már régóta figyelem a Fórumokat s a hirdetéseket. Igaz én FI párti vagyok,de nem is vagyok olyan fiatalos már mint Te! . Váltsunk pár szót erről , csörrents meg ha tudunk beszélni, nem tudom melyik a számod!
Ja ez nem tudom kié? de megnézném!http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vfr_800-9473730
Az FZS 1000, mind olaj zabálok! kisebb nagyobb mértékben. Nyilván ez akkor zavaró, ha használja rendesen az ember.
Vélemény erről?

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Honda_VFR_800_Vtec_35877917.htm?first=1
Gyönyörű, bár szerintem ez az évjárat most nekem nem fér bele a költségvetésbe. 800 a keret névre írással.