Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem azt kell nézni mire volt lehetőség mikor te 23 voltál :D Azt kell nézni, hogy a mai fiatalok akinek van rá lehetőség nem a legjobbat választják, hanem holmi kényelmetlen sportmotorokkal képzelik magukat GP versenyzőnek :D
Az életkorunkról mi nem tehetünk.
83-ban én még ilyennel nyomtam :
83-ban voltam 23 éves és egy MZ TS 250/1 boldog tulajdonosa voltam..... Immár 4 éve VFR FI RC46 a motor nálam
2000-ben voltam 23 éves és akkor sikerült 2 év alatt 200 000 Ft-ot összespórolni, hogy leváltsam a 83-as Zsigulimat egy 80-as kiadású 1-es Golfra....más világ volt régen
Ugyan már! Nekem lesz a legnagyobb tiszteletem, hogy nekem elég volt 23 év ahhoz ,hogy rájöjjek melyik a tökéletes motor :D
Jó van na.....VFR találkozón kisebbségben leszel....azaz korodból adódóan Te fogod hozni majd a sört (pájinkával)
23 éves vagyok VFR 800Fi-vel :D Imádom, szebb motort még nem gyártottak és a V4 fogaskerék felülmúlhatatlan :D Így kérem oda tenni a "tisztelet a kivételnek" szavakat :D Mondjuk én mindig is a kényelmes felé hajlottam :D
Egy baj velünk VFR-esekkel......ha eladnánk a paripánkat akkor nagy valószínűséggel egy másik VFR lenne a kiválasztott. De minek adnánk el a tökéletest? Ráadásul nem a 20 éves korosztály veszi a Viffert azaz motoron való szociálozódás folyamtában először jönnek a sport motorok és után a kényelem azaz a túrás vonal. Magyarul kicsi az esély, de egy próbát megér. Az asszonyt meg tökéletesen megértem hogy kényelmetlen a kakasülőn. A Vifferrel nem lesz baja, mert hátul is nagy a kényelem.
Ez az, hogy pont azzal nincs problémám.

A múltkor Medgyesegyházáról a húgomtól egy seggel jöttem haza Kiskunhalasra, azaz itthon a bejárón szálltam csak le a motorról. Érdekes módon a gerincsérves derekam meg se érezte a 150 km-t. Valószínűleg az az oka, hogy menet közben nem a gerincemen van a testsúly, hanem a kezemen lenne, de ennek ellentételeként gyártunk egy kis ellen szelet. Lakott területen meg egy kézzel vezetve egy kicsit kiegyenesedek.

Az egyetlen ok, hogy az asszony nem ül fel mögém. Kipróbálta rövid távon, de annyira kényelmetlen neki a a hátsó ülés hogy inkább nem. Neki keresek kényelmesebb hátsó ülést.

Eladni nem akarom, mert csak nagyon nagy buktával lehetne kiszállni belőle. Arra gondoltam, hogy egy korrekt csere talán kevésbé lenne fájdalmas. Kellemes helyzetben vagyok, mert ha megmarad akkor meg örülhetek, hogy továbbra is van egy jó Hondám.
Elfáradt a derekad és a csuklód?
Szerintem így lett feladva a hirdetés, az a mondat benne volt.
Nem vettem észre, olyan béna vagyok :D Vagy később írta bele, mikor mindenki kérdezgette :D
igen ismerem. De szerintem egyértelmű egy hirdetés
Valaki esetleg ismeri EZT a motort? Ha valaki ismeri a tulajt jelezze, ha kibontaná a hátsó lámpát én vevő lennék rá azonnal! Ha nem akarja, hogy ott tátongjon egy lyuk akkor adok helyette egy sérültet(egyben van csak több helyen repedt 15e-ért javították volna)
néhány hétig nem nézem a fórumot aztán mindenkivel történik valami.
örülök hogy jól vagytok.
nekem is volt már az árokba a VFR.
Beteg lett a lámpám és sajnos bontottat nem túlzottan találni. Legolcsóbban németben sikerült találni jó sok megboldogult márkáért Egyenlőre legjobb megoldásnak a javítást választottam. Egy cég volt aki azt mondta ki tudják javítani. Helyre rakták a szétugrott műanyagot, (szerintem) egy spéci ragasztóval megragasztották, felpolírozták, jó keményen lelakkozták és fényesre polírozták. Nem tökéletes, de páramentes, repedések kézzel nem érezhetők és jóval olcsóbb volt mint egy másik. Persze a szememet valószínű bántani fogja hosszútávon, de lesz rá külön persely
Valahol volt nekem egy kontaktom aki gyártott egyedi plexiket, de tuti nem találom meg :S
üdv. igen az, csak elfelejtettem odaírni, hogy az fi 1998-2001 köztiekhez.
Engem inkább az első képen lévő magas plexi érdekelne. Szerintem jobban mutat mint a Givi által az Fi-re gyártott túraplexi. Gondolom ez is csak valami helyi sajátosság, és max japánban volt beszerezhető valamikor annak idején. Kár...
Gondolom, hogy elég sok minden más, felesleges részletezni, csak azon gondolkoztam, hogy a cső felső részénél csak a váz van szerintem. Biztos ott más a váz és van rögzítési pont.
Minden gyártónak vannak "police" modelljeik. Nagyon sok mindenben, semmi közük az utcaihoz
Ez még Fi ugye?
hello ! Honda VFR800 2001-es blokk alkatrészek,vízhűtő(csak a motoros),könyöksor,kormánycsonk,váznyúlvány,középső sztender,váltókar,generátor dekli,kipufogó összekötő,bal oldalidom,fejidom tartó konzol.Csak a felsorolt alkatrészek vannak,érd. csak tel. ( húsz 462 8237.)