Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert a kis Japó mérnök így álmodta meg és lásd......qva jól működik. Ilyen!
az Xx is ilyen! Semmi gond velük!
Most szombaton volt időm foglalkozni vele. Egy helyben fel megy 103 ig, ott kapcsol a ventilátor és vissza hűl 97 re. a szint megvan, mind a két hűtő és csövek is forró. Nem értem most miert csinal így.
Eladó használt gyári teleszkóprugó (hossza 381 mm) pár távtartóval irányára 15e
F@sza! GG
http://www.sportmotor.hu/video... Egy kis módosítás. A végére fekete lett a dob, túl sok meló lett volna felpolírozni :S
40 pénz, kontakt: privát vagy telekom ötötven8 hatvanhét62
Miért nincs szerkesztési lehetőség?
Sziasztok!
Eladnám a szinte új hátsó Givi E460 Monokey hátsó dobozomat, E79 háttámlával + beépített féklámpával.
Mindkét kulcs megvan.
A féklámpa csatlakozása Skoda 5. ajtó érintkezővel van megoldva és vezetékkel előkészített hátsólámpa, csak a ledszallagot kell betenni (tudok adni ha kell).
A platniba való csatlakozót újat adok vagy adom a képen látható platnit ha kapok helyette csereplatnit-> (persze amit wingrackra tudok tenni).
A VTEC ilyen, nem szereti a kis tempós városi poroszkálást, mert az oldalhűtők hatékonysága ilyen környezetben rossz.
Ez van, nem városi poroszkálásra való.
Ennyi. Az egyik alapjárata 1200 rpm, a másiké 2000.
szerintem a VFR-nek ( most az RC46 800 asra gondolok ) sokkal hatékonyabb a hűtése mint pl egy 1100 XX nek igaz , hogy oldalt van a hűtője , de mégiscsak 2 van. Nekem most van a második 800 asom , de pl: ha ilyen 15 - 20 C ba kihoztam még a 80 C ot sem érte el ha mentem vele. Nyáron a legmelegebb 40 C okba se melegedett túl soha 103 volt a legtöbb ha megálltam valahol , de ott már kapcsolt is a ventilátor azért van az a dolga . De azt is csak ritkán
Nem haladsz felmelegszek, kapcsol a venti és másodpercek alatt vissza hűtő. Atom reaktort le tudná hűteni az a nagy ventilátor :D Nyáron melegben haladósan nem kapcsolt be, aztán beérek BP-re és 10percenként szegénynek kapcsolnia kell.
Nézésük egyforma csak a járásuk a különböző!
Most nézem, lehet nem lehet összehasonlítani, mert a kék magasabb fordulaton jár...
Mi lehet a titka az ilyen egyenletes járásnak? http://youtu.be/mru7DSPJ4-0
Az enyém így jár alapjáraton, mint ez, valahogy döcögősebb: http://youtu.be/no4I0a8r4A4
én eddig nem tapasztaltam ilyet, ezért is kérdeztem itt. most kezdem a 3 szezonomat vele, de ilyet eddig júliusban 40 fokban tapasztaltam. mi lesz nyáron a nagy melegben?
Szia. Nálam ugyan ez van, de Én is úgy hallottam, hogy ezeknél (V4) ez normális. Múlthéten, faluban 50km/h-val poroszkáltam elég hosszan és beindul a ventilátor... mindig meglepődök ezen. Hűtővíz rendben,csatlakozók novicsentók, 7000km van a mociban. Ja és álló helyzetben jéghidegből is képes ezt produkálni nálam, mert téli beindításnál is 95°C feltud menni.
Ez tényleg normális?
Sziasztok!
Keresek Givi PL257 oldaldoboz tartót és Givi 257FZ tartót.
Egy szettben is jöhet!
ELKELT
Szerintem a csatlakozókat kezeld le és ellenőrizd! Valószínű: Valamelyik csatlakozónál kontakt-probléma van.
"Nem kell beszarni" -mondta a papagáj mikor a macska vitte! El vannak készítve azok a gépek, szerintem elég ha ellenőrzöd: Van -e benne hűtőfolyadék.
Szerintem hosszú volt a tél és elfelejtetted a dolgot. Ha nem haladsz ezek a v4-ek pikk-pakk melegednek, mert oldalt van a hűtőjük. Amúgy, ha jól emlékszem 106 foknál kapcsol a ventilátor, szóval semmi para, de azért nézz rá, hogy van-e benne elég hűtővíz.
sziasztok! tudnátok segíteni mi lehet a baj?
ma elővettem a kicsikét és azt vettem észre, hogy nagyon melegszik. mentem egy pár kört és eddig nem ment feljebb a víz 75-80 foknál, de most mikor meg álltam kb 3-5 perc alatt 80-ról 95 ment fel és szerintem ott sem állt volna meg, de leállitottam. mitől lehet ez?
menet közben is tartotta a 75 -80 fokot, de most ha lassan mentem akkor melegedett. ilyen időben még nem fordult elő ilyen, legalább is nem vettem észre.
Szerintem megtaláltam. Köszönöm