Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel ott élek, nekem csak ez jut :-) Sajnos szép és fiatal VFR jelenleg nincs sok a piacon. Ez tont jónak, de már ezzel is volt valami :-(
Szerintem Ausztriában a legdrágábba használt motor egész Európában....nézegettem még régebben a Wilhabent én is.....brutális, hogy milyen árakkal dobálóznak sógorék....
Ennyiért már idehaza is kapsz motort, sőőőt !
Ó. Köszönöm szépen!
Így kellene kinéznie:
http://www.visordown.com/revie...
Ezek a matricák nem gyáriak, mint ahogy a plexi sem. A kormányvégsúlyok is hiányoznak. Persze ettől még lehet jó állapotú és nagyobb gondoktól mentes, de ez csak az oldalidomok levétele után derül ki (mármint hogy gyáriak-e, és javítottak-e?).
Urak, legyetek szívesek pillantsatok rá erre. Van ezen valami szokatlan, gyanús, vagy gyárinak mondható?
https://www.willhaben.at/iad/g...
Ha belefér a büdzsébe akkor ne tökölj, cseréld le.
Amikor így jártam, nem cseréltem lánckerekeket, csak láncot, hisz nem volt benn sok km, nem volt nyúlás, kopás, csak rozsda. nem emlékszem már árra, de 100 Euró alatt volt böven, az biztos.
Finoman kell bánni vele mint egy szűzlánnyal
Drótkefe az veszélyes szerszám az O-gyűrűknek, nem?
Áttakarítani brigéciollal és fényesre sikálni drótkefével olcsóbb megoldás lenne...... Bár ha tele vagy, akkor persze cseréld le nyugodtan az egyszerűbb
Ha nem használják, berozsdásodik. Én is jártam már így :-( nem volt nyúlott, de lecseréltem, szarul nézett ki....
17 000 alatt elfogyott a gyári lány és lánckerék???? 40 000 km után egyszer kellett egy picit állítanom......üvegelte a cimbid folyamatosan?
Kozmax csak ,hogy erősitsem az előttem szólott.
És hondavfr.hu .
Yamaha World, Kozmax.

Amúgy meg: Vfr klub: hondavfr.hu
Jajj, már megijedtem. Ezeket bárki ki tudja cserélni, ezek akkor is fogynak ha áll egy motor, de ha használod, akkor még jobban :-)
1, Víz
2, Fékolaj
3, Villaolaj
4, Olaj+szűrő ( ez nemrég lett cserélve de én is megteszem )
5, Lánc+kerekek ( ez még kérdéses, attól függ, hogy hogyan alakul a büdzsé )
6, Gumik
Mi az ami elöregedett rajt és cserélni kell?
Sziasztok motoros társak!
Egy patika Suzuki SV-ről váltottam egy 2006-os Honda VFR-re.
A motor különlegessége, hogy bár 2006-os, de alig van benne 17k km (ismerem a tulajt, újonnan vette anno).
Mivel a kevés km ellenére sok mindent kéne rajta cserélni ( az idő vas foga ), ezért érdeklődnék, hogy tudna e nekem valaki ajánlani jó Honda szerelőt, lehetőleg Dél Pest környékén ( esetleg agglomeráció ).
Általános szerelésről lenne szó, semmi komoly.

Egy másik kérdés: szeretném kicserélni a gyári dobokat valami jó mély puffogósra.
Merre induljak el? Speciális dobok kellenek oda (méretre gondolok) vagy felmegy oda szinte bármi?
Ki mit ajánlj?Fontos a hang.

Köszönöm előre is.
Remélem élvezni fogom ezt a motort, egyelőre nekem "túl túrás" de idén szeretnék már hosszabbakat is menni, esetleg külföldre.
Nem akarok megbántani senkit.....a motor tipusokkal.......Így nem is írok erre semmit....
1800 jurótól már van kinn németben, de olaszban szerintem még olcsóbban tudnál venni Sanyám!
Szia...
Nem megy még az "ipar"...????
Piros vfr 800 F i rendel.....