Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Nekem főtengely kéne (sajnos ez VT betegség :(). Az évjárat 87 es és belpiacos. A motor emlék és fontos lenne, hogy felálljon. Ha esetleg nem egyezik a tipus akkor megtudnád mondani, hogy a felpolírozott főtengelyhez honnan és hogyan lehet csapágyat venni vagy csináltatni?


Várom válaszod!

Üdv.: Nagyfej
Megvan az utód egy maxirobogó személyében így igencsak kedvező áron eladó a Xelvisem, tartalék alkatrészekkel 235.000 Ft.

Az alkatrészek külön is eladók, de csak egyben a csomag 35000-ért.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_fn_x
elvis-4124945

üdv: Ádám
Szia Dave!
Nincs már nálam, csak úgy hozta az élet, hogy naponta látom. A téli előtti karbantartást pedig segítek megcsinálni rajta. A tegnapi napig naponta használták, rá fér egy kis simogatás... A Maya 250-es, egyhengeres, vízhűtéses, tényleg szépen néz ki és az állapota is összhangban van a külcsinnel. Ár-értek szempontból messze a legjobb volt a kínálatban. Üdv: Satis
Szia Satis!
Jól néz ki az új szerzemény. 250 vagy 400 cm3? Ha jól tudom, akkor 1/2 V2-es.
Most eladtad a motort, de mégis nálad van? Hogy is van ez?
üdv, Dave
Helló Dave!
És minden vt tulajdons! Simán lehet, hogy láttad a gépet, főleg de. 9 előtt. Én naponta látom, amíg nem jönnek be a fagyok látni is fogom. Utána kap egy alapos karbantartást-konzerválást és szünet tavaszig. Azért már hűvös van, reggelente tiszta időben dér van a füvön, hiába mutat a hőmérő 5 fokot a házak között... Meg most a nedves falevelek... Csak óvatosan! Amíg nem fagyok meg és nincs hó, én biztos nem ülök autóba. :) Dave! Megvan a vt utódja... Egy yamaha majesty... :pirul: De azért maradt honda a garázsban! :) Üdv: Satis
Üdv Gróf úr!
Semmi baj, Satis exlovát is öröm volt látni. 1,5 évet vártam rá, hogy még egy Xelvis-t lássak. Remélem egyszer tényleg lesz VT találkozó.
Párás idő nagyon csalóka. A mai próba fékezésnél szitált a gumi, kivételesen megengedett alatt volt az átlagom városban.
üdv,
Dave
Tegnap mikor indultam haza fél 3 körül akkor 16 fokot mutatott a nagy hőmérős tábla. az egyik kúttól a soroksárin otthoni kapuig volt két és fél óra az utam.
Alighanem félreértettem, Satis volt gépét láttad, az meg nem az enyém, úgyhogy az előbbi komment utolsó mondata törölve...
Szeva!

Igen, én még motorozgatok, és tetszik a gép. De inkább már csak délután veszem elő, a reggeli párás-fagyos időt azért kerülöm. Ma igen jó idő volt délután, 15 fok körül. Viszont az említett úton nem jártam, nem is tudom merre van...
Szia Paja!
Elvileg bármelyik motorszervízben belövik a szinkront. Nagyon nem tudják elszúrni 2 henger között.
Dave
Szia Fox!
Bodoadam barátunk írt róla, hogy 400k a főtengely... lásd: (április 22. 13:32 hozzászólás) Nincs tapasztalatom benne, hogy melyik csapágy megy tönkre inkább. Túlolajzástól egy hajtókarcsapágynak nem eshet baja. A főtengely csapágyig nem ér az olaj teteje, szivattyúnak kell folyamatosan olajat szívnia, nem szürcsölhet levegőt.
Nekem álló motornál a nívó 2/3-ig áll az olaj. Szűrővel együtt 2,2 litert töltök, gyári 2 liter helyett. Ez eddig elég volt.
Rajzot eddig nem találtam, csak Spada-hoz. Hasonlít, de mégsem ugyanaz.
üdv,
Dave
Sziasztok!
Satis, azt hiszem, hogy találkoztam a volt motoroddal. Egy szemüveges zsoké lovagolta a Szerémi úton.
Gróf úr, üdv a hidegben is motorozók között. Egyik nap -1 fokot láttam az útmenti kijelzőn, de még nem csúszott a gumi. Hogy tetszik a Xelvis a gyakorlatban?
Nekem még két hét lesz két keréken, utána motor karbantartás.
üdv,
Dave
Hazajottem Pestről tegnap a motorral. Egész jó időt jöttem, az időjárás is kedvezett.
Karbi szinkront, illetve egyéb motorikus állítást ki csinál, hova érdemes ilyen igénnyel fordulni?
Hallihó!
Ma valamerre így kora délután?
hello bello!
Felkerült Pestre a motor! Hétfőn jöttem fel vele Bcsbáról, sajnos későn indultam és Kecskemét után már sötétben jöttem, hideg is volt már ekkor motoron.
18 óra után már nem kellemes ilyen zimankóban karikázni, a kezem fázott nagyon.
Úgy tervezem, hogy majd csak október végén megyek vele vissza csabára, 1 havi bérletem van a koli mélygarázsjába. Addig ha lesz jó idő valamikor mikor barátnőmmel ráérünk akkor teszünk egy két karikát a környéken.
Nem tudjátok a TCs elég friss Xelvis tulaj hol volt szervízeltetni a kétkerekűt? A nevére már nem emlékszem :s Enyémet is át kellene néznie alaposan valami jó szakinak.
Sziasztok!

Múlt hétfőn meg is lett a jogsi. Egész héten motorozgattam, vagyis péntekig, mert hétvégére elromlott az idő. Szombaton voltunk Pesten (autóval) a Shox áruházban, vettem frankó dzsekit meg nadrágot szezonvégi áron. Jók nagyon, amíg nincs fagyveszély, lehet motorozni.
Kellemes hetet mindenkinek!
Üdv mindenkinek!
Vki emlitette,hogy van dokumentációja Xelvishez.
Nekem kellene mindenféle,nincs még semmi ilyenem uj tulajként.
Ugyanez vonatkozik Spadara is,ahhoz is érdekelni mindenféle.
Akár elektronikus,akár papir alapú.
Vagy olyan sitok ahol ezeket megtalálhatom.
Köszi minden segitséget.
Szia Path,nekem kellene a kapcsrajz.... foxbed@freemail.hu....
Előre is köszi
Szia Satis!
Ki kéne terjeszteni a fórum cimét,hozzácsapva a Spadat is.Valahogy igy: "Honda 250,VT,VTZ,VTR,Spada,Xelvis " és akkor talán többen ránktalálnak,és összefogjuk az összes ilyen MC15E-s motorblokkal szerelt tipusvariációt.
Kérdésem is lenne:kb.milyen összegbe kerül a javitás,ha főtengelyes lesz a motor?olyankor a nyugvó vagy a hajtókarcsapágyak nyikkannak meg?és okozhatja-e ha több az olaj a szabvány nivónál?,mert épp itt olvastam,hogy az ablak 3/4-ig töltsük,ne a feléig?....Üdv mindenkinek
Szia Dave!
Nem túl sürgős, de jólenne még az idén. Csak most éppen nem túl fényes a választék. Már nézem a yamahákat is... A burgman nem túl szimpi a 250-ben. Meg az árhatárba sem fér bele sok gép. Ha meg több mint 250, akkor CB900F2 Bold'or... =D
Szia Satis!
Értem az indokaid. VT előtt én is 250-400 ccm nagy robogóban gondolkoztam (egy darabig), legjobban a Burgman tetszett.
2. motornak el is tudnám képzelni a "guruló fotelt".
Idén akarsz még venni?
üdv, David
Szia Dave!
Mivel fontos a családi béke, ezért az utasszállítás nálam alapkövetelmény. :) Így min. 250-es gép a cél, már majdnem biztos, hogy a honda foresright a befutó... Még az ideális alany várat magára. A hagyományos motor a VT 750C lenne, de az egy másik (ár)dimenzió. Nagyon csábít néhány naked, de ugye akkor miért nem volt jó a VT? Hiszen mint motor nagyon is jó volt! :) Üdv: Satis
Szia Gróf Úr!
Gratulálok az eredményhez! Most már le lesz papírozva az utad.
Ne bánd, hogy a kis VT-t vetted! Én most is ezt vennék, ha első motort keresnék magamnak. Élvezet minden megtett km, benzin, olaj és szűrő kell bele. No meg kopóalkatrészek, ami minden másik motorhoz is szükséges. Nekem Kawa ER-5 volt a tanulómotorom. Kellemes, klasszikus és kicsit darabos.
üdv, Dave