Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Gróf úr! A ketyergés okát pontosan megmondani nem tudom, majd azt megteszik mások. Viszont megsúgom, az enyém is hangosabb hidegen. Azután üzemi. A hézagok jók, megfelelő az olaj, jól megy, akkor meg had ketyeregjen egy kicsit. :) A cb500 egy nagyon dicsért és elterjedt motor. Ebbe a vázba rakták a v blokkot a kis gonosz emberkék, saját maguknak. Nálunk nem nagyon ismerik, ma pl senki nem hitte, hogy 250-es. A gs500 mellette nem tűnik nagyon komoly motornak... Nekem is a német gumi van fent, semmi bajom vele, bár óvatos duhaj vagyok. Nagyon nem kopik, igaz viszont, hogy keményebb visszaváltásoknál nyikkan a hátulja utas nekül... Normál használat mellett nekem nagyon megfelel. Főleg az ár ismeretében! Üdv: Satis
Hát ez a gépelés nem megy nekem mostanában. .h = .hu
Helló!
Nekem a hátsó gumim heydenau 130/70 es asszem, de majd holnap megnézem pontosan Nincs vele gond, bár nem is kellett még eddig komolyabb fékezést csinálnom vele. Gumikból a kollégák a bridgestone t istenítik asszem, olvass majd visszább Bandita.
Megvan az újabb baja a motromnak Ha valaki tud rá vmi ésszerű megoldást nagyon szívesen veszem.
Következő a szitu: Hidegindításnál, szinte mindig kell tartanom a gázt egy picit, különben elvész és leesik az alapjárat és leáll a gép, hiába van szívatón(fél, teljes szívató tökmindegy). Ha picit húzom a gázt(mert kell) akkor visszadurrogás hallható a levegőszűrőnél, illetve ha sztem elér egy bizonyos fokot a motor(kb fél perc kis gázadás után), akkor elkezd harapni, és beáll az alapjárat a szívatás nagyságának megfelelő alapjáratra, illetve utána használható a gép. Bemelegedés után olyan 1600-1800 a fordulata. Ha viszont hosszútávon megyek vele 100-110el, vagy akár megpörgetem olyan 120as tempóig(most szelepállítás és szinkron után nem megy többet 140 nél, előtte 160at is ment) és lelassítok vele, és elindulnék egyesből, akkor mikor húznám a gázt, lomhán kezd el harapni, és visszadurrog a levegőszűrőnél és alig akar elindulni. Ha viszont párszor odahúzom neki a gázt, utána harap rendesen és megy tovább.
Na erre varrjatok gombot! És ezeket mind a szelephézag állítás és a karbiszinkron óta csinálja....és azóta már állítottuk a benzin- levegőt is a gépnél, de csak minimális javulás volt nála, ezek az alapdolgok megmaradnak uúgy...
Szia Satis!
Nem kaptam meg, így gondoltam dolgod akadt. Most megnéztem, hogy biztosan jó címet adtam meg. Citromail néha szarakodik. mayerd@t-online.h a másik.
Sajnálom, hogy nem sikerült összehozni. Jó lett volna még egy Xelvis-t látni. No de lesz még rá alkalom.
Szia Dave! Mi volt a baj? Amit adtál címet, arra írtam. Megnéztem többször is, a szám is jó volt. Egyáltalán megkaptad? Vártam egy ideig, utána még a városban is többször néztem, de mivel csönd volt mentem. Kár, hogy nem találkoztunk, kellemes gurulás volt! :)
Apropó! Heydenau gumikkal van valakinek tapasztalata? Egy srác megjegyezte, hogy óvatosan motorozzak vele...
Meglepődve tapasztaltam, hogy létezik 500-as "Xelvis" CB500S-néven.
Ahogy elnézem, a sorkettes blokkon kívül minden egyezik. Teljesítmény ide vagy oda, a V2-es blokkal sokkal szebb a motor.
Sziasztok!
Ma foglalkoztam a géppel, tanulmányoztam is egy kicsit.
Kicseréltem az olajat Castrol GP 20W50-re. Megnéztem a szelephézagokat a hidegen hallható ketyergés miatt. De nem nagyok, sőt az első hengernél a kipufogószelepeknél szinte nem is volt, azt beállítottam 0.15-re. A gyertyákat is szemügyre vettem, az első szépen ki van égve, a hátsó kicsit olajos. A hézagok majdnem jók voltak, 0.9-re állítottam. Komolyabb hibát nem tapasztaltam.
A ketyergéssel együtt lehet élni, hamar elhallgat, csak a főútig kell kimennem.(Kb. 1km.) Azután már csak halk surrogás hallatszik. Azért kíváncsi lennék mitől van... Vezérműlánc?
A mondat helyesen: Mehetünk, legalább a következő összeguruláso nem lesz mindenki új ember számunkra.
Szia Satis!
Mehetünk, legalább a következő nem lesz mindenki új ember számunkra. Említetted egyszer Csepel szigetet és környékét, mint helyszínt. Nekem ok, motorozni van kedvem. Elküldöd a számod ide: dmayer@citromail.hu? Egyszerűbb lesz megbeszélni.

Mit szólnál, ha pl. a Citadellai motoros felvonulásot futnánk össze? Én megyek, így csatlakozhatnál, mint VT családtag
Dave! Mi megyünk valamerre? Viszont akkor, ha Ádám nem jön, felesleges menni Dunakeszire... Reggelig találjuk ki! Üdv: Satis
Sziasztok!
Nagyon sajnálom hogy nekem ki kell maradnom a buliból de a sógoromnak lesz a szülinapja és lehet hogy az enyémet is megtartják(ezt még nem tudom).Így hát oda vagyok hivatalos(úgy tudtam hogy vasárnap lesz megtartva).Vasárnap meg a párom szeretne strandra menni vácra(ami azt illeti én is szeretnék strandolni).
Még egyszer ne haragudjatok hogy nem jött össze részemről a tali
Üdv:Ády
Akkor eddig jól állunk! Ádám 10 óra neked is jó? Még soha nem voltunk ilyen közel... =D
Sziasztok!
Jó lehet a 10 óra holnap.
Körforgalmat Dunakeszin ismerem, bár én M0-ról megyek. Majd Osan felől lefordulok.
Dave
Szia Ádám! Rendben, azt hiszem az egy shell kút. Játszuk azt, hogy 10-kor ott találkozunk, ha valakinek nem jó, szólni fog. Ha jól nézem a "valaki" max Dave lehet... :) Még van egy nap, amíg el nem indulok, lehet változtatni. Üdv: Satis
Hali Satis!
Dunakeszin belül hun? Szerintem a körforgalomnál levő benzinkúton talizhatnánk mivel azt a legkönnyebb megtalálni(a régi 2-es úton kell menni Bp.-ről Vácnak).Időpont?
azt a többségre bízom .Ha a délelőtti órák jobbnak bizonyulnak akkor okés.Legalább sok más is belefér még .
Üdv: Ády
Sziasztok!

Ádám, majd megkérdezem cimbimet hogy pontosan mennyire lőtte be a hézagokat. Ha nem 0.1-0.15 re akkor mihamarabb megcsináljuk majd, bár már sokkal jobb lett mint anno volt, mert anno nagyon szar volt még állítás előtt, most csak indításnál vannak néha gondok, amit írtál is, durva alapjáratingadozás, fulladozás.
A talira visszatérve pedig lehet nemjön össze a hvége, ugyanis szombaton megyünk csobbanni ismerősökkel mórahalomra, vasárnap meg vendégek jönnek hozzánk délután. Péntek délután meg kevés egy nagy motorozáshoz, főként hogy bp re meg vissza csak kb 3 óra az utam. De sebaj, meglesz az,összetudjuk hozni úgyis azt a talit, addigra hátha többen reagálnak majd. Gkerekes is elvan veszve nagyon pl.
Szép napot! Talán tényleg összejön a tali?! Eddig még jól áll a dolog! Időpont? Délelőtti órák, vagy később? P3Te! Mikorra tudsz ideérni? Ugye elvileg te jössz a legmesszebbről... Ha van idő, pontosítunk helyet is! Dunakeszi ismerők! Falun belül hun? :) Üdv: Satis
Hali P3Te!

Szerintem még mindig a szelephézagokkal lesz a problémád.Függetlenül attól hogy mennyire kopott a motor és a karbi,ennek a kettőnek nincs köze egymáshoz ha nem jó a szelephézag akkor hiába karbizol,addig nem lesz jó amíg pontos értékekre nem lesz belőve hézag.Az előző írásomból láthattad hogy milyen értékek voltak,de sehogy sem tudtam vele belőni a szinkront tökéletesen,mindig csinált valamit az alapjárat.Hol fulladozott hol a gázreakció késett de sokat stb.Amíg a 0,10, 0,15-ös értékekre nem lesz belőve(mindegy mennyire kopott a motor,nem számít csak pontosan jó legyen a hézag érték)addig sosem lesz teljesen jó.Karbiról meg annyit hogy ha kopottak a pillangószelepek azzal bajos lesz szintén jó alapjáratot csinálni.Mivel a pillangószelep állása máshol lesz a torokban lévő kis(3 pici)fúvókákhoz viszonyítva(az segít a motor fordulatszám felvételéhez alapjáratról,olyan mint az autókban a gyorsítószivattyú féle).Jó volna látnom a karbit hogy mennyire kopott a pillangószelep ha csak nagyon minimálisan kopott akkor még nincs nagy baj.Ha jössz a talira talán megtudom lesni szétszedés nélkül is
Üdv: Ády
csá Dave!

Megnézem majd, amit mondasz, bár ahhoz mivel még a karbit se szedtük le eddig 1x sem sztem nemhiszem hogy bajának szabadna lennie, de azért biztos ami biztos. Átfújattuk már a karbit régebben, meg kitakarítottuk a leeresztőjénél, de semmi szennyeződés nemjött belőle, szal nem is láttuk értelmét leszedni és szétszedni.
Üdv Satis!
Részemről jónak tűnik. Mondjuk az indexet még szigszalag fogja...
SZia P3Te!
Lehetséges, hogy a gumikompenzátor, ami összeköti a karbit a szívócsonkkal nem jól illeszkedik. Akár falsot szív.
Nekem egyszer leugrott a gumi a csonkról és egy hengerrel mentem haza. Igazi ütvefúró volt.
Csá Ády!

Mondtam én is cimbimnek hogy milyen értékekre lőjje be, de ugye ő is kalkulált elmondása szerint a kopásos dolgokkal is, ugyanis mondta hogy a pillangószelepek kissé kopottak már a gépemnél, és a kopásokhoz mérten próbálta belőni a szelephézagokat. Ami viszont most bassza az agyam, hogy amióta belőttük a szelephézagokat, illetve a karbiszinkront megcsináltuk, azóta néha hallható egyfajta kotyogás vagy pattogás szerű hang a levegőszűrőtől, amikor 1ben indulnék el. Gázadásra, mikor kapná fel a fordulatot olyan mintha visszadurranna a levegőszűrőbe. Ma kicsit több levegőt adott neki a karbinál az alapjárati csavarnál, így egy fokkal jobb, de még mindig nem az igazi, Amikor leállítottam és kicsit állt, utána beindítottam itthon, olyan hangja volt mintha asszem az első henger nem is nagyon akart volna dolgozni...ki-ki hagyogatott.(pedig benzint kap rendesen mind2 henger) Ezt majd holnap mondom is neki, hogy mi végett lehet ez, de bosszant a dolog. Ezt a "kis" hülyeséget leszámítva nagyon jól megy a gép, semmi gond vele...de mégse teljesen tökéletes
Aki tudja esetleg erre a feladványra a megoldást, azt szóljon hozzá nyugodtan, de idegesen is akár
Sziasztok!
Az eddigi hozzászólásokból kiindulva akkor szombat és Dunakeszi. Részemről rendben, az időt még pontosítjuk később. Nekem elvileg az egész nap jó lehet. Többiek? Dave te hogy állsz? Üdv: Satis
Hali P3Te!

A szelephézag értékei a szívón 0,10 milliméter a kipufogón meg 0,15 milliméter a gyári adatok szerint.(igaz hogy a régebbi vt-é de tapasztalatom szerint nem változtak az értékek,ezt Dave tudja igazolni).Sznuupi motorján most nem rég lőttem be a szelephézagokat erre az értékekre,holnap rakom össze és kíváncsi leszek mindenre.Hiába lőttem be a szinkront meg minden de nagyon összevissza vette a gázt és kelletlenül pörgött az alsó tartományban innen tudtam hogy nincsenek beállítva(vagy elkoptak már)a szelephézagok.Érdekes volt hogy a kipufogó hézagai jók voltak,viszont a szívóknál az értékek ingadoztak.Az első hengernél egyforma volt de kb0,06-0,08 körül lehetett a hézag,míg a hátsónál az egyik oldalon 0,15-018 között- a másik oldalon meg 0,06-0,08között volt az érték.A hátsó hengernél egy nagyon picit lágyabban szorítja meg a hézagoló lemezkét(direkt így állítottam be)mint az első hengernél,arra gondoltam hogy az első hengernek jobb a hűtése mint a hátsónak,amelyet takar az előtte levő henger.
Üdv:Ády