Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lefogatásnál nem voltam elég pontos, KÉToldali lefogatást kellett volna csinálniuk a mérnökbácsiknak anno, nem pedig egysorost.
Illetve én használok üzemanyagkapszulát is, amitől szintén érezhetően jobb a gép teljesítménye. A fajtát majd leírom ha érdekel vkit.
NA asszem minden megvan, mostmár ellépek lefeküdni, mert a tegnapi tanévzáró bulit még nembírtam kipihenni
Majd felnézek a napokban hogy milesz a talival kapcsolatban.
Széles utat, gumifákat!
Sziasztok!
Kicsit felvagyok baszódva, mert eltűnt itt a szerkesztőben az előző szövegem amit kb 10 percig szerkesztettem Na de sebaj, nekifutok még1x.
Nekem a hvége az jólenne, vasárnap nem mert vendégek jönnek majd.
Bandita sztem azért zörög a géped hidegen mert van kis lógás a himbánál. Bekarikáztam a gyenge pontot a hengernél. Nem egy, hanem 2 csavarral kellett volna lefogatni a himbatengelyt, és akkor semmiféle mozgás nemlehetne a himbáknál. Illetve mivel az olaj később jut fel, így a kopott csapágyak hangosabbak kicsit. Persze ezt nem 2000 km után kell elképzelni hanem kb mint az enyémben, olyan 38000km nél már van egy pici. Az alapjárati ingadozás is ennek köszönhető, bár jelentéktelennek mondható, mert nagyon sok régi tipusú motornál van pici ingadozás. Az olajnál nekem a 3000res motul jött be. Hallkabb a motor tőle és váltani is jobb. (Nemtudom ezek a red baronosok hogy ajánlhattak 5100as esztikés motult ebbe a motorba az előző tulajnak...)
A szelephézag állítást követően érezhetően keményebb lett a gép, nem torpan, nem hörög, nagyon zsír lett. Nemtudom mekkora értékekre lőtte be cimbim, mert érzésre csinálta, meg sacc/kb ra
Satis, ha majd összejönne a tali( az időjárás már talán engedné) akkor majd összeröffenünk lent bp nél, úgyis a régi 5ösön megyek majd fel. Aztán utána csapathatunk át a nagyvároson.
Ti tudtok vmi olyan helyet ahol túraplexit lehet xelvisre venni? Mert én nemtaláltam még eddig
Na remélem minden megvan, nem hagytam ki semmit se, majd minnyá kiderül.
Szia!
Autószerelőként tisztában vagyok vele, mennyire fontos az olaj. Mire meglesz a jogsi, lecserélem. Addig csak hétvégente megyek vele 2-3 kört a ház körül. Már alig várom...
Sziasztok
Nekem még meg kell ragasztanom a tankomat,hogy ne szivárogjon a benzin...Nekem is jó volna most hétvégén a tali
valahol pest megyében.Mondjuk valahol Dunakeszin(ezt még részletezzük majd).Épp mostanában csinálom Sznuupi motorját,vannak problémák vele,sehogy nem akar jó lenni .Most fogom a szelepeket ellenőrizni és beállítani ha kell .A sajátomat is ma kezdem el csinálni...
Üdv:Ády
Sziasztok! Ahogy olvasom, a mostani hétvégén ráérnénk néhányan egy összegurulásra. Akkor nosza, mert pénteken este nem biztos, hogy sikerül leszervezni. :) Ha valakinek ötlete van helyre, időre, tegye közzé! Részemről még mindkét nap jó lehet, előnyben Pest megye. Azon belül meg megbeszéljük. P3Te! Ha tudsz jönni, összefutunk az 5-ös körül, ahogy már volt szó róla! Szóval már nagyon aktuális lenne! Üdv: Satis
Szia András

Van 15 napod a nevedre íratásra addig el kell intézni az eredetiség vizsgálatos is,ez kötelező amikor veszünk egy új járművet.Az olaj meg sajnos nem játék...Ha visszanézel a nevem alatti képeket nézegetve meg fogod érteni miért nem jó a félszinti vagy a full szintetikus olajok használata ehhez a géphez.Ha teheted és nem sajnálod rá az idődet akkor ajánlom a mihamarabbi cserét szűrőstül...
Motoros üdvözlettel: Ádám
Szívesen, remélem hasznos lesz. :)
Igen, eredetiség vizsgálati papírt is kérik. Legalábbis tőlem igen.
Tavaly 15 nap volt az átírási határidő az adásvételi aláírását követően. Ezt érdemes figyelni.
Üdv, Dave
Köszönöm a tanácsot!
Még egy kérdésem lenne. Mielőtt átiratom a forgalmit, el kell vinnem a gépet eredetvizsgálatra? Vagy majd műszaki vizsgán?
Szerintem mindenképpen ásványit és inkább 20w50 viszkozitásút javaslok. Bodoadammal már beszélgettem erről itt. Ha visszaolvasol, akkor érdekes dolgokat találhatsz.
Nézegettem az olajokat, a 10W40-es az félszintetikus. Tegyek bele én is 20W50-est? Az ásványi.
Lehetséges. hogy tényleg nagy a szelephézag. Ha beállítás után elhallgat, akkor egyértelműen az a baj.
Ha nem kopott a motor, akkor szvsz nem érdemes "tuningolni" az olajat. A benne lévő 10w40 olaj ásványi? Csak ásványi jó bele.
10W40-es olaj van benne, és friss. Kár lenne még cserélni. Szerintem mindkét henger ketyereg. Akkor nem szelephézag? Esetleg valami adalékot nem érdemes használni az olajhoz?
Üdv P3Te!
Ezek szerint a szaki ismerősöd jó diagnosztizált fülre. Milyen szelephézagra állítottátok?
Számomra minden szabadidő, amit nem munkával és alvással töltök.
Jövő hétvégén részemről ok a VT szemle.
Dave
Szia András!
Emlékeztet az én esetemre. Én is így vettem a motort. Halkan kerepelt a blokk és melegedésre elmúlt. Lehetséges, hogy idővel vezérműláncot kell cserélned. Nekem ez 1,5 év és 17000 km motorozás után érkezett el. Elsőre szerintem nincs nagy baj, de egy kis gondoskodás, ellenőrzés nem fog ártani.
Van infód arról, hogy milyen olaj van benne és mióta? Én a fórumos Srácokra hallgatva 20w50-et tettem bele és eleve csendesedett a blokk.
Első vagy hátsó henger adja a zajt? Vagy mind2?
üdv, Dave
Sziasztok!
Köszönöm Pathfinder, a családom nevében is!
Egy kérdésem lenne hozzátok. A motor hidegen eléggé ketyereg, viszont miután bemelegedett, szépen elcsendesedik. Ez normális, vagy szelephézag-állítás vált szükségessé?
Amúgy meg minden rendben, még nem sokat mentem vele, a jogosítvány folyamatban van.
Üdv mindenkinek: András
Üdv mindenkinek!
Készlett a motorom Mostmár minden flott rajta, úgyhogy lehet vele róni a méghosszabb kilométereket! Belőttük a szelephézagokat és mostmár nincs hörgés kis fordulaton bemelegedett motorral Most a fogyasztását fogom majd megnézni, hogy így mennyi lesz, remélem kevesebb egy kicsivel, mint eddig volt. Ti hogy álltok a szabadidőkérdéssel?
Sziasztok!
András gratula a géphez,jól nézki és sok kellemes km-t kívánok vele
Az enyémet sajnos javítanom kell és elég kényelmetlen helyen
ugyanis a drága életadó nedű csöpög el belőle...Sajnos a kor megsebezte a tankját így azt javítanom kell valami fémragasztóval...
De hát majd meglátjuk hogy sikerül kijavítanom a bundájában(fényezésében) tett kárt...A tali szerintem is jövő héten vagy utánna való héten jönne össze a részemről...
Motoros üdv: Ády
András!

A számító gépem meghalt, nem felejtettem el az adatokat, ha a héten kész a gépem küldöm őket!

Tisztelt Nagyérdemű!
Fogadjátok nagy szeretettel "Gróf" Urat ,szinpatikus kis családjával. Teljesen megvagyok nyugodva ,hogy "Xénike" jó helyre került! Sok kellemes percet kivánok Nekik a motorral!

Pathfinder
Hazaköltöztem!
Olaj+szűrő csere, lánc állítás, gumicsere, markolat rögzítés van tervbe véve idén. Üléskárpitozás és idom festés és hegesztés későbbiekben. Most már talán végre sikerül rendbe szedni a motort. Békés megyében ismer valaki valami jobbfajta kárpitost aki elfogadható áron újrahúzná az ülést?

Gratula a piros géphez, nagyon jó állapotúnak látszik!
Kössz az infót Bandita A az igazság h néztem már sok kipufogós oldalt de nemtaláltam ehhez a típushoz sportkipufogót
Jhétre ígérte a motorszerelőm h megcsináljuk a szelepállítást, mert a héten még mindig nemfértem be. Remélem mostmár igaz is lesz, mert ha nem, tényleg elviszem az f4es cbr600-asát cserébe Utána ha megvan az állítás én ráérek. Egyeztetünk itt fent, aztán go.
Dave!
A kedv lenne a legkissebb akadály... Nekem legkorábban a jövő utáni hétvége jön szóba. Vagy hétköznap. Esetleg. Az időjárást már nem is említem.
A választ én is tudom, már így vette. Jól szól, csak kicsit bumfordi...
Igen, ebben van még anyag. Nem utángyártott kínai.
Vezérműlánc viszont néhány héten belül csérés lesz.

Srácok! Összeguruláshoz lesz majd időtök, kedvetek?
Nem gond, szerelő vagyok.
Világos. Azt hittem nagyobb a baj. De így csere nélkül is sokáig jó lehet!