Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárit. (Nekem elég a 36 LE, a végsebesség sem izgat)Jól láttad az eredeti gyári állapot visszaállítására törekszem. Kis polír itt-ott, amelyik csavar fekete, annak feketének is kell lennie. Sajna így is lesz megalkuvás, mert jobbra azt a kis fekete dobozkát nem találtam égen földön - így-hát befoltoztattam. Üléshuzatot is áthúzattam már.J.héten kap új fényt.Ha kész lesz teszek fel néhány képet. Addig meg csak így szavakban...

Nagyon szeretem ezt a kis nyomatékos, kényelmes Vétét. Ha csak két percet megyek vele már az is élmény. Volt már CB 400-am CBR 1000F Fzr 1000 Gen pár Yami (Fazer) de ez a kis belpiacos kávédaráló városban rövidebb túrákon verhetetlen fogyasztás- kényelem szempontjából. Jó pár éve letekertem egyseggen vele 800 km.-t. Én vidáman mászkáltam míg a Gixeresek Vifferesek Cbresek csak sántikáltak. Úgyhogy Vété a király!
Apropó lánc: Gyári áttételt raksz fel vagy módosítasz rajta?
Szia Gabesz!

Látom, hogy kitartó vagy és van türelmed. Szinte restaurálást végzel.
Osztom a véleményed, mert nagyobb motor vásárlása esetén is megtartanám a Xelvis-t.
Ha fékbetétet is cserélsz, akkor a Goldfren-t nem ajánlanám. Ferodo vagy Lucas jó választás lehet, csak hagyományos, nem szinter anyagból. Legjobb a Vesrah lenne, de az csak japánban honos,

üdv,
Dave
Köszi Dave!

Már kértem is egy árajánlatot.

Motoromról: Most vettem észre hogy a hátsó fékmunkahenger berohadt, tárcsa törött. Én a romjaiból támasztom fel a Vétét. Dr.Vajdától vettem. A müa ragasztós asszem 12 helyen varrta(20), most megy fényezőhöz(68) kell egy hátsó féktárcsa(kb.8) egy lánc(szett?)(?) karbiszinkron, szelephézagállítás meg amit én mókolok. Már 98 ban volt egy Xelvisem, de nagyobb(ak)ra váltottam. Most kimondottan ezt kerestem és íme! Meló van vele az tuti, de így jobban becsülöm majd. Mindenesetre volt már nagyobb fiatalabb motorom, de jobb soha.
Szia Neoka512!

Ha az origami autó légszűrőt kibírja, akkor mindent.
Amikor szétszedtem, akkor fogom látni a megoldást. Talán egy drótszövetet vágok alá, hogy legyen tartása.
Emlékeim szerint a Suzuki RF-ben van szivacsos szűrő.

üdv,
Dave
Üdv Srácok + BUÉK!

Satis: Rég jártam, nálam a sisakon belül is havazik.

Czimi99: Üdv a csapatban! Mikori a gép és mit tudsz az előéletéről?
Van esélyünk egy 2011-es találkozóra tavasszal.

Mayergabesz: Pinkmotors-tól email-ben rendeltem láncot, lánckerekeket. Korrektek és 2 nap alatt Pesten van a csomag. Árban a 26.000 nem tűnik vészesnek, ha o- vagy x-gyűrűs. Én sima láncot vettem és ha jól emlékszem, akkor kb. 18.000-re jött ki a szett. Ebből 7-8000 volt a lánc.

üdv,
Dave
Buék!

Bp.-i vagyok, hol vegyek láncot a vasra? ('96 X) láncszettet láttam valami tsubakit 26-ért. ez kb jó?
BUÉK minden VT250 tulajnak!
Nemrég szereztem egy VTZ250-es pacit, és örülök hogy vannak még azért kis hazánkban hozzám hasonló elvetemült "VT"-fanok .
A "jellemző" főtengelyhibáról én is hallottam, a régebbi (Spada/Xelvis előtti "fekete")blokkoknál pl. nem jó helyre tették az olajszint-visszajelző ablakot, így akkor lesz optimális az olajszint, ha oldaltámaszon majdnem a tetejéig van töltve! Máskülönben idővel be fog sülni a főtengely! De ahogy néztem, a Xelvisnél már eleve mélyebb kialakítású az olajteknő, így nem tudom, ott mennyire lehet ez a dolog igaz. A vtz-knél ez stimmelt, anno le akartak beszélni a gépről a főtengelyesség miatt, viszont a pécsi Yakomoto-sok elmondták a fentieket, amióta megtalálták a besülés okát, az összes ilyen blokkal szerelt gép nem volt főtengelyes többé!
(nem mellesleg tényleg nagy szakik, csak ajánlani tudom őket!)
Én is bízom benne, hogy lesz VT-találkozó, szívesen részt vennék, ha a VTZ is számít (persze hogy számít! )
Sziasztok!
Előszőr is BUÉK! Rég jártál erre Dave! Külön üdvözlet a zsoké úrnak!
Dave78!nekem most jelenleg egy auto légszüröje van benne 3 szög alakura hajtva,idag igy hasznaltam,a Kétretegő szivacsot nem szivja be a motor?
Buék, meleg garázst és üdv az új tagoknak!

Roobeka, Te vagy az első Xelvis tulaj, akit nem csak képről láttam. :)
Neoka52, a Redbaron-nál érdeklődtem, 17000 Ft volt Xelvishez. Most gondolkodom, hogy kétrétegű szivaccsal helyettesíŧem. Más motoroknál ez működik.

üdv,
Dave
Helló!
BÚÉK!
Én vagyok Satis vasának boldog új tulajdonosa a "zsoké"
Már várom a tavaszt, hogy újra húzhassam a szarvát, persze csak óvatosan.
Hali!
Sziasztok!

Először is BUÉK Mindenkinek!
Uj vagyok meg a forumon de szeptember ota Nekem is VT-m van.Egy 1989 es FD.
Egy kerdesem lenne vele kapcsolatban:és pedig az hogy levegőszürőt Ti honna veszitek vagy rendelitek?
Hali Gabesz!
Most már megy a "javított" változatú címedre
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánok Neked és minden fórumlakónak is
Üdv:Ády
Hali!
Nem kaptam meg, mert csak "gmai" írtam gmail helyett. Köszi, boldog karácsonyt.
Hali!
Most küldtem el neked a szervízkönyvet de ez a régebbi VT250-esekhez van de remélem azért jó lesz ez is
Üdv:Ády
Légyszíves küldj nekem is.
Kérlek nekem is küldj kapcs. rajzot. mayergabesz@gmai.com köszi
Hali! 96-os vt250 Xelvis-re első fejidom kellene, cserébe csomó egyéb alkatrészem van vt250-hez. ( váz felni blokk részei )

Széles utat: MG
Sziasztok!

Tudna valaki küldeni e-mailben használati kézikönyvet Xelvishez?
Hálásan megköszönném.
Így e: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_vt_250_fn_xelvis-4052358
Sziasztok!

Üdvözlök minden kedves új és régi tagot, mostanában nem voltam már fent itt az oldalon, mert semmi időm sem volt nagyon fórumozni, csak feljárogattam, intéztem(intézem) az egyetemes dolgaimat, meg naplózok...sok a meló mostanság nagyon Nálatok hogy megy mostanság a szekér? Láttam a mocidat lentebb Satis, frankó kis motor, bár más kategória mint a Xelvis, de legalább alig ér a szél meg az eső rajta
Nekem is megvan még a motorom, ha valakit érdekel, akkor itt a link. :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/hond/honda_vt_250_fn_xelvis-4052358
Köszönöm a segítséget!
Helló Nagyfej!

Próbáld meg a pécsi Yakomot Bt-t adom a számot is:06-72-238-994
Üdv:Ády
Szia!

Az alkatrész motorom blokkja sajnos az előző tulaj elmondása alapján főtengely csapágyas. (nem ellenőriztem le de elhiszem neki) úgyhogy ezt sajnos nem tudok neked adni.

Alkatrész ügyben a legbiztosabb beszerzési forrás belpiacos motorhoz ha ilyen különleges alkatrészről van szó akkor a RedBaron a legjobb, bár nem olcsó az tény. esetleg egy jobb gépműhellyel felvenném a kapcsolatot, ott biztos tudnak segíteni merre indulj.

egyébként továbbra is eladó a motor, a használtauto-n és a képesmotoron is megtalálható, amíg fent van a hirdetés megvan. Irányára alkatrészekkel együtt 235000, tartalékalkatrészek nélkül 200.000-ért vihető. műszakilag rendben, esztétikai hibái vannak.Gyári első lámpa megvan hozzá.