evvel mosom a légszűrőmet
nagyon hatékony anyag, blokkot mosni is kitűnő(lenne) ha nem közel 20 pénzbe kerülne egy 5literes kanna.....
ráadásul környezetbarát is, és semmi szaga nem lesz utána a kéznek
de ha van valakinek vasutas ismerőse attól meg lehetne kérdezni, a váltókenő olajat evvel hígították régebben
Az olaj technológia jó 20 évvel megelőzi társait (pl. gépészet), ezért igazából túl nagy bajt nem csinálsz az olaj kiválasztásánál. Persze az olajból is ki lehet hagyni adalékokat, de egy középkategóriás olajtól általában nem éri meg drágábbat venni, hiszen az is bőven tudja amit tudni kell.
én ezt a löttyöt kiöntöttem másfél literes flakonokba, és egy kekszes vödörben mosom.
utána egy sűrűbb rongyon átszűröm
van 2 flakon mosó az egyik már ragacsos az olajtól abban mosom elsőnek
ebbe belemegy a nagyja ragacs és a nagyja kosz
utána jön a tisztább folyadék
amikor a tisztább is kezd nagyon kékülni akkor az elsőt félreteszem bicikliláncot mosni és előszedek egy újabb flakon szert
6-7 mosást simán bír egy másfeles flakon, ami kb 1 literre fogy el a végére
mivel tapasztalatom nincs az olajok terén igy teljes mértékben rátok hagyatkozom olaj terén is mert gondolom ami a tiétekbe jó az jó lesz enyémbe is:) bár a beállitás után már valami jócskán időt állobat szeretnék mint ezek voltak......
holnap megkeresem a dobozát
5 literes fém hordóban van, evvel mosom 2 éve a szivacsot nem bántja
mondjuk a dt meg az xt légszűrőjét mindig benzinnel mostam
nem ilyet akartam hanem a kepen lathatot de nalunk ilyen matericak joforman nincsenek ez nalunk 40 euro de amit akartam az 30 lett volna de mar nemtud most szerezni a csavo semilyet
nagyon hatékony anyag, blokkot mosni is kitűnő(lenne) ha nem közel 20 pénzbe kerülne egy 5literes kanna.....
ráadásul környezetbarát is, és semmi szaga nem lesz utána a kéznek
de ha van valakinek vasutas ismerőse attól meg lehetne kérdezni, a váltókenő olajat evvel hígították régebben