akkor nemtudom..egyszerűen nincs több ötletem, most beugrott hogy mikor legutóbb néztük akkor a dugó meg se moccant semmilyen irányba, tehát akkor az sem lóghat elméletileg...nem érteem..egyszerűen nem.de a szart azért kikérném..
jatényleg, kiégettem a kipufogót, kikapartam, minden, gyapottal is megtömtem, most annyival jobb lett hogy nem köp már olajat, viszont füstölni továbbra is füstöl...igaz javarésze annak is gőz...merthogy dob nélkül alig látni füstöt, még ha befogom és úgy nézem akkor sem..
tehát a füst továbbra is áll.
Következő kérdésem: ha túl van töltve olajjal akkor tud füstölni? valaki azt mondja hogy kinyomja ha sok, valaki meg hogy nem, most akkor mi van?
amúgy az történt hogy leengedtem 1,4l olajat..amit a gyár is ír hogy le tud jönni cserénél..viszont vissza 1,7l olajat tettem, mert annyinál jelent meg a nívónál..aminek ugye semmi értleme de biztos ami tuti alapon...a könyve azt írja hogy olajleengedésnél: 1,3l jön le, szűrőcserénél: 1,4l, szétszedésnél meg 1,7l, tehát annyi a max..ha minden igaz és nem ette meg akkor ebbe most van 2l olaj, az 1,7helyett. engedjek ki belőle?
xr 250ből létezik mindkét verzió, a kaliforniain vissza van vezetve a többin nincs..egyéb különbség nincs a 2típus között..ja még a főfúvóka mérete, 10el kisebb a kaliforniain, ja az enyémen egy cső attól megy fel a légszűrőhöz, az ülés alá, csak nincs rákötve semmire sem.
honda xl600 dakar és rmg600 paprios vázam igény esetén kompletten a váz. de külön is blokkfélel együtt. továbbá henger dugó tank ülés vezérmütengely kulcs zár csomagtartó túra doboz felnik fékek kipufogó henger fej stb irj hivj 06302738234 sonic18@citromail.hu
Mi a véleményetek a karter gáz vissza vezetéséről a légszűrőházba?Mert én azt meg szeretném szüntetni mert van egy hozzá tartozó olaj lecsapódást segítő kis edény és ki szeretném iktatni és nem szeretném vissza vezetni a karter gázt a légszűrőházba mert szerintem többet árt mint használ.Vélemény?
rendes anyagon a jól felvitt horgany örök élet
kb 20 éve vettünk szőlőbe drótot aztán nem kellett mind és azt huzigáltam ki itthon a drótkerítéshez
a drótkerítés csupa rozsda de a szőlődrót még nem
amúgy persze ha megsérül kibújik a rozsda gyorsan
találtam rozsdamentes küllő szettet 25 pénz színes csavarokkal meg 30 körüli
ennyit azért nem szánok rá,
enyém is úgy indul mint fater 353asa indult régen
ami szar az füstöl
tehát a füst továbbra is áll.
Következő kérdésem: ha túl van töltve olajjal akkor tud füstölni? valaki azt mondja hogy kinyomja ha sok, valaki meg hogy nem, most akkor mi van?
amúgy az történt hogy leengedtem 1,4l olajat..amit a gyár is ír hogy le tud jönni cserénél..viszont vissza 1,7l olajat tettem, mert annyinál jelent meg a nívónál..aminek ugye semmi értleme de biztos ami tuti alapon...a könyve azt írja hogy olajleengedésnél: 1,3l jön le, szűrőcserénél: 1,4l, szétszedésnél meg 1,7l, tehát annyi a max..ha minden igaz és nem ette meg akkor ebbe most van 2l olaj, az 1,7helyett. engedjek ki belőle?
ennyit tudtam tenni:
Az XR4-be gyárilag nincs is bekötve.
A szomszédunk horganyzott csatornáján is ott csámcsog a rozsda
kb 20 éve vettünk szőlőbe drótot aztán nem kellett mind és azt huzigáltam ki itthon a drótkerítéshez
a drótkerítés csupa rozsda de a szőlődrót még nem
amúgy persze ha megsérül kibújik a rozsda gyorsan
találtam rozsdamentes küllő szettet 25 pénz színes csavarokkal meg 30 körüli
ennyit azért nem szánok rá,