Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem jobb a c10 a c02-től
szerintem......
Szia sonka vezérműlánc vagy feszítő vagy vezérműtengely.
Ha kell valami segítség írj nyugodtan sok sikert!
masteron szerintem marad a mitas c02 el van döntve holnap beszerzem pár belsövel együtt:D
egyik haver 12 köröl vette a 120as hátsót eleje meg olyan 10 felé volt
csepelen valami gumaker vagy mifene boltban
c10 milyen méretben van és mi az ára?
ha jó a feszítő akkor automata........
esetleg a feszités beállítás segithet vagy az autómata pontosan hogyan is kéne azt csinálni kérdem {bocs nincs shift bill.}
havernak is szabályosan kopogott, mindig hangosabban, aztán a lánccsere után elmúlt a hang
nem hiszem teljesen szabájos ritmusban csinálja szinte fordulatonként. de erős füstmentes a gép semilyen más érdekes hangja nincs ezen kivül.előfordulhat az hogy beleér a szelep állító csavar a kupakba kérdem
nem tudom....
sosem volt, nem is lesz(legalábbis az xr4-en)
de már nem egy helyről hallottam ezt a véleményt

mitasról az a véleményem:
régen olcsó volt meg szar, utána jobb lett kicsivel, majd drága lett
bár a c10-ről elég jó tapasztalataim vannak
üdv radir:)
szia, milyen állapotú? Lámpád nincs rá?
azert majd 30 papir valoban ennyivel jobb is?
az mt21-et és a tkc80-at szokták dicsérni a nagygépesek
az mt21 inkább jobban terepes, a tkc80 meg a "tökéletes kompromisszum" dicsőítő jelzőt viseli
Hát igen igazából inkább köves kavicsos részre való de ahol én szoktam motorozni ott az van
hát most sajnos semmilyen, nincs motorom...
nem a vezérműlánc csapkod?
lekapod a szelepfedelet aztán meglátod
e09?
aszfalton zúg, sárban szar, hóban mégszarabb, homokban még elmegy, bár ott egy slick is elmegy
semmi oldaltartása nincs neki
most milyened van?
linkeld már be milyen az
szia sonka nekem is volt kopogás de csak vezérmülánc nincs hozzáértö spanod?
Mitas e09-ről van valakinek tapasztalata?