tudom ezert is tartottam meg a régi gumit belsövel együtt..... de kell még szerszám is hozzá csavarhuzo helyett valami lapos fesitövas..no meg egy felni h ne a gyémántbol veszegessem mindig ki.. a gumis csávo is endurozott régen ö azt mondta mindig ezt a gumit használta nem is tett volna mást a gépére valami csak lehet benne:)
azért nem árt ám ha te is lecseréled néha a gumit
mit fogsz tenni a terepen ha defekted lesz?
néha én is elvittem a gumishoz, de mostanság nemigen
meg aztán az enyémen kívül van még 3 motor meg 2-3 kismotor amit gumizni kell ha úgy adódik......
meg vagy 10 biciklit
szia Lajos :) szép az xl ed.. hát lesz itt egy tura Balaton körül amire ugy volt h megyek de közben albérletet kellet cserélnem összeférhetetlenség miatt igy a kaucio vitte az erre szánt pénzem:) de remélem lesz még amire menni tudok... ..a gumi Mitas-c02 17 750 az ára de kapott uj belsöt is plusz a szerelés igy 22 000 papir csapágycsere után megmondom mennyire jó bár eddig is ez volt azon a terepen ahol én járok kurva jól rábizhatod magad meg a motort
fene tudja, sokat kár kiadni érte
legalábbis én tuti nem adnék 150-től sokkal több pénzt ki egy ilyenért
haver 250ért vette a rendszámos xl600at friss műszakival, minimális hibával olyan 25 pénz ment rá 2 év alatt szervizre, plusz egy akku plusz egy gumiszett
Köszi a segítséget!
Amúgy mi lehet a reális ár egy önindítós XL600 ért, vagy XR ért?
Papir nélküli érdekelne.
Abban van valami, hogy az "utcai gumis" példányok megkíméltebbek lehetnek?
Úgy tudom az olaszból behozottak elég jó állapotúak.
hengerfejem nincsen, csak üres henger. Hengerfej módosításról nem hallottam még, azt nem nagyon szokták bolygatni, max a vezérműtengelyt cserélik. Ami tipikus xr tuning, az henger, dugó, karbi, kipufogó...
amúgy mi ez a nagy tuning láz?:)
A henger lehet hogy érdekel , hengerfej is még ha kuka akkor is . Utánanéztem , csak nem tudom mekkora a hely a hengerben . Meglestem több motor löket furat arányát , és a mi 59,5-ös löketünk nem is rossz , néhány 400-450 es mocinak sem nagyobb . Perselyt itthon is tudsz venni tízezer körül , beillesztést csak jó esztergályoson múlik . Ami fontos hogy a hengerfejből is kihozható-e a nagyobb öblítés . Karbi kipu csere alap .
azért megnéznék pár keményebb endúrót százezres futás mellett hány van aminek nem kellett még a blokkját széthúzni
persze nem egy a műfaj, de ezek a régi vasak ha nincsenek szétforgatva, és rendesen csereberélik az olajat, szinte elpusztíthatatlanok
nem egy ténérés ismerősnek van (több)százezer fölötti futása
honda sem hinném hogy szarabb lenne
20+ éves gépekről beszélünk, itt már rengeteget számít milyen volt az előélete.
szóval az egyik lehet totál fosadék a másik meg mennyei királyság
általánosságban jó gépek, kevés szervízzel, mérsékelt de bőven elegendő teljesítménnyel
csatangolni árkon-bokron teljesen jók, pályázni már nem az igazi
Szia Robi!
Látom eladtad a motort. Ha szabad megkérdezni,miért adtad ennyire olcsón? Kb.dupla ennyiért is el lehetett volna adni,de ha gyorsan akartad,akkor is min. 500e -ért. Volt valami hibája?
mit fogsz tenni a terepen ha defekted lesz?
néha én is elvittem a gumishoz, de mostanság nemigen
meg aztán az enyémen kívül van még 3 motor meg 2-3 kismotor amit gumizni kell ha úgy adódik......
meg vagy 10 biciklit
Mennyiért adnak egy ien gumit,vagy hasonlót? Miért kell leszoknod a túrázásról?
nem tudok betelni vele olyan faca lett
el sem hiszem hogy ezek a fosadék ngk gyertyák ennyit tudtak szivatni
Csak a kipufogócsonknál füstöl...
legalábbis én tuti nem adnék 150-től sokkal több pénzt ki egy ilyenért
haver 250ért vette a rendszámos xl600at friss műszakival, minimális hibával olyan 25 pénz ment rá 2 év alatt szervizre, plusz egy akku plusz egy gumiszett
Amúgy mi lehet a reális ár egy önindítós XL600 ért, vagy XR ért?
Papir nélküli érdekelne.
Abban van valami, hogy az "utcai gumis" példányok megkíméltebbek lehetnek?
Úgy tudom az olaszból behozottak elég jó állapotúak.
amúgy mi ez a nagy tuning láz?:)
persze nem egy a műfaj, de ezek a régi vasak ha nincsenek szétforgatva, és rendesen csereberélik az olajat, szinte elpusztíthatatlanok
nem egy ténérés ismerősnek van (több)százezer fölötti futása
honda sem hinném hogy szarabb lenne
pályára meg egyáltalán ne..max sm szettel
szóval az egyik lehet totál fosadék a másik meg mennyei királyság
általánosságban jó gépek, kevés szervízzel, mérsékelt de bőven elegendő teljesítménnyel
csatangolni árkon-bokron teljesen jók, pályázni már nem az igazi
Tudna valaki pár sort írni az XL, és XR 600 típusokról?
Teljesítmény,tartósság terén.
Köszönöm!
Látom eladtad a motort. Ha szabad megkérdezni,miért adtad ennyire olcsón? Kb.dupla ennyiért is el lehetett volna adni,de ha gyorsan akartad,akkor is min. 500e -ért. Volt valami hibája?