Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keress rá perforált cső néven. Hátha találsz valamit :)
Bencsik Attila 70/385-9600
Egy próbát megér
Ott halomba áll mindenféle kacat
Sziasztok.
Tudna nekem valaki segíteni alkatrész ügyben? TE 350 hez keresek: berugó tengelyt, racsnit, rugót, és a váltó léptetőjéhez tartozó rugőt.
Seholsem találok ezekhez kapcsolódó hirdetést. Van itt olyan aki bont ilyen motort , vagy aki tudja hogy melyik tipussal egyeznek meg az alkatrészei?

Előre is köszönöm
ÜDv.: Zoltán
Sziasztok!
Nem rég vettem egy Husqvarna TE 350 motort, 1995ös évjárat.
Kipufogó dobban az a rosta cső, vagy nem is tudom mi annak a pontos megnevezése, valami kókányolt sz*rra lett lecserélve. Esetleg nem tudtok segíteni hol tudnék olyat beszerezni?
Köszönöm!
Köszönöm!
A vázszámot
beírod bármelyik vindecoder-be a neten(16 karakter), vagy a 10. Karaktert megnézed.
Sziasztok. Vettem egy elméletileg 96 os wr 250 et.hajtokaros... valaki tud segiteni ,hogy hogyan tudom megállapítani a pontos evjaratot és hogy hol lehet hozzá hajtokart kapni? A vázon van egy cagiva felirat és pár szám ,illetve egy husqvarna felirat egy hosszabb szám sorral. És a hajtokaron is cagiva felirat van. Előre is köszönöm
Az olaj tökéletes lesz bele. Ami a mennyiséget illeti, ha a 10. karakter 6-os akkor az 2006-os modellév. Tehát ha szűrőt is cserélsz akkor 1.7 Liter. De így is úgy is 2l-t kell venned. Aztán szépen nézed a kémlelő ablakon a szintet (természetesen melegen kell megnézni)
Gyors segítség kellene olajcsere ügyben! Adott egy 2005.12.12. gyártású tehát szerintem már 2006-osnak számító TE 510 (vázszám 10. karaktere 6, és agusztus körül szokott az évjárat változni). Gyári könyv szerint Agip racing 4t 10w60 olaj kell bele. Jó lesz-e helyette a Motul 7100 10w60 (csak jót olvastam róla)? Ha 2005-ös akkor 1.4liter kell ha pedig 2006-os akkor 1.7 liter. Segítsetek mitévő legyek. Előre is köszönöm!
te 250 2005 evjarat 4 utem valaki tudja mennyi motorolaj jar bele?
Köszi! Neked is!
Rendben,köszi!
Írok ha összejött minden és sikerül beállítani,vagy akkor is ha elakadnék valahol!
Addig is jó motorozást!
Csak 32 bites xp-n megy, de elvileg virtuális oprendszeres programmal meg lehet oldani újabbról is. De őszintén ehhez már nem értek.
Az összes link működik,köszi!
Ebay-en lerendeltem a diagnosztikai kábelt és az aljzatot,így kb.: 30 napra parkolópályára került a projekt,viszont az egész történet kijön 2-3e Ft-ból.
Még egy windows-os gépet kell szereznem amire felrakom az iBeat-et,csak régebbi operációs rendszeren fut vagy elfut az újabbakon is?
A szelephézagok jók voltak, nem kellett állítani. Bár az egyik szívó éppen határ értéken volt (0,15 mm) de úgy döntöttem, hogy nem piszkálom.
Igen a cafehusky-ról néztem. Egészen pontosan innen
A szükséges "alkatrészek":
1. VAG-COM OBD2 diagnosztikai kábel
2. Szerelhető OBD2 aljzat
3. OBD2 csatlakozó saru - 3db
4. 3-eres kábel
5. forrasztópáka
A programot pedig szintén a cafehusky-ról szereztem meg, innen
Remélem minden linket jól írtam...
Örülök neki hogy megtérült a várakozási idő!
Amiket leírtál érzékelhetőek nálam is,nem nagy mértékben,de pont annyira hogy kipróbáljam ezeket a beállításokat.
Egy kicsivel lentebb írtad hogy tudsz segíteni diagnosztikai kábel összerakásában,honnan miket kellene hozzá beszereznem,cafehusky oldalról nézted?
Szelepházagon kellett állítanod?
Köszönöm a szurkolást!
Tegnap megtörtént a műtét! Kicsit necces volt, mert utángyártott jeladót tettem be (gyári csak a generátor állórésszel van együtt kb 50e-ért). De végül sikerült és működik.
El is vittem egy kis 60 km-es tesztkörre. Ég és föld a különbség még úgy is, hogy kb. egy hónapja nem ültem rajta. Kisimult a járása, nem rángat, egyszerűen sokkal használhatóbb lett alacsony fordulaton. Magasabb fordulatszámon (kb. 6000 felett) pedig érezhetően jobban viselkedik és szerintem jobban is húz. Valahogy így kellett volna ennek kijönni a gyárból!
Ha még nem állítottad be, szerintem mindenképp próbáld ki! Egy külföldi fórum alapján állítottam be az értékeket 100/105/115-re (100/100/100 a gyári érték) gyakorlatilag a középső tartományban 5%-al, a magasban pedig 15%-al dúsította a levegő/benzin arányt.
A kecskeméti ktm-et meg lehet hogy kipróbálom legközelebb, mert most 2 hetet vártam egy szelepfedél tömítésre (szelephézagot mértem), ami azért kicsit sok volt.
Bosszantó amikor ilyen kis apróság miatt nem tudod használni a paripát.
Majd nyomasd a tuning infót! ;)
Gyári alkatrész terén a kecskeméti KTM üzletet tudom ajánlani,tök normális áron hozzák meg az alkatrészt és ha a sarkukra lépsz viszonylag időben!
Hajrá a szereléshez!
Sziasztok.Husqvarna 610TE-endurohoz keresek karbit.ha tudtok valahol kérlek segitsetek.köszönöm előre is.
A főtengely jeladó adta meg magát. Hidegen indult szépen, ahogy bemelegedett nem adott jelet és leállt a motor. Igazából ehhez pont nem volt jó a kábel, de legalább adtam neki egy kis plusz üzemanyagot a felső fordulatszám tartományokban.
Elvileg ma jön meg a cserealkatrész, meglátom mennyit változott a "tuning"-tól.
Mi a gáz a kicsivel?
Hátha okosodhatok,tudod szintén 630 Huskyval gurulok.
Szép munka a kábel,megsúgta hogy hol a hiba?
łrtam választ benne egy telefonszámmal, azon gyorsabban elérsz, ne haragudj.
üdv
Elkelt!
Hali mindenki!
Eladó egy te-tc-sm 450-510-re való eredeti akra kipufogó rendszer. 250-re is passzol. Vagy aminek még megegyezik a kipufogója. Nem replika! Eredeti. Újan vettem a Husqvarnától. Összesen 15 percet volt motoron.Makulátlan állapotú. Ár 100.000Ft. 70/333nyolc4hat2