Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fojtás típusa:
-gyárilag fojtott: Különbözö megoldásk vannak motormárkák szerint. A porlasztós motorknál el van fúvókázva a porasztó, a tolattyú felett van egy ütközö, hogy ne tudjon felmenni teljesen, meg van fúrva a tolattyú (suzuki gs 500), szívócsonk szükített, tompább a vezérmü tengely, módosított a gyújtásvezérlö...
-utólagosan beszerelt fojtás: jellemzöen egy alátét szerü szükítö van betéve szívocsonkba (hengerfej-karburátor között, esetenként szükít´ö van behegesztve a leömlöbe.

Az utólagosan beszerelt eltávolítása viszonylag egyszerü és nem túl költséges beavatkozás. A gyári fojtások eltávolítása már kíván némi utánjárást, szakértelmet, és jóval költségesebb. Hogy melyikkel van dolgod annak neked kell utána járni.

Különbözö gyártó
Sziasztok!
Keresek használt Bagster tankbőrt 2000-ig Er5-re.Lehetőleg fekete színben. Ha valaki tud ne tartsa mgában! Köszönet előre is!!!
Szia! Hol van folytva a motor? Mi most vettünk egyet páromnak, és szeretném kiszedni belőle.
Halleluja! Király! Mindjárt írok is akkor!!!!
Sziasztok, ER-5höz hol keressek kipufogót szerintetek? Sajnos amilyen dobbal vettem, ki van herélve, baromi jó hangja van ugyan de nincs benne folytás ezért gyengélkedik szegény moci. Sehol sem találok hozzá kiput...
Jó a videó ! Köszönöm!
..szétkapom Én (amint lesz megint egy szabad 1-2 órám)
manuál van róla- egy pár csavartól meg nem ijedek meg
Már most is vannak fotók, -ha végzek fel töltöm galériába ..
Köszönöm ! Már kint van ..
" .. amit ma meg tehetsz, ne halazd holnapra.."
Bármelyik komolyabb autóvillamosságis megcsinálja neked.
https://www.sportmotor.hu/bike... Jó fej dukátis srác is tuti segít ha kell!
Győrben van aki felújítja tuti.
Ok.
Van szervízmanuálom is rá, most fordítottam le a melóhelyemen ( csak hogy felkészült legyek a szerelésével, - és a kopás limittel..)
Amit kell azt megteszem.. ha nem éri meg ( vagy nem lehet) az alkatrész árak miatt fel újítanom, akkor meg szereznem kell egy bontott önindítót..
Na csak kiderült! Oszd meg majd a hibafeltárást, javítást is.
Így legalább megtettél mindent, hogy ne költsd feleslegesen a pénzedet.
Amúgy én csodálkozom, hogy pénzt kértek az akku kiméréséért.

Köszi, hogy leírtad a megoldást.
Köszönöm mindenkinek a véleményét , a hiba feltárolódott. Sokáig nem hagyom így, mert kb. Úgy érzem magam, mint hogy ha a karomat törtem volna..
Ahhogy Pocses is írta - a lényeg hogy jó legyen!
Hétvégén megpróbálok a kiszerelésére időt szakítani..
Sziasztok srácok! Most ( meló előtt) bevittem az akkumat egy szaküzletbe ( gödöllőiBanner) fel méretni, az alábbi adatokat mérte a szakember:
1. terhelés nélkül: 12, 8 V indítóáram: 280 A !
2. Aztán rátett egy olyan analóg műszert, amivel k@rvára megterhelte 2X is... a műszer mutatója nem ugrott le az előírt érték alá.. ( állítólag ha rossz az akku, a mutató teljesen " lefekszik" )
3. Ezen a terhelések után a mért értékek 12, 75 V és az indító åram 245- 250 A ( mondta, hogy kell egy kis idő amíg a terhelés teszt után össze szedi magát..)
Szóval ennyi, 500 ft. ba került, kb. 3 - 4 perc, de muksi is azt mondta hogy az akksimnak semmi baja, az önindítóm akadt meg
Detto igy jártam én is. Új akku lett azt go!
izzott
Csatlakozom, korábbi banner akkuval jártam úgy, hogy még csak a relé se kattant. Rámértem és 12,8-12,9 körül volt a fesz, mégis amikor rákötöttem egy próba izzót még csak halványan sem izzot be a szál az izzóban. Addig még nem láttam ilyet.
Ilyen közel a megoldás?
Ki ne hagyd!
Jól van, majd ki találok valamit, - vagy elviszem egy akkus boltba, hogy mérjék ki. Vagy szólok tesómnak adja kölcsön az övét egy próbára..
Ezt én is megejteném mindenképpen szerelés előtt!