(amint lesz megint egy szabad 1-2 órám)
( csak hogy felkészült legyek a szerelésével, - és a kopás limittel..)
, a hiba feltárolódott. Sokáig nem hagyom így, mert kb. Úgy érzem magam, mint hogy ha a karomat törtem volna..
-gyárilag fojtott: Különbözö megoldásk vannak motormárkák szerint. A porlasztós motorknál el van fúvókázva a porasztó, a tolattyú felett van egy ütközö, hogy ne tudjon felmenni teljesen, meg van fúrva a tolattyú (suzuki gs 500), szívócsonk szükített, tompább a vezérmü tengely, módosított a gyújtásvezérlö...
-utólagosan beszerelt fojtás: jellemzöen egy alátét szerü szükítö van betéve szívocsonkba (hengerfej-karburátor között, esetenként szükít´ö van behegesztve a leömlöbe.
Az utólagosan beszerelt eltávolítása viszonylag egyszerü és nem túl költséges beavatkozás. A gyári fojtások eltávolítása már kíván némi utánjárást, szakértelmet, és jóval költségesebb. Hogy melyikkel van dolgod annak neked kell utána járni.
Különbözö gyártó