Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép dzsuva volt a karbiban is használj Spuri adalékot, nem lesznek utána ilyen gondok, plusz tavasszal is könnyebben indul majd.
Hopp közben látom már megvolt- szinkront inkább egy szerelő csinálja ne te, nem akkora összeg.
Első körben a gyújtógyertya és pipa környékén nézz körül... Új gyertyákat bele!
Er5 tartósan, röhögve megy 130- 140 utazót, kevés?

Freelacc!
Az NC 750 egy visszabutított ( teljesítményre ) motor, ha azt veszed még a GS öccá is jobban ki van hegyezve teljesítményre mint az a motor (nem egy fél autó blokk van abban??? ) szóval nem kell csodálkozni azon a fordulaton.. Példaképp megint a Z 750 ami szintén 750 igaz sor négy de van benne 110 ló...
HO-Z!

120- 130 6.- ban egy 500- tól? Jó vicc amikor a Z750 S- em pörög 130- nál kb . annyit... 650 se fog sokkal kevesebbet prögni az ER5- nél..Ezért kár eladni, semmi baja nem lesz annál a fordulatnál.

barnazol!

kbal!

Ne barkóbázz irány egy villamossági szerelő aztán az kiméri neked, teljesen felesleges ilyeneket feltenned itt mert van akinek itt szakad el egy vezeték, van akinek amott ázott be. Anno alattam is megállt egyszer a Z750 S 350 km- re otthonról, vittem minden felé majd az MF motoros srácok Pesten addig kajtatták, míg találtak egy beázott csatit az ülés alatt valahol mélyen elrejtve, megpucc, tömít azóta jó.
Tűszelep gatya, legelőször azt vegyél bele- de csak gyárit!!!!!
Köszönöm a jó tanácsot!!
Ez egyik lehetséges megoldás a hangolásra:
https://www.louis.de/artikel/c...

Ugyanakokr azt a tankot jobban meg kéne nézni belülröl, mert ilyen üledék akkor szokott a porlasztokban lenni, ha el kezd rozsdásodni...

Továbbá a tekergetéshez.hangoláshoz szükségeltetik egy szinkron teszter és némi szakértelem, mert sokkal egyszerübb elbaltázni, mint jól megcsinálni. Mindezt persze csak jó tanácsként, hogy ne a saját károdon kelljen tanulni... A Pilot csavarok értékei induláshoz a szervizmaniuálban vannak, a szinkronizáláshoz segítséget talász a youtubon , ha nem is a saját tipusodhoz, de hasonlókhoz.

Ezt csak úgy mikre kell figyelni egy porlasztó tisztításakor...
https://www.sportmotor.hu/albu...
Fotók a szerelésről.......,..
Akkor le írom, hogy sikerült a szerelést eredményesen zárni, a karbi tiszta és az új gyertyák is benne vannak. De mégis olyan érdekesen jár a motor. Lehet hogy összes kéne hangolni a két karbit. De nem tudom hogyan kellene tekergetni a csavart járó motornál. Mert hogy nem nagyon van ott hely.
És ezt?
Nem küldi el az üzenetrimet.......
Köszönöm a tippet, megnézzük. Sajnos időhiány miatt lassan halad az ügy, vagy leginkább most 2 hete sehogy. Jelezni fogok itt, ha megvan a baj forrása, tanulságos lehet.
Az szép, én is szeretnék 50ezret belerakni! Alakulunk.........
Nagy valószínűsége hogy a karburátor elszennyeződés a hiba. De jó ellenőrizni a karburátor gumiharangokat,szívó csonkokat,szinkront.
Amúgy 2006/14000km az príma, akkor eredeti gumik,lánc meg minden. . Enyém 2005ös 13 éve van nálam, 50ezret mentem eddig vele.
Helló! Véletlenül nem tudsz megoldást a problémámra ,vagy találkoztál már ilyen gondal? Most kezdem szétszedni, elsősorban a gyertyákat szeretném még vizsgálni. Ha válaszolsz azt köszönöm további szép napot!
Helló mindenki! Sikerült vennem egy ilyen csodát! 2006/ 14000km De most szegény beteg! Szépen működött aztán beteg lettem. Három hét állás követően reggel megyek melóba semmi. Jövök ebédelni erő alig vissza a melóba semmi. Melóból haza alig akar beindulni. Beindul a benzin kútig meg rajta maradt a szivató kb. 5km. Onnan haza alig megy. Alapjárat az van de olyan fura a hangja. Aza érek a kapuban kínlódok a kulccsal és leáll. Megnézem az egyik a bal henger csak langyos. Azóta be sem indul. Tekeri tekeri mintha majdnem el kapná DE nem. Van valakinek valami ötlete mi lehet a baja? Gyertya? Eltömítődött karbi?
.. minden kommentet szívesen fogadok ..
Nem akartam belevau, de az ER5 sztem kb. ideális bejárásra. Nekem CB500 volt, ott cseréltem végáttételt durván (jtsprockets.com) úgy picit kevesebbet forgott. 50 ezret hajtottam bele, ma is azt vennék - értsd 500-as kéthengerest ilyen célra.
A ZZR is annyit forog, hiába a sok ló... most az is kapott új láncszettet így csak 4000 100-nál...
Nem kell félni bírja az!
Drukkolok.
.. majd elválik... azért köszönöm az info-kat...
Aha. Ha nincs más, és szar időben is motorral kellene mennem, pontosabban nemcsak ideális időjárásban, akkor én tuti nagyrobogóban gondolkodnék.
Amúgy én a GS500-al töltött idő alatt az jött le, hogy így ahogy van, tökéletesen jó közlekedésre. Ha a Kawád is mondjuk olyan menetteljesítménnyel bír, akkor szerintem ne piszkáld. A havernak van egy Honda Nc750 XD, az ugyanitt 3300-3500 körül pörgött. Mondjuk árban a duplájánál is több.
Melóhelyem jelenleg 16 km oda - 16 km vissza.. (és valószínűleg jövőre változik még többre..) eggyelőre még elég a kis Kawasaki, de ha jövőre pályáznom kell, (M3) akkor lehet hogy meg kell válnom tőle... Robogót én is használtam településen belül, arra jó, de városon kívül már nem...
Én három hete cseréltem a GS500-at egy Kawasaki ER-6F-re, az éppen 650 ccm.
Az - csak hogy nehogy beleszaladj - olyan 4-500-al forog csak kevesebbet, a digit fordulatszámmérő elnagyolt kijelzése miatt nem nagyon pontosan leolvasható ez. De kb. amennyit írtam. Nem tudom, mennyire messze jársz a dolgozóba, én erre egy 50-es robogót tartok, se rendszám, nem baszkodja rám vizet ha úgy alakul, a széltől is valamelyest óv, bagó a fenntartása, mert a kötelezőn kívül, ami nekem olyan évi 3 ezer HUF, semmi egyebet nem kíván. A benzin az darab-darab.
Köszönöm a választ freelac! Idén vettem a mocit munkábajárósnak,- még az áttételen próbálok módosítani,- hogy 6.sebességben kb. 5000 rpm-nél jólenne ha menne 120-130 km/h- val.... ha nem tudom elérni,és nem tetszik, akkor én is eladom,- lecserélem egy min. 650-esre... (6000 fölött nem szeretem pörgetni...)
Még nézd meg a világítás áramkör relét a jobboldali burkolat alatt.Lehet hogy az is problémás.Mikor beindul a motor az kapcsolja be a világítást.