Kawasaki ER-5

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy ez..
Hát nekem sem az Er5 sem a Z 750 gyertyái nem voltak sosem őzbarnák, .. Inkább fehéres szürke, és sose volt baj velük..
13- as 17 es volt a színe kb- alant a kép amúgy..
Ha tudnám nem kérdezném No mindegy, egyenlőre így marad. Most jutott eszembe, hogy a régi gyertyái még megvannak. Majd azokkal összelesem. Két éve cseréltem, pont miután az Ivanicsnál szelephézagoltak, meg karbitbabráltak.
Az egész porcelán rész őzbarna nem csak a szikra zóna.De te ezt úgyis tudod.
Ok, de miben volt más a tied ?
Nem igazán merek hozzászólni ehhez.De ez szerintem nem ideális gyertyakép. Tegnap szórtam ki az eddig cserélt gyertyákat és mind jobban nézett ki.
A színük szép de valóban az egyik mintha kissé többet kapna. De ez lehet a nem egyforma kompressziótol is. Mivel írtad hogy nem egyforma a két henger értéke..
Sziasztok! Érdekelne a véleményetek. Ma kivettem a gyertyákat és ilyenek. Balról jobbra 1-es 2-es henger. Amit észrevettem, hogy az 1-esnél a menet jobban meg el van színeződve, illetve az alátétet elég retkesek. A 2-es hengernél meg láthatóan több a lerakódás a szigetelőn. Szóval biztos, hogy nem egyformán kap anyagot a két henger, de jó ez így, vagy nem :
És előtte is azt írtam hogy 120-150 közötti utazót mentem az Er5 el nem átlagot.
De ilyen esetekben sem nyenyeregtem hogy fáj a nyakam
Tesó olvasd el rendesen!
Nem Átlag sebességről beszélek hanem hogy átlag 140-180 között járok a motorral.
Na rábasztál csirkeszárnyas ezért inkább jól össze karcolom a lámpádat!
Átlag a lónak a faszát.Az átlagot keresztbe szarja rendesen pölö egy pisi szünet,piros lámpa,tankolás,miazmás. Jóképességű haver kimatekolta,hogy elég nekem 25 óra leugrani a telekre.Útvonaltól függően ez 2150-2400km szokott lenni.Szerinte százas átlag simán megy.A maradék meg a pihenők.
Én hülye vagyok a matekhoz ezért nekem minimum kettő de inkább három nap szokott lenni.
Fischikém,te is elég huzatos vagy néha! :D :D ;)
Ó, ennek az új billentyűzetnek még jobb a T 9 e mint a réginek
Jól van ne fogda fejed, a zZével már átlag 140-180 között járokesés hiába idomos azértazon is van huzat rendesen nnéha...
Ok.Ez tipikus max 300 km es meggebedek hozzallas.
Nos valós tapasztalat.
Van keservesen osszekapart 10 napom szabira.
A cel budapest-szardinia.Alom kanyarrengeteg,tengerpart,szikrazo napsutes,kvazi neptelen tokeletes aszfalt,elbuvolo kis medierran faluk.
Elso blikkre 2x 500 km fout es kevesbe fout ket napra,marad 8 komp oda felnap.marad 7 egynap uszcsi tengerben marad 6 erre 4-500 km kanyarmamorral elmegy 2500 km fel a kompra majd a kenyelmetlen kompon toltott ejszaka utan livornobol egymenetben 7-9-ig palyan haza mert letelt a szabi es reggel munka.
Aki powert rakott fel annak gyakorlatilag csere ezután az 5000 utan mert az oldalat a sziget ette meg a kozepet meg a palya.
Egyszer elmeny,jovore ha visszamegyek tuti szenvedek a kocsiban.
Motoroskent.
Mint motorosok induljunk ki abból, hogy motorozni szeretünk, utánfutóval senyvedni az autópályán meg nem annyira...
A futo ingyenes es mindig van,vonohorgos kocsi is.Tehat mindig elerheto nulla befektetessel.
Busz nincs,vagy veszek 2-4 milla befektetes,vagy berlek napi 15 rugo min. Plusz uzemanyag es palyadij.
Penz,sok.
A buszt meg tudom érteni, de az utánfutóval szüttyögést azt nem.
Mert meg nem voltal mondjuk 6x budapest-fehervar-veszprem-rabafuzes 200 km-es etapon ugy hogy a cel kb sillian kornyeke meg 250 es erre a napra.es ebbol az osztrak tényleg szép meg fincsi.A magyqr meg max annyira hogy kicselezem e a vedakat vagy nem,holvan elbujva a kekek sojszemuje hol nem.
A kocsin az m7 en ez legalabb kenyelmes.
Idealis egy vito kalveru buszban kilonegyvennel lenne.
Ezt nem értettem sohasem: ugyanaz az "unalomig ismert" út kocsival még sokkal unalmasabb.....
Az lenne a legjobb.
Bar egyenlore a pickup camper +treler egy lehetseges combo.
De nem vagyok meggyozodve arrol hogy az ev legnagyobb reszrben akarok e jarni egy tohonya platos pickuppal.
Teleportálás?
Mivel a kozelben motorral elérhető helyek fogynak en meg oregszem gondolkodom olyanon hogy lehetne ésszerűen felcuccolni a motort valamire amivel kenyelmesen letudhato a sokat latott resze az utnak es kipihenten nekiesni mondjuk egy spanyol,gorog,francia hegyvideknek.
Bar meg nem talaltam meg az idealis olcso,kenyelmes es gyors modszert.