Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na tessék.
két hete írtam a be nem induló ER-5-ről. Nos, igazatok lett: a kitámasztó érzékelője rakoncátlankodott. Kis pucolás, és minden oké. gyorsan le is tekertem Tihanyba.
Üdv. újszerű Puig plexi eladó 7000ft. 06304077077
Partzillán az eredeti gumi 650 ft plusz posta- mondjuk az 8 dollár..
Kőszönöm, igazad van 2005-ös.
Azzal azért kiegészíteném, hogy évjárat függő, tehát azt írd le ide a félreértések elkerülése végett! 2002 - tol kb már egyforma az ülés előtte más volt teljesen formára.
Igen, jól gondolod.
Sziasztok, üdv mindenkinek! Pár hete lettem egy Er-5 tulajdonosa. Kiváló motor, nagyon megszerettem az eltelt idő alatt. Viszont az ülésem erősen vágott, nekem túl alacsony a 180 centimhez. Ha lenne nálam kisebb Er-5 tulaj, aki viszont szeretne alacsonyabb ülést, ne habozzon keressen meg, hátha tudunk cserélni. :-) Remélem jól gondolom, hogy simán át lehet rakni egyik motorról a másikra az ülést...
Elsőre kerékcsapágyra tippeltem volna, de akkor nem az. Amúgy tényleg nehéz így látatlanban ("hallatlanban?" :)) megmondani. Egyébként a Pilot Street Radial tényleg hangosabb, mint az előző gumijaim, bár nekem nem zavaró. Lehet tényleg csak azt hallod.
(Csak zárójelben jegyzem meg: ezek szerint nincs szervízkönyved; érdemes letölteni egyet, és követni az abban leírtakat.)

Igen, egyébként 6000. És ha nem tudod 6000-nél, akkor inkább hamarabb, mint később.
Hát ezt hallani kéne, így elég elképzelhetetlenül tág fogalom a dolog!
Jól gondolod, szigorúan 6 ezrenként olaj csere!
Január óta hatezret bele nyomtál? Az derék dolog!
Igen, lassan cserélned kell.
hatezrenként ajánlják a cserét, és nem is árt. én is 4500km-nél járok idén, de a nagyobb túra elött még mindenképpen lecserélem. most jön a "szadozás"

más. az elsö futómüből érdekes surrogo/zörgö hang jön. 30-70 között hallom. felette csak a szélzajt. kicseréltem a kerék csapágyakat, kivettem próbára a km jeladót. még igy is. michelin pilot street radiál gumi van rajta. ha felemelem megforgatom a fék nem ér hozzá zajtalanul forog a kerék. idegesit. járt már valaki igy? minek a hangját hallhatom?
Jó reggelt mindenkinek

Meg szeretném kérdezni, hogy Ti milyen gyakran cseréltek olajat a gépben? Januárban lett benne olaj cserélve a vásárlás után, azóta már majdnem 6e km-t tettem bele, szerintem lassan időszerű lesz. Jól gondolom? :)
Azt én is csináltam, de az nem szedi ki az alátét alatti retket, ha valahogy oda került az évek során. Gondolom elvileg nem szabadna, hogy bármi lerakódás legyen a hengerfej és a gyertya alátétének a találkozásánál. De ahog ynéztem fisi képein is van egy pici. Mindenesetre érdekes. Vagy lehet, hogy gyertyacseréknél kenődik oda valami, ami az évek során szépen ráég ? hmmm
Igen ezt énis sszoktamaalkalmazni, jó dolog. Már ha van kompresszor..
Én gyertyacsere előtt kompresszorral kitakarítom a gödröt.
Köszi Tesó
Szerintem is jó a képek alapján. Max egy picit szegény, de júni végén úgyis megy Taschner mesterhez, addig megbelvagyok vele. Amúgy Fisi gyertyáin is retkes az alátét belső fele picit. Valszeg nem lenne az, ha előtte ki lenne takarítva a gyertyamenet környezete. Az már egy másik kérdés, hogy ezt hogy csinálod úgy ,hogy ne menjen a hengerbe semmi. Köszönöm a válszokat amúgy
Én is félve szólok hozzá, mert annyira nem vagyok hozzáértő, de szerintem ezek még jónak számítanak. (Főleg a Fisi skáláját elnézve, tök jók azok a képek! )
Az, hogy a menet retkes, szerintem nem az égés/karburálás hibájára utal, inkább tömítetlenség miatt felnyomja az anyagot valahogy... Lehet ki van kopva a menet és már nem illeszkedik tökéletesen, vagy valami ilyesmi. Pl. valaki egyszer megtépte a gyertyákat, mert sokan sajna tesznek az előírt nyomatékra. "Húzzuk meg izomból, mint állat, ha jó szoros, az biztos jó".
Nosza fényképezd le őket hadd lássuk
Gyorsan leugrottam a garázsba és lefenykepeztem neked a Zé előző gyertyáit. Íme. Mondjuk állítólag az injektoros motorok alapból kissé szegényre keverik a naftát...